Top/flop stammen

Reactiescore
1.075
Moetk luka es aanspreke men ouweb godnondejus
 
Reactiescore
169
'' Ik vind helemaal minder Mooi. wij zijn gestabt''


Vanochtend is het account Stalgije onder een massa van Veeg bedolven, niets vermoedend en op koningsdag nogwel. Koningsdag, een dag waar echte TW-koningen het spel verlaten en de stabbers uit hun grotten kunnen komen kruipen. Om het verhaal uit te leggen, het account Architect zat tot kort geleden in de stam Mooi., echter hebben zij gekozen om de stam te verruilen voor veeg. Bij het afscheid hebben zij op het forum een post gemaakt waarin zij een NAP met de stam afspraken van 7 dagen, mits beide zijdes niet eerst de aanval zochten (anders kwam dit te vervallen). Hierbij was er afgesproken dat mooi nog wat dorpen af zou staan aan Architect aangezien dat eerder was besproken. Tot gisteren kwam een ieder de afspraken na, maar dit veranderde vandaag. Nu wil het zo zijn dat Architect niet alleen het account Stalgije aanvalt maar ook een andere voormalig stamgenoot namelijk wasted like penguinz, waardoor de stab extra hard binnenkomt...

Dit is een waterdicht verhaal waar geen blikjes in dobberen
Linkje overnames

Post op het Forum
Architect Stab.png

PM tussen Architect & Stalgije
Architect stab 2.png

 
Reactiescore
604
The Architect flop!
 
Reactiescore
1.075
Bekijk bijlage 19603

Nee wacht, het is geen stab.

Een officiële NAP met een speler vervalt wanneer 1 van de partijen niks meer met een stam te maken wilt hebben?

:D

Hahah gewoon smerige stab dus.wat me ook weer opvalt is dat veeg weer een speler wou recruiten, deze niet wou en dan maar gaat stabben?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Welke les trekken we hieruit, mensen die de stam verlaten om voor eigen belang te spelen moet je geen nap aanbieden maar direct aanvallen met de hele stam. Die mentaliteit van NAP's geven aan egoïsten is atijd in het nadeel van de stam.

Vraag me af hoeveel lafaards er in de top 50 staan, zonder twijfel 80% die zijn stam direct dropt om voor eigen belang te gaan. Bende mietjes, stabben is gay
 
Reactiescore
163
Welke les trekken we hieruit, mensen die de stam verlaten om voor eigen belang te spelen moet je geen nap aanbieden maar direct aanvallen met de hele stam. Die mentaliteit van NAP's geven aan egoïsten is atijd in het nadeel van de stam.

Vraag me af hoeveel lafaards er in de top 50 staan, zonder twijfel 80% die zijn stam direct dropt om voor eigen belang te gaan. Bende mietjes, stabben is gay

Wij hadden die NAP enkel omdat stalgeie beloofde om mee naar Veeg te komen, in onze ogen dus een rechtvaardige aanval. Zeker wetende dat Stalgeie meewerkte aan een grote massa op ons. Als jullie dit als stab willen classificeren, go ahead have fun maar ik zal er niet wakker van liggen, Joe joe!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wij hadden die NAP enkel omdat stalgeie beloofde om mee naar Veeg te komen, in onze ogen dus een rechtvaardige aanval. Zeker wetende dat Stalgeie meewerkte aan een grote massa op ons. Als jullie dit als stab willen classificeren, go ahead have fun maar ik zal er niet wakker van liggen, Joe joe!

Dus omdat jij egoistisch naar een andere stam gaat, en je stam in de steek laat. Een stam met best veel potentie. En een andere speler wilt niet mee, ga je maar aanvallen tijdens een NAP?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Lol, het is sowieso een stab dit. Je hebt een NAP voor 7 dagen afgesproken, daar heb je je niet aan gehouden. En natuurlijk hebben ze het recht om iets voor te bereiden, de NAP was immers slechts tijdelijk. Je bent gewoon een smerig persoon. ;)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wij hadden die NAP enkel omdat stalgeie beloofde om mee naar Veeg te komen, in onze ogen dus een rechtvaardige aanval. Zeker wetende dat Stalgeie meewerkte aan een grote massa op ons. Als jullie dit als stab willen classificeren, go ahead have fun maar ik zal er niet wakker van liggen, Joe joe!
Is zijn goed recht toch een aanval te plannen voor als de NAP afloopt? Jeetje man die instelling van jou das echt om te janken. Och hij wil zijn stam niet in de steek laten en met mij mee en nu maakt ie plannen om mij aan te vallen als de NAP afloopt :(

Dus als iemand plannen maakt om aan te vallen voor als de NAP afloopt mag je lekker stabben boys!
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
298
Wij hadden die NAP enkel omdat stalgeie beloofde om mee naar Veeg te komen, in onze ogen dus een rechtvaardige aanval. Zeker wetende dat Stalgeie meewerkte aan een grote massa op ons. Als jullie dit als stab willen classificeren, go ahead have fun maar ik zal er niet wakker van liggen, Joe joe!
Dus als hij toch niet mee wilt is de NAP ineens volledig ongeldig? Je hebt de hele stam een NAP van 7 dagen aangeboden, dan moet je je daar gewoon op zn minst aan houden. Wat hij buiten de NAP-termijn voorbereidt heeft daar niks mee te maken.

Verder heb je naast Stalgeie ook WASTED LiKE PENGUINZ. aangevallen, dus je logica gaat in geen enkel geval op
 
Bovenaan