Top/flop stammen

Reactiescore
986
Je komt een hele discussie weer ophalen die allang breed is uitgemeten op het forum. Punt is, als je een concrete afspraak hebt elkaar niet aan te vallen en je breekt die, dan ben je een stabber. Het plan van 'later ergens kom je ook in de stam' was nog vrij vaag. Jullie schatten ergens correct in dat stalgeie dat niet meer ziet zitten, allemaal prima. Er loopt dan ook al een nap. Je had dus prima klaar kunnen gaan zitten om na de nap aan te vallen, maar je kiest ervoor om hem te negeren.

Dus zelfs als je wat stalgeie deed een stab wilt gaan noemen, is architect alsnog een stabber. Stalgeie heeft er weinig aan gehad want die werd meteen weggespeeld. Iets later architect ook. Beiden hebben ze uiteindelijk geen donder aan hun acties gehad. Wat is je punt dan nog om steeds over stalgeie te beginnen als je zelf ook zegt dat architect een stabber is?

Maargoed ik zal over dit punt niet meer reageren. Deze hele discussie is al geweest en iedereen heeft al kans gehad z'n woordje erover te doen. Lijkt me niet echt nodig om precies hetzelfde weer te gaan herhalen.

Aangezien begrijpend lezen blijkbaar niet je sterkste punt is zal ik het nog maar eens herhalen. Ik lees dingen zoals "de grootste ondersteuner van de stabber" en andere aanvallen op mij als persoon/speler, die volledig onterecht zijn. Deze dingen werden recent, namelijk vandaag, gisteren, eergisteren, nog gepost op dit forum. Daarom vond ik het nodig om dit nog eens boven te halen. Hopelijk begrijp je het nu dan eindelijk...
 

DeletedUser82656

Guest
Veeg werd door OA Giorni en Panda aangevallen. En dan ga jij met je front off tegen panda aan op Stay lopen, waar je als enige en deels aan grensde.
Terwijl Panda met Schedel nog een nap had, dus alle deff naar Kingzz getrokken kon worden. Dat riekte dus al naar samenwerking

Ik vind dat eerder niet naar een samenwerking rieken die toen al aanwezig zou zijn. Is toch juist dom om Kingzz dan aan te vallen, dan zou ik als Flashback en Panda wachten totdat de NAP met Schedel afgelopen zou zijn. Als Flashback dan in zijn eentje eerst op Kingszz gaat, terwijl schedel nog veilig ligt, vind ik niet direct naar een samenwerking rieken imo.
 
Reactiescore
974
Samenwerking met flashback.
 
Reactiescore
93
Leden van panda die eerst Stay! beschuldigen van dingen en dan hetzelfde doen maar dan zelfs erger. Toen schedel overstapte is er niemand van Panda die daar echt veel problemen mee heeft gehad. Schedel had mooi een nap afgesproken etc. Maar hier zijn er wel degelijk leden die gewoon gestopt zijn door deze actie. En dan heb je nog Materlotti, die als hij in zijn stam was gebleven geen hulp had gekregen van zijn stamgenoten, aangezien die toch al naar Panda gingen overlopen. Dus heeft hij de stam verlaten omdat het toch geen verschil ging uitmaken.
 
Reactiescore
169
Wel degerlijk materlotti, architect, TnP, illeone en thomas al geholpen. In de eerste en enigste week bij veeg 1ste ondersteuner van de wereld.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
De massa van Divine en Panda op Architect was ook een samenwerking of vergis ik mij?
Wij werkten tegen Mater en Architect inderdaad samen met Panda. @.Howlin ontkrachtte hier echter het statement dat Divine samen zou werken met Veeg, iets dat niet het geval is.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Wij werkten tegen Mater en Architect inderdaad samen met Panda. @.Howlin ontkrachtte hier echter het statement dat Divine samen zou werken met Veeg, iets dat niet het geval is.

Als ik het goed begrijp hebben jullie dus een samenwerking met Flashback een ex-veeg speler die panda joined. Maar nog altijd betrekkingen heeft met enkele Veeg'ers en diegene die niet in het plan pasten worden weggespeeld.

Dus Veeg=Flashback=Panda=Divine Confirmed
 

Deleted User - 487954235

Guest
Ik hoop dat je jezelf grappig vind. Dan is dat in ieder geval iemand.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
104
De hypocrisie die Divine hier aan de dag legt, is echt lachwekkend. Zelden gezien. Je kan die toch niet meer serieus nemen?
 
