Top/flop stammen

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik vind dit echt een vrij eigenaardige beredenering. Je sluit een NAP af, zegt bij het bericht dat hierboven wordt weergeven niets over een eventuele join van Stageie, die NAP staat daar dus compleet los van. Dat jullie nu komen vertellen dat Stageie uiteindelijk NIET mee wil naar Veeg en niet echt reageert is zijn eigen keuze, dat betekent niet dat de NAP ineens ongeldig verklaart kan worden. Had dan 2 dagen gewacht? 22/04+7 dagen breng ons op 29/04. Je had dan zonder enig probleem kunnen aanvallen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou je leaved een stam en belooft een NAP 7 dagen NAP maar wat je eigenlijk schrijft is, over 7 dagen kom ik terug met clears. Dat is gewoon een zeer zwakke ingesteldheid, puur egoistisch en niet echt loyaal naar je stam toe. Grappig hoe een stam die zo'n account binnenhaalt komt mee verdedigen, over een paar weken niet komen klagen als je hetzelfde voorhebt ;)

COLLABORATEURS
 
Reactiescore
941
Mijn perceptie:

Architect joint Veeg en Stalgeie joint niet (omdat er geen plaats is) maar we zien hem wel als stamgenoot en hij zit zelf inbegrepen in de edellijnen voor de toekomst. Stalgeie is akkoord met deze overeenkomst en met de afgesproken edellijnen.

Echter zien wij dat na een tijdje Stalgeie onze PM's niet meer leest of beantwoordt en dat op hetzelfde moment Boregore van de vijandige stam Panda in het midden van de nacht dorpen overneemt van Stalgeie (zonder dalen van muur) om zo een front te vormen met Architect. Op hetzelfde moment horen wij ook via via dat er een massa aanval gepland staat op Architect.

Daarop volgend heeft Pavo een ultimatum gesteld aan Stalgeie dat hij duidelijkheid moest verschaffen aan onze stam aan welke kant hij nu stond. Dit heeft hij niet gedaan en het ultimatum was bereikt (vorige zondag). Ook zat WASTED scheldende berichten te sturen naar Architect en hield hij zich absoluut niet aan de afgesproken edellijnen. Stalgeie / Wasted (die we kunnen zien als één account aangezien ze fuseren) hielden zich dus niet aan de eerder gemaakte afspraken en zaten een massa te plannen op Architect zonder enige communicatie aan welke kant ze stonden.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Mijn perceptie:

Architect joint Veeg en Stalgeie joint niet (omdat er geen plaats is) maar we zien hem wel als stamgenoot en hij zit zelf inbegrepen in de edellijnen voor de toekomst. Stalgeie is akkoord met deze overeenkomst en met de afgesproken edellijnen.

Echter zien wij dat na een tijdje Stalgeie onze PM's niet meer leest of beantwoordt en dat op hetzelfde moment Boregore van de vijandige stam Panda in het midden van de nacht dorpen overneemt van Stalgeie (zonder dalen van muur) om zo een front te vormen met Architect. Op hetzelfde moment horen wij ook via via dat er een massa aanval gepland staat op Architect.

Daarop volgend heeft Pavo een ultimatum gesteld aan Stalgeie dat hij duidelijkheid moest verschaffen aan onze stam aan welke kant hij nu stond. Dit heeft hij niet gedaan en het ultimatum was bereikt (vorige zondag). Ook zat WASTED scheldende berichten te sturen naar Architect en hield hij zich absoluut niet aan de afgesproken edellijnen. Stalgeie / Wasted (die we kunnen zien als één account aangezien ze fuseren) hielden zich dus niet aan de eerder gemaakte afspraken en zaten een massa te plannen op Architect zonder enige communicatie aan welke kant ze stonden.
Er is communicatief niets medegedeeld over het vroegtijdig beëindigen van de NAP. Er is door Architect dus domweg aangevallen terwijl er een NAP bestond, dat maakt het een stab.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Mijn perceptie:

Architect joint Veeg en Stalgeie joint niet (omdat er geen plaats is) maar we zien hem wel als stamgenoot en hij zit zelf inbegrepen in de edellijnen voor de toekomst. Stalgeie is akkoord met deze overeenkomst en met de afgesproken edellijnen.

Echter zien wij dat na een tijdje Stalgeie onze PM's niet meer leest of beantwoordt en dat op hetzelfde moment Boregore van de vijandige stam Panda in het midden van de nacht dorpen overneemt van Stalgeie (zonder dalen van muur) om zo een front te vormen met Architect. Op hetzelfde moment horen wij ook via via dat er een massa aanval gepland staat op Architect.

Daarop volgend heeft Pavo een ultimatum gesteld aan Stalgeie dat hij duidelijkheid moest verschaffen aan onze stam aan welke kant hij nu stond. Dit heeft hij niet gedaan en het ultimatum was bereikt (vorige zondag). Ook zat WASTED scheldende berichten te sturen naar Architect en hield hij zich absoluut niet aan de afgesproken edellijnen. Stalgeie / Wasted (die we kunnen zien als één account aangezien ze fuseren) hielden zich dus niet aan de eerder gemaakte afspraken en zaten een massa te plannen op Architect zonder enige communicatie aan welke kant ze stonden.

Je komt met keiharde statements hier, zonder enig bewijs. Je telt bijvoorbeeld dat Wasted scheldende berichten stuurt en zich niet aan de afgesproken edellijnen hield. Verder stel je dat beide accounts (Stalgeie en Waasted) zich niet aan de eerder gemaakte afspraken hielden.

Je zult dus echt met keiharde bewijzen moeten komen: anders zijn de statements die je maakt zinloos. Nergens in de voorgaande posts of deze post wordt echt bewezen wat jij nu hier vermeldt.

