Top/flop stammen

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik weet niet wat je wil aangeven met deze screens? Dat er een overstap zou worden gemaakt? Ja daar twijfelde ik niet aan hoor. Feit is dat je met Stalgeie een NAP blijkt te hebben, zoals je op forum aangaf. Deze heb je niet opgezegd alvorens vanmorgen de aanval te openen, dat maakt het een stab.

No offence, maar iedereen schreeuw hier stab terwijl Veeg nog niet eens de kans heeft gekregen om zich te verdedigen, dus dan kun je beter niets zeggen. Jullie claimen dat het een stab is en maken harde stellingen, maar wachten niet op onze bewijzen en dat is dus niets waard. Overigens is jullie mening ook iets dat jullie zien en beoordelen, en dat betekent toch wel dat het slechts jullie mening is, die bovendien niet onderbouwd is. Zonde.
Eens, ik wilde ook niet reageren totdat jij en Architect hier gekke uitspraken kwamen doen. Misschien is het slim om dit dan ook op jezelf te betrekken en niet met je eigen perceptie aan te komen zetten.
 
Reactiescore
151
No offence, maar iedereen schreeuw hier stab terwijl Veeg nog niet eens de kans heeft gekregen om zich te verdedigen, dus dan kun je beter niets zeggen. Jullie claimen dat het een stab is en maken harde stellingen, maar wachten niet op onze bewijzen en dat is dus niets waard. Overigens is jullie mening ook iets dat jullie zien en beoordelen, en dat betekent toch wel dat het slechts jullie mening is, die bovendien niet onderbouwd is. Zonde.

Die eerste post had toch al screentjes van de afspraken waar architect rustig z'n mes in steekt? Zover ik zie is degene die zonder bewijs allemaal heel grote claims maakt jijzelf.
 
Reactiescore
941
Zoals je kunt zien in de WhatsApp berichten tussen Architect en Stalgeie was er de intentie om te joinen. Dit was ook afgesproken met Il Leone (onze leiding).

Kunnen jullie mij even vertellen waarom:

- Achter de rug en zonder de afspraak (Stalgeie joint Veeg wanneer er plaats is) te verbreken een massa plannen en dorpen geven aan de vijand Panda in het midden van de nacht zonder enige tegenstand volgens jullie dan geen stab is? Bovendien hebben ze ook wat betreft de afspraak qua edellijnen verbroken zonder communicatie.
 
Reactiescore
1.647
Als hij akkoord gaat als stamgenoot behandeld te willen worden en dus als stamgenoot bezien word (blijkt uit edellijn o.a.). Is toch gewoon een stab als die dan met een vijand hult voor aanval op zijn (praktisch) stamgenoten? Of dorpen afstaat midden in cluster aan vijand?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
'' Ik vind helemaal minder Mooi. wij zijn gestabt''


Vanochtend is het account Stalgije onder een massa van Veeg bedolven, niets vermoedend en op koningsdag nogwel. Koningsdag, een dag waar echte TW-koningen het spel verlaten en de stabbers uit hun grotten kunnen komen kruipen. Om het verhaal uit te leggen, het account Architect zat tot kort geleden in de stam Mooi., echter hebben zij gekozen om de stam te verruilen voor veeg. Bij het afscheid hebben zij op het forum een post gemaakt waarin zij een NAP met de stam afspraken van 7 dagen, mits beide zijdes niet eerst de aanval zochten (anders kwam dit te vervallen). Hierbij was er afgesproken dat mooi nog wat dorpen af zou staan aan Architect aangezien dat eerder was besproken. Tot gisteren kwam een ieder de afspraken na, maar dit veranderde vandaag. Nu wil het zo zijn dat Architect niet alleen het account Stalgije aanvalt maar ook een andere voormalig stamgenoot namelijk wasted like penguinz, waardoor de stab extra hard binnenkomt...

Dit is een waterdicht verhaal waar geen blikjes in dobberen
Linkje overnames

Post op het Forum
Bekijk bijlage 19601

PM tussen Architect & Stalgije
Bekijk bijlage 19602


Deze post is uitermate belangrijk. Jullie hebben het over afspraken en de whatsapp gesprekken dateren van vóór deze PM. Deze PM laat namelijk blijken dat jullie vanuit jullie kant de afspraken veranderd hebben. Dat kan impact op iedereen gehad hebben. Hij geeft hier ook heel duidelijk aan "Wij kiezen gewoon voor onze stam op dit moment. Hebben geen zin aan al die edellijnen." Hij is dus gewoon niet akkoord gegaan met de nieuwe afspraken, waarop jullie hem aanvallen voordat de NAP eindigt.
 