Reactiescore
16
Wij werkten tegen Mater en Architect inderdaad samen met Panda. @.Howlin ontkrachtte hier echter het statement dat Divine samen zou werken met Veeg, iets dat niet het geval is.

Flashback, een account toen in veeg, ondersteunen lijkt me indirect de rest van Veeg ook helpen? Flashback viel gezamelijk aan met Pavo op Kingz dus die samenwerking tussen flashback en de rest van Veeg was duidelijk aanwezig afgezien van het feit dat ze er nog in zaten. De samenwerking met Panda vanuit Flashback is ook moeilijk te ontkennen? En daar werkte jullie ook mee samen
Jullie ondersteunen flashback, die ondersteunt weer Panda en Veeg. Ja een leuke constructie om zgn. geen groot collectief te zijn.

Ik vind dat eerder niet naar een samenwerking rieken die toen al aanwezig zou zijn. Is toch juist dom om Kingzz dan aan te vallen, dan zou ik als Flashback en Panda wachten totdat de NAP met Schedel afgelopen zou zijn. Als Flashback dan in zijn eentje eerst op Kingszz gaat, terwijl schedel nog veilig ligt, vind ik niet direct naar een samenwerking rieken imo.

Dus terwijl je eigen stam door 4 verschillende stammen (OA, Panda en Giorni en Divine) wordt geript besluit je als enige frontspeler, ochja samen met Pavo dan, om Dekingzz /Stay de vijfde stam, aan te vallen met de frontoff tegen Panda.
Ja dat lijkt me echt logisch :rolleyes2: nee dat riekt naar een persoon die wist dat hij met Panda ging samenwerken.
Flashback heeft genoeg middelen om voor een ronde twee te gaan op schedel een paar dagen later en dat is ook gewoon gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
417
Ik heb de afgelopen twee dagen even teruggelezen. Het enige wat ik even wil vermelden is dat men voordat men begint te schreeuwen wel eens de feiten beter kan bekijken. Veelal is gebaseerd op men zijn eigen visie en aannames. Nu zal ik bij deze even mededelen dat veeg en divine niet samenwerken, misschien dat een individu van veeg afspraken heeft gemaakt met divine, maar de stammen niet met elkaar.
 
Reactiescore
417
Flashback, een account toen in veeg, ondersteunen lijkt me indirect de rest van Veeg ook helpen? Flashback viel gezamelijk aan met Pavo op Kingz dus die samenwerking tussen flashback en de rest van Veeg was duidelijk aanwezig afgezien van het feit dat ze er nog in zaten. De samenwerking met Panda vanuit Flashback is ook moeilijk te ontkennen? En daar werkte jullie ook mee samen
Jullie ondersteunen flashback, die ondersteunt weer Panda en Veeg. Ja een leuke constructie om zgn. geen groot collectief te zijn.



Dus terwijl je eigen stam door 4 verschillende stammen (OA, Panda en Giorni en Divine) wordt geript besluit je als enige frontspeler, ochja samen met Pavo dan, om Dekingzz /Stay de vijfde stam, aan te vallen met de frontoff tegen Panda.
Ja dat lijkt me echt wel veel weg hebben van een samenwerking. Flashback heeft genoeg middelen om voor een ronde twee te gaan op schedel een paar dagen later en dat is ook gewoon gebeurd.
Ik snap niet zo goed waarom je zo loopt te klagen. Flashback mag toch aanvallen wie die wil? Dat zijn stam in duigen valt kan hij toch niks aan doen? En indirect de rest van veeg helpen vind ik ook enigzinds kort door de bocht. Ik ex speler Coron4 heb hier niet veel voordeel aan gehad. Misschien dat ik het verkeerd zie, in dat geval zou ik graag de voordelen zien die ik hieruit haal.
 
Reactiescore
16
Dat mag flashback ook alleen wordt gezegd dat men niet samenspeelt met veeg of zoiets dergelijks. Maar die indruk wordt wel gewekt, al sinds 3 dagen nadat the architect werd attacked. En dat Divine + Veeg + Panda een pot nat zijn, of welke vage constructie ook van toepassing is, is dan wel komisch om te zien gezien Panda uitgebreid op het forum kwam verkondigen hoe erg ze de overstap van Schedel naar 'vijand' Stay hekelde. En nu ze samenwerken met iets van 4? vijandelijke accounts, plus nog met heel divine. En dan komt men verkondigen dat ze zich in een minderheidspositie begeven, oké...

Dat acounts zoals Corona camel en Wow who ook nog blijkbaar op delete staan of worden geinternd geeft alleen maar meer aan hoe bizar groot dat collectief eigenlijk is.
 
Bovenaan