Top/flop stammen

Reactiescore
1.918
even tussendoor:

BLCK top?

Al 1 speler van de nummer 1 stam neergelegd en bij moneymaker worden er ook al dorpjes afgesnoept :eek:
 
Reactiescore
169
Ik vind je post een goede post en ik ben blij om te zien dat na flashback ook andere spelers uit Veeg dit niet Fair vinden.

Een deel van je post snap ik minder goed, die zet ik hieronder:
Anyhow, ik moet over deze keuze nadenken, ik heb veeg niet opgericht om als leider en moraalheer te komen draaien op deze wereld, en wil gewoon zelf spelplezier ervaren, dat dit van Stalgeie. is "afgenomen" vind ik als speler niet tof, en hoop dat we hem ergens op kunnen compenseren of ergens op kunnen krijgen in een andere stam, zodat die zijn kans kan krijgen om toch nog deze wereld te spelen. Toch moet ik intern overleggen met de leden wat wij gaan doen.

Het is voor mij niet echt concreet en stal is al totaal weggespeeld. Terwijl Materlotti hier gister zei dat de aanvallen gingen stoppen (alle edelende partijen en materlotti zijn gewoon doorgegaan). Ook heeft Stal zijn situatie enorme impact op die stam die uit maar 2 accounts bestaan. Een passende oplossing weet ik zo gauw zelf niet in elkaar te kleien. Bedankt in iedergeval voor je antwoord.
 
Reactiescore
1.075
Gewoon een vieze stab, niet meer niet minder. De spelers van veeg die nu de andere kant opkijken zijn gewoon even smerig als archi zelf joejoe
 
Reactiescore
510
1588107895520.png
 
Reactiescore
604
even tussendoor:

BLCK top?

Al 1 speler van de nummer 1 stam neergelegd en bij moneymaker worden er ook al dorpjes afgesnoept :eek:

Ja echt een top stam gaan ons echt rekken boohhoo

1588123895850.png
1588123914107.png

Gewoon vieze katanerds, niks meer niks minder
 
Reactiescore
1.075
Gelukkig stond er al een treintje :eek:
 
Reactiescore
1.918
jij bent natuurlijk al aan het knijpen met je 200 graden front :D
 

Deleted User - 487957162

Guest
jij bent natuurlijk al aan het knijpen met je 200 graden front :D

Ben benieuwd hoe dat was, als er geen stab had plaatsgevonden. Achja, zullen het nu nooit meer weten. Gezien er van moraal niet te spreken is. Jammer dat spelers als Calamity mee gaan in dit soort praktijken, had die gasten echt hoog zitten.
 
Reactiescore
6
Bovenaan