Top/flop stammen

Reactiescore
983
Helemaal over gelezen, mijn excuses!

Dat maakt het wel dubbel zo erg dat je niet weet dat die 3 dagen verhoogd zijn aangezien het met Sukke besproken geweest is maargoed..

Ik heb gezegd wat ik kwijt wou, zal later vanavond nog wel eens komen kijken naar de reacties.
 
Reactiescore
207
Helemaal over gelezen, mijn excuses!

Dat maakt het wel dubbel zo erg dat je niet weet dat die 3 dagen verhoogd zijn aangezien het met Sukke besproken geweest is maargoed..

Ik heb gezegd wat ik kwijt wou, zal later vanavond nog wel eens komen kijken naar de reacties.

Dat werd nog niet meegegeven. Waarschijnlijk ook omdat het voor ons irrelevant is :)
 
Reactiescore
967
Gaat dit om Ruben, @baspost? Want dat zou wel heel hypocriet zijn. Op wereld 70 heeft hij tig keer aangegeven nooit een stam te verlaten voor de Vijand, dat zou namelijk lijnrecht tegen zijn principes in gaan.
 

Deleted User - 697374

Guest
Gaat dit om Ruben, @baspost? Want dat zou wel heel hypocriet zijn. Op wereld 70 heeft hij tig keer aangegeven nooit een stam te verlaten voor de Vijand, dat zou namelijk lijnrecht tegen zijn principes in gaan.
Leuk dat je dat aanhaalt als er nog geen enkele aanval over en weer is geweest tussen de stammen. Dus de oorlog is nog niet begonnen. Toen waren er al massa's vanuit jullie kamp op ons kamp geweest waar chef frikandel daar mijn hof leverancier voor def was. Ik zie hier een duidelijk verschil in de situaties en hoe ik er naar kijk.
 
Reactiescore
1.476
Ik heb gehoord dat Warre deze wereld niet speelt, maar het is wel duidelijk dat zijn co's dezelfde insteek hebben. Of er is interne struggle, want de kwaliteit, kwantiteit en hoeveelheid front zit prima.
Dat vind ik een behoorlijk jammere opmerking. Terwijl je beide kanten nog niet gehoord hebt heb je toch al je oordeel klaar over mij en Ruben. Dit terwijl wij wel gewoon wereld 64 hebben gespeeld en 69 & 73 spelen samen met Warre, denk dat onze insteek vrij hetzelfde is.
Ik zie dat je mijn reactie veel negatiever opvat dan ik hem bedoelde, al is die ruimte er inderdaad nu ik het zo teruglees. Ik doelde erop dat Warre zelf enorm serieus in dit spel staat, wat bij jullie duidelijk terugkomt. Wat dat betreft had ik dus zeker gelijk. :)
Ik zou zelf niet snel een stam verlaten omdat er 'geen' kans is op de wereldwinst. Met greed zijn we zo lang mogelijk blijven hangen in AA. In hoeverre panda een incapabele stam is, laten we in het midden aangezien ik daar geen goed oordeel over kan doen. Een aantal spelers en namen ken ik positief van vorige werelden, maar dat zegt ook niet alles natuurlijk.

Daarnaast vind ik het wel een makkelijke weg om Stay. te joinen. Niet dat jullie front nou zo klein is, maar Stay. had 7M voorsprong op de nr 2 en 3 stam. Niet meer, omdat Veeg dus een nieuwe recruit heeft. Andere stammen zullen wel volgen met nieuwe interns, fusies en rekruuts waardoor deze toch al snelle wereld nodeloos versneld word. Kleinere (solo) spelers zullen hiervan de dupe zijn.

Edit: Heb het stukje van BLCK maar weg gelaten want wij gaan daar toch weg.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
298
“Who are you to judge the life I live?
I know I'm not perfect
-and I don't live to be-
but before you start pointing fingers...
make sure you hands are clean!”
Wat voegt dit toe, los van de spelfout in je laatste zin? Mogen we stabbers, mensen die samenwerken met stabbers en schijnheilige opportunisten niet meer op hun daden aanspreken?