Reactiescore
1.918
@Chameleon Vind je het niet vermoeiend om overal elke stab te gaan willen uitpluizen?

Je zit ook gewoon steeds als 3e partij statements te maken zonder dat je beide zijden al gehoord hebt? Laat de mensen die hierin verzeild zijn het even bespreken en ga dan een oordeel vellen. Je bent toch als goede tw speler niet bang van je grotere buurman Architect dat je hem meteen zwart moet maken?
 
Reactiescore
1.647
Deze post is uitermate belangrijk. Jullie hebben het over afspraken en de whatsapp gesprekken dateren van vóór deze PM. Deze PM laat namelijk blijken dat jullie vanuit jullie kant de afspraken veranderd hebben. Dat kan impact op iedereen gehad hebben. Hij geeft hier ook heel duidelijk aan "Wij kiezen gewoon voor onze stam op dit moment. Hebben geen zin aan al die edellijnen." Hij is dus gewoon niet akkoord gegaan met de nieuwe afspraken, waarop jullie hem aanvallen voordat de NAP eindigt.

Je ziet in afscheid dat die NAP van hem ook geen datum heeft? Die NAP gegeven op basis van akkoord gaan voor plannen, als hij dan niet akkoord gaat met plannen waarom zou dan ander gedeelte van afspraken wel gelden?
 
Reactiescore
941
Deze post is uitermate belangrijk. Jullie hebben het over afspraken en de whatsapp gesprekken dateren van vóór deze PM. Deze PM laat namelijk blijken dat jullie vanuit jullie kant de afspraken veranderd hebben. Dat kan impact op iedereen gehad hebben. Hij geeft hier ook heel duidelijk aan "Wij kiezen gewoon voor onze stam op dit moment. Hebben geen zin aan al die edellijnen." Hij is dus gewoon niet akkoord gegaan met de nieuwe afspraken, waarop jullie hem aanvallen voordat de NAP eindigt.

Waarom mag hij eenzijdig afspraken wat betreft:

- afgesproken edellijnen
- in de toekomst de stam vervoegen
(terwijl hij ondertussen dorpen geeft aan de vijand aan het front met zijn "stamgenoot")

verbreken en is dat volgens jullie geen stab?
 
Reactiescore
392
@Chameleon Vind je het niet vermoeiend om overal elke stab te gaan willen uitpluizen?

Je zit ook gewoon steeds als 3e partij statements te maken zonder dat je beide zijden al gehoord hebt? Laat de mensen die hierin verzeild zijn het even bespreken en ga dan een oordeel vellen. Je bent toch als goede tw speler niet bang van je grotere buurman Architect dat je hem meteen zwart moet maken?
Daar dient het AF toch voor? Waarom is deze post anders gecreëerd?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
@Chameleon Vind je het niet vermoeiend om overal elke stab te gaan willen uitpluizen?

Je zit ook gewoon steeds als 3e partij statements te maken zonder dat je beide zijden al gehoord hebt? Laat de mensen die hierin verzeild zijn het even bespreken en ga dan een oordeel vellen. Je bent toch als goede tw speler niet bang van je grotere buurman Architect dat je hem meteen zwart moet maken?
Nee hoor, vind ik niet vermoeiend. Ik heb tevens gewoon de leiding van Veeg al gesproken en die hebben al aangegeven dat er een stab begaan is. Vind de statements die Materlotti en Architect maken gewoon ronduit belachelijk.
 
Reactiescore
941
Ik kan heel goed begrijpen dat het voor Divine heel confronterend moet zijn dat hun massa gelekt is en ze dus een mol in hun stam hebben, maar als ze een beetje redelijk zijn merken ze waarschijnlijk dat Veeg niet de eerste was met kwade intenties. Dat was wel degelijk Stalgeie en hij heeft ons dagen aan het lijntje gehouden. Nu achteraf komen wenen is logisch maar het toont alleen maar aan dat jullie plannetje mislukt is en dat is bijzonder jammer voor jullie.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
@Chameleon Vind je het niet vermoeiend om overal elke stab te gaan willen uitpluizen?