Die 7 dagen golden niet voor Stalgeie he? Beter lezen

index.php


Er staat toch kraakhelder hier "Met Stalgeie zullen wij gewoon een NAP behouden". Volgens mij ben jij diegene die beter moet lezen?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Die 7 dagen golden niet voor Stalgeie he? Beter lezen
Wel voor Pinguin? Tevens is er geen termijn afgesloten voor Stalgeie, wat betekent dat die NAP dus loopt totdat hij wordt opgezegd, wat niet is gebeurd.
 
Reactiescore
941
Er is communicatief niets medegedeeld over het vroegtijdig beëindigen van de NAP. Er is door Architect dus domweg aangevallen terwijl er een NAP bestond, dat maakt het een stab.

Gratis dorpen geven aan de vijand aan het front van je NAP met wie je bovendien een afspraak hebt om de stam te vervoegen in de toekomst en inbegrepen bent in de edellijnen is ook een stab.

Stalgeie ligt midden tussen mij en Architect in. Hij was dit plan al dagen aan het beramen zonder enige communicatie en wij zijn hem vandaag te snel afgeweest. Heel jammer voor hem, maar als je afspraken niet nakomt en ondertussen heult met de vijand speel je een smerig spel en moet je de gevolgen maar dragen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Penguinz is DU/fusiepartner van Stalgeie , beschouw ik als tzelfde acc

Dat kun je vinden, maar dat zal dan ook terug moeten komen in afspraken. Je kunt niet zelf de regels verzinnen, als je afspraken met iemand maakt moet je daar alles in verwerken: ook dit soort zaken. Anders kunnen we vanalles "beschouw".

Eej makker, weet je wat? Ik beschouw mijzelf vanaf nu koning van Nederland en België. Oké? Heb je maar mee te leven.

Gratis dorpen geven aan de vijand aan het front van je NAP met wie je bovendien een afspraak hebt om de stam te vervoegen in de toekomst en inbegrepen bent in de edellijnen is ook een stab.

Stalgeie ligt midden tussen mij en Architect in. Hij was dit plan al dagen aan het beramen zonder enige communicatie en wij zijn hem vandaag te snel afgeweest. Heel jammer voor hem, maar als je afspraken niet nakomt en ondertussen heult met de vijand speel je een smerig spel en moet je de gevolgen maar dragen.

Nogmaals: welke afspraken? Kom eens met iets degelijks in plaats van dit gemeuk.
 
Reactiescore
392
Gratis dorpen geven aan de vijand aan het front van je NAP met wie je bovendien een afspraak hebt om de stam te vervoegen in de toekomst en inbegrepen bent in de edellijnen is ook een stab.

Stalgeie ligt midden tussen mij en Architect in. Hij was dit plan al dagen aan het beramen zonder enige communicatie en wij zijn hem vandaag te snel afgeweest. Heel jammer voor hem, maar als je afspraken niet nakomt en ondertussen heult met de vijand speel je een smerig spel en moet je de gevolgen maar dragen.
Tijdens een NAP mag hij toch in principe doen wat hij wil, zolang hij jullie niet aanvalt? Laat anders even bewijs zien van jullie "afspraken", dat zou het verhaal al wat duidelijker maken.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Penguinz is DU/fusiepartner van Stalgeie , beschouw ik als tzelfde acc
Maar dat is het niet? Ik betwijfel ten zeerste of die fusie bekend was, want je gaf die NAP af aan alle leden buiten Stalgeie, waar Pinguin dus toe behoort.

Gratis dorpen geven aan de vijand aan het front van je NAP met wie je bovendien een afspraak hebt om de stam te vervoegen in de toekomst en inbegrepen bent in de edellijnen is ook een stab.

Stalgeie ligt midden tussen mij en Architect in. Hij was dit plan al dagen aan het beramen zonder enige communicatie en wij zijn hem vandaag te snel afgeweest. Heel jammer voor hem, maar als je afspraken niet nakomt en ondertussen heult met de vijand speel je een smerig spel en moet je de gevolgen maar dragen.
Het is toch de keuze van Stalgeie zelf om een bepaald kamp te kiezen? Ik zou persoonlijk ook niet als extra account bij een stam willen spelen. Hij had een lopende NAP, vanaf 29/04 hadden jullie rustig mogen aanvallen. Darabij: een aanval plannen na de afloop van een NAP is absoluut geen stab.
 
Reactiescore
941
Ik behoor niet tot de leiding dus ik was niet betrokken in deze gesprekken. Daarom staat er ook boven mijn tekst duidelijk aangegeven "Mijn perceptie:"
Zij zullen hiervoor wel bewijs geven.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik behoor niet tot de leiding dus ik was niet betrokken in deze gesprekken. Daarom staat er ook boven mijn tekst duidelijk aangegeven "Mijn perceptie:"
Zij zullen hiervoor wel bewijs geven.

No offence, maar dan kun je beter niks zeggen. Je claimt veel en je maakt harde stellingen, maar zonder bewijs is dat niks waard. Overigens is jouw perceptie ook iets zoals jij dat ziet en beoordeelt, dat betekent toch wel dat het duidelijk jouw mening is, maar die onderbouw je niet. Zonde.
 
Reactiescore
2.303
Misschien kon die gewoon niet zo goed overweg met je?
 
Reactiescore
941
No offence, maar iedereen schreeuw hier stab terwijl Veeg nog niet eens de kans heeft gekregen om zich te verdedigen, dus dan kun je beter niets zeggen. Jullie claimen dat het een stab is en maken harde stellingen, maar wachten niet op onze bewijzen en dat is dus niets waard. Overigens is jullie mening ook iets dat jullie zien en beoordelen, en dat betekent toch wel dat het slechts jullie mening is, die bovendien niet onderbouwd is. Zonde.
 
Bovenaan