Dat klopt, dat is het ook. De keus was er ook niet een die licht is genomen, het heeft ertoe geleid dat we in dezelfde beslissing ''F#ck it'' hebben gezegd en vervolgens is afgesproken hierna niet meer te wederkeren. Een paar details die zijn afgesloten:
1: De verraden Stalgeie heeft ons toetreden goed gekeurd.
2: De overige contacten die we hadden zijn netjes geëindigd.

Ik als speler voel mij prettig in een team waarmee wij kunnen samenwerken, lachen en bovenal oorlog voeren. Dit is de reden waarom we toegetreden zijn en dit is de reden dat we er nu nog zijn en niet zijn gestopt. Verder veel succes gewenst aan de andere stammen.
Je wilt graag oorlog voeren, maar het eerste wat je doet als je serieus front lijkt te krijgen is snel de veilige weg zoeken en bij mensen waar je een week (terecht) tegen hebt lopen ageren in de stam te kruipen. Lachwekkend
 
Reactiescore
169
Wat voegt dit toe, los van de spelfout in je laatste zin? Mogen we stabbers, mensen die samenwerken met stabbers en schijnheilige opportunisten niet meer op hun daden aanspreken?

Was een quote van Bob Marley, ik zal het hem op zijn spelfout wijzen als ik hem zie.
Dat mag je zeker. Ik zeg alleen dat een aantal (voel je niet aangesproken) zelf ook niet altijd netjes handelen.

Je wilt graag oorlog voeren, maar het eerste wat je doet als je serieus front lijkt te krijgen is snel de veilige weg zoeken en bij mensen waar je een week (terecht) tegen hebt lopen ageren in de stam te kruipen. Lachwekkend

Buiten dat dit A niet waar is, serieus front lijkt te krijgen?
front.png

Ik geef met 2 redenen aan dat er veranderingen zijn geweest waardoor er gekozen is voor een join. Teven is de stabber van Architect gestopt wat ook erg belangrijk is.
 

Deleted User - 487957162

Guest
De stabber is misschien gestopt, maar de dorpen zijn nog steeds niet terug gegeven. Jullie hebben dus allemaal dorpen in handen, doormiddel van een stab.
 
Reactiescore
169
Wij zijn ook benadeeld met de stab Mike, wij hebben geen dorpen van genomen, wij waren de deffers van het account. Verder is er al over gesproken en is het opgelost met de eigenaar van het gestabde account.
 
Reactiescore
169
Op welk account binnen de stam zit die nu dan? Met al die creatieve hokus pocus tis geen stab meer zou het me niet verbazen als die gewoon op een ander acc bovenkomt

Nee, hij is compleet gestopt. Het is en was een stab, daar zal ik geen andere mening over hebben.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wij zijn ook benadeeld met de stab Mike, wij hebben geen dorpen van genomen, wij waren de deffers van het account. Verder is er al over gesproken en is het opgelost met de eigenaar van het gestabde account.

Wat voor nadeel heb je er precies van nu? Je hebt de stam gejoined die jou gestabt heeft?
 
Reactiescore
169
Wat voor nadeel heb je er precies van nu? Je hebt de stam gejoined die jou gestabt heeft?

De stam? die mij gestabt heeft: nee,
De speler die gestabt heeft : nee
Het account: ja
Er waren hele andere plannen en leuke perspectieven, die zijn niet doorgegaan en al het gehannes eromheen was beslist niet prettig. Kun je aan chameleon of tommekee vragen.
 
Reactiescore
417
Ik had beloofd om mijn inkijk op de gehele kwestie te geven dus bij deze. Allereerst wil ik zeggen dat dit stukje niet bedoeld is om dingen goed te praten, het is enkel en alleen om te laten zien hoe ik in dit alles sta.

