Top/flop stammen

Reactiescore
163
Terecht zwart gemaakt toch? En van jullie (en de rest van veeg) mocht hij dus blijven spelen tot hij besloot zelf te stoppen? Duidelijk.

Het gaat er niet om of ik terecht ben zwart gemaakt door Camel. Het gaat er mij om dat ze het van de daken zitten roepen dat iedereen die Veeg niet leavt even erg is en dan joinen ze zelf, wat een grap. Met zo'n spelers heb ik besloten niet verder te spelen.

Staat los van wat ik gedaan heb :)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik ben benieuwd wanneer coron4 camel gaat solliciteren bij Divine nu.
 
Reactiescore
1.018
Nouja er komen wekelijks meerdere sollicitaties aan van rimnoobs dus het zou me niet verbazen
 
Reactiescore
151
Als je dacht dat ik een minder grote bek zou hebben als je naast me lag, had je het echt flink verkeerd vriend.

Je hebt het over veel clears nodig hebben, maar als je kijkt naar die ods scores zie je ook dat je echt knetterveel deff had staan van je stabsteunvriendjes. Gefeliciteerd hoor, stabben, je helemaal vol laten zetten, en dan ook nog eens 65 dorpjes kwijt zijn op dag 1, en dan stoer komen praten op het forum. Zelfs helemaal in de rim heb je max stacks staan maar verlies je dorpen.

Daarbuiten, als jullie niet zo laf waren geweest in de start waar jullie eindeloos probeerden niet ons als edelrichting te krijgen en daarna niet de hele tijd bezig waren geweest te hengelen naar een nap of andere alliantie met ons, had je makkelijk wat kunnen doen toen wij allemaal rond de 200k waren met amper troepen en jullie 800k. Maar als het niet gaat om een mes in de rug zetten ben je iets minder dapper, kennelijk.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik vind het lachwekkend hoe mensen verdwalen in leugens.
 
Bovenaan