Je zit ook gewoon steeds als 3e partij statements te maken zonder dat je beide zijden al gehoord hebt? Laat de mensen die hierin verzeild zijn het even bespreken en ga dan een oordeel vellen. Je bent toch als goede tw speler niet bang van je grotere buurman Architect dat je hem meteen zwart moet maken?

Beide zijden laten toch van zich horen? Eén partij komt echter met karige posts en onvolledige bewijzen waar weinig mee aan te vangen is. Sterker nog, wat zij aankaarten spreekt tegen hun. Het is het goed recht van mensen om daarover te spreken, zeker als het over een stab gaat. Als het daadwerkelijk over een stab gaat, is dat het meest smerige wat kan gebeuren.

Je ziet in afscheid dat die NAP van hem ook geen datum heeft? Die NAP gegeven op basis van akkoord gaan voor plannen, als hij dan niet akkoord gaat met plannen waarom zou dan ander gedeelte van afspraken wel gelden?

Hij is akkoord gegaan met plannen (althans, dat is wat ik opmaak) die eerder gemaakt zijn. Tijdens de NAP zijn afspraken eenzijdig aangepast: dat is sowieso al niet helemaal netjes om te doen. Ik zie niet in waarom een NAP verbroken mag worden door dezelfde partij die eenzijdig de afspraken verandert die gemaakt zijn. Afspraken zijn afspraken.
 
Reactiescore
941
Waarom mag hij eenzijdig afspraken wat betreft:

- afgesproken edellijnen
- in de toekomst de stam vervoegen
(terwijl hij ondertussen dorpen geeft aan de vijand aan het front met zijn "stamgenoot")

verbreken en is dat volgens jullie geen stab?

Gelieve hier eens op te reageren @Chameleon @CbC.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Waarom mag hij eenzijdig afspraken wat betreft:

- afgesproken edellijnen
- in de toekomst de stam vervoegen
(terwijl hij ondertussen dorpen geeft aan de vijand aan het front met zijn "stamgenoot")

verbreken en is dat volgens jullie geen stab?

Gelieve hier eens op te reageren @Chameleon @CbC.

Nee hoor, hoeft helemaal niet. Je reageert namelijk totaal niet op wat ik zeg, waarom moet ik dat dan doen? Het is toch duidelijk in de PM dat jullie diegene zijn die de afspraken tussentijdig veranderen? Hij geeft vervolgens daarop aan: dan dikke doei. Tja, dat snap ik.
 
Reactiescore
941
Nee hoor, hoeft helemaal niet. Je reageert namelijk totaal niet op wat ik zeg, waarom moet ik dat dan doen? Het is toch duidelijk in de PM dat jullie diegene zijn die de afspraken tussentijdig veranderen? Hij geeft vervolgens daarop aan: dan dikke doei. Tja, dat snap ik.

Het feit dat je hier niet op kunt reageren bewijst dat jij wel degelijk vindt dat Stalgeie inderdaad de eerste was die aan het stabben sloeg. Bedankt om mijn punt te bewijzen.
 
Reactiescore
151
Dus volgens materlotti werken afspraken als volgt: je mag ze gewoon direct eenzeidig aanpassen. Als de andere partij het daarmee oneens is, mag je ze stabben.

Bijzondere interpretatie, al zeg ik het zelf.
 
Reactiescore
163
Nee hoor, hoeft helemaal niet. Je reageert namelijk totaal niet op wat ik zeg, waarom moet ik dat dan doen? Het is toch duidelijk in de PM dat jullie diegene zijn die de afspraken tussentijdig veranderen? Hij geeft vervolgens daarop aan: dan dikke doei. Tja, dat snap ik.

Ja omdat zijn lijn 1 veldje verschuift? Zei die daarom doei? Nee dat deed die niet. Want hij was natuurlijk allang een massa aan het plannen op ons samen met jullie en Panda. Waar hij zelfs al dorpen aan had afgestaan :) daarom
 
Reactiescore
941
Wat mij vooral opvalt is dat onze "stamgenoot" Stalgeie heel wat bijval krijgt uit hoek van onze concurrent in het westen genaamd Divine. Zou dit ook aantonen dat Stalgeie al langer aan het heulen was met de vijand? Waarschijnlijk wel.
 
Bovenaan