Na de hele actie rondom Stalgeie zijn er met verschillende partijen gesprekken gevoerd omtrent de toekomst. Op een dag waren we meer dan 14u bezig om dingen te regelen, waarbij eigenlijk niet zo heel veel gebeurde. Voor mij persoonlijk was dit te veel, er begon een situatie te ontstaan die mij het spelplezier ontnam. Daarom was het tijd om concreet te kiezen wat wij wilden. Na nog langer overleg met verschillende partijen begon het te lijken op dat wij twee keuzes hadden namelijk of toe te treden tot veeg ofwel stamloos te blijven. Kortom dit betekent ofwel wij kiezen voor veeg en zullen zoals het nu staat iets langer op de server kunnen spelen of wij kiezen voor het einde van ons account dat zonder hulp weggebashed word binnen 1 week. Een moeilijke keuze vanuit mijn perspectief, maar om mij te helpen heb ik twee specifieke dingen in acht genomen om tot een conclusie te komen. Een daarvan stond alvast en dat is dat ik na deze wereld weer met tw stop. Het tweede punt was de vraag hoelang ik deze laatste wereld nog wilde spelen (gezien het feit dat mits we stamloos blijven we in 1 week klaar zijn). Persoonlijk gezien wil ik langer spelen en doen waar ik zelf fun uit haal, daarom heb ik besloten om toe te treden.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De stam? die mij gestabt heeft: nee,
De speler die gestabt heeft : nee
Het account: ja

Hallo beste vrienden, ik wil graag mijn buren stabben, maar wil niet dat iemand met een vingen naar mij of mijn stam gaat wijzen. Ik zoek dus een tijdelijke co-speler die mij even kan uit de nood helpen if you know what i mean.

Groetjes, doodserieuze Tim
 
Reactiescore
298
Buiten dat dit A niet waar is, serieus front lijkt te krijgen?
front.png
Wat is er niet waar? Dat je met stabbers in een stam kruipt? Je kaartje bevestigt verder enkel wat ik zeg, dat je front er serieus uit begint te zien.

Ik geef met 2 redenen aan dat er veranderingen zijn geweest waardoor er gekozen is voor een join. Teven is de stabber van Architect gestopt wat ook erg belangrijk is.
Je 2 redenen zijn totaal niet afdoende. Stalgeie zal jullie vast het beste gunnen voor de toekomst, en als je tegen je contacten elders meedeelt dat je joined, zorgt er niet voor dat het ineens oké is om stabbers te joinen. Verder speelt Architect nog gewoon, weet niet hoe je bij die onzin komt.
 
Reactiescore
169
Je 2 redenen zijn totaal niet afdoende. Stalgeie zal jullie vast het beste gunnen voor de toekomst, en als je tegen je contacten elders meedeelt dat je joined, zorgt er niet voor dat het ineens oké is om stabbers te joinen. Verder speelt Architect nog gewoon, weet niet hoe je bij die onzin komt.

Oke, je hebt ons door, schrijf maar een supportje, het doek is gevallen. Wij vinden het oke om onder die voorwaarde die we noemde in een stam met een stabber te zitten. Wat jij niet oke vindt interesseert mij geen hol, lijkt wel alsof je de regels voor ons geschreven hebt, ik ken je niet eens. Zou wel een gedupeerd gastje zijn van de situatie nu. Veel succes.

Hallo beste vrienden, ik wil graag mijn buren stabben, maar wil niet dat iemand met een vingen naar mij of mijn stam gaat wijzen. Ik zoek dus een tijdelijke co-speler die mij even kan uit de nood helpen if you know what i mean.

Groetjes, doodserieuze Tim

Ik ben hier niet om detective te spelen.
 
Reactiescore
163
Stabber is gestopt omdat hij niet wilde samenspelen met iemand die hem dagenlang zwart heeft gemaakt. Hij was ook pas gestopt nadat wij als team afwisten van Camel join bij veeg. Dus vind ik niet correct dat je dit als argument gebruikt.

Ik geef met 2 redenen aan dat er veranderingen zijn geweest waardoor er gekozen is voor een join. Teven is de stabber van Architect gestopt wat ook erg belangrijk is.

Maar euhm is het al niet lang genoeg over gegaan? Is een beetje saai aan het worden.

kusjes Olivier
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.476
Stabber is gestopt omdat hij niet wilde samenspelen met iemand die hem dagenlang zwart heeft gemaakt. Hij was ook pas gestopt nadat wij als team afwisten van Camel join bij veeg. Dus vind ik niet correct dat je dit als argument gebruikt.



Maar euhm is het al niet lang genoeg over gegaan? Is een beetje saai aan het worden.

kusjes Olivier
Terecht zwart gemaakt toch? En van jullie (en de rest van veeg) mocht hij dus blijven spelen tot hij besloot zelf te stoppen? Duidelijk.
 
Bovenaan