Top/flop stammen

Reactiescore
500

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
500
Reactiescore
1.476
Je bedoelt elke dag? Hihi :p

Wil jou wel elke dag een fake sturen hoor dan kan jij dat ook zeggen
Speak for yourself :eek:
Iedereen die langer dan 4 uur moet lopen is welkom om op de koffie te komen, anders heb ik niet genoeg tijd om mijn stammies in te schakelen.
jij bent dan ook geen demograaf natuurlijk

aan de andere kant ken ik geen enkele demograaf die rang 4 OD staat
Dat is zeker waar. Echter heeft het bij de huidige westerse wereld 200 jaar en 2 wereldoorlogen geduurd voordat we in deze huidige samenleving zitten. Ik merk dat er bij derde wereld landen die door de westerse economie worden meegetrokken worden toch een enorm cultuur verschil zit. Maar ik ga wel erg off-topic.

Wat vinden wij van de stam Occasionele alcoholiekers, die ineens erg groot is geworden door een fusie met Money Train?
 
Reactiescore
1.075
Pfoe ik dacht dat je t over mij had toen je over alcoholiekers begon
 
Reactiescore
151
Dan is de verwachting dat derde wereld landen dus economisch en sociaal beter worden. Ik vroeg me vooral af waar ze dat op baseren, met de huidige ontwikkelingen (dan doel ik op de economische afhankelijkheid van Afrika op China) zie ik dat niet direct gebeuren. Ach uiteindelijk is het allemaal speculaties en speculoos, we gaan zien of het uitkomt.

Het is gewoon een feit dat armoede wereldweid enorm snel afneemt. Zelfs in absolute aantallen tegenwoordig. Zie bijvoorbeeld, https://ourworldindata.org/extreme-poverty, https://www.vox.com/future-perfect/2019/2/12/18215534/bill-gates-global-poverty-chart of andere dingen waar ze extreme armoede volgen over tijd.
 
Reactiescore
1.476
Het is gewoon een feit dat armoede wereldweid enorm snel afneemt. Zelfs in absolute aantallen tegenwoordig. Zie bijvoorbeeld, https://ourworldindata.org/extreme-poverty, https://www.vox.com/future-perfect/2019/2/12/18215534/bill-gates-global-poverty-chart of andere dingen waar ze extreme armoede volgen over tijd.
Mooi artikel, dat betwijfelde ik ook allemaal niet, ik vroeg me af hoe het bevolkingsaantal zo snel al ging dalen. Zoals je in de grafiek in je eerste artikel kan zien gaat afrika voorlopig niet family-plannen, dus daar blijft de bevolkingsgroei doorzetten zolang de middelen er zijn.
 
Reactiescore
1
Ik heb het ook wel over 10 miljard gehoord dus het is niet heel precies, maar het is wel aardig gegrond dat de bevolking straks minder stijgt en mogelijk afneemt.

Reden is dat overal waar je meisjes toegang geeft tot onderwijs en economische mogelijkheden en een pensioen dat iets anders is dan hopen dan je kinderen voor je zorgen, ze ook meteen veel minder kinderen krijgen. In veel plaatsen is dat al gebeurd, vandaar dat ook veel westerse landen amper natuurlijke bevolkingsgroei hebben of zelfs een negatieve. Met de enorme economische verbeteringen en verbetering in levensomstandigheden/toegang tot educatie op de armste plaatsen van de wereld is de verwachting dat de bevolkingsgroei daar ook steeds slomer gaat.
 

Deleted User - 487828103

Guest
Iedereen die langer dan 4 uur moet lopen is welkom om op de koffie te komen, anders heb ik niet genoeg tijd om mijn stammies in te schakelen.

Heb al zoveel noobs op de koffie gehad afgelopen week , heb je ook wat anders te drinken :D
 
Reactiescore
1.075
Cavalerie sws overrated, 1k scouts is alle deff needed deze wereld
 
Reactiescore
241
Verkenners is geen cavalerie wil je zeggen? :confused2:

Screenshot_48.png

Cavalerie= Tanks en pantserwagens... Vind jij een paard en tank hetzelfde??

EDIT: Stonden wat grove woorden die niet binnen de regels van het AF passen, die heb ik op verzoek van onze geliefde moderator gecensureerd.
 
Reactiescore
1.476
Reactiescore
241
Ik geef mijn verlies toe en zal voortaan verkenners in de kazerne maken. Ik deed dat altijd in de stal joh, wat dom van mij.

Het is niet erg om fouten te maken zolang je bereid bent om ze toe te geven en er van te leren! Kop op, er is hoop!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou deze kan in de top 10 meest subtiele excuses ever.
Calandriel 22.04.20 16:06
Ja nee is waar he ^^
Weet van iedereen dat je een super speler bent daarmee haha ^^
Ik heb straks een vv, ik moet 2 dagen weg, ik had hem gezegd van de Nap maar hij wil zig daar niet aan houden, nu ik heb hem gezegd dat als em dit verbreekt dat hij dan niemeer op deze accoutn moet komen omdat zo'n dingen niet worden gedaan.

Ik heb geen andere keuze om hem vv te laten doen ik hoop dat hij dit volgt.

Binnen 10m ben ik weg en dan begint hij, als hij dorpen neemt dan praten we erover voor terug te edelen ....

Luka


Calandriel 21.04.20 07:18
Hey,
Zoals je ziet ben ik van stam geswitcht.
Ik denk dat het maar respectvol is op een Nap aan te gaan voor een korte tijd (hoeveel dagen stel je voor?), zodat we niet elkaar direct op de hielen gaan zitten.

Klinkt goed ?

Calandriel,

Nobelus Barbarus 21.04.20 08:27
Gezien de snelheid van de wereld zou ik 2,5 zeggen maximaal, dat moet tijd genoeg geven om je troepen te maxen.

Donderdag 23/04 om 16uur vervalt die.

is dat iets waar we een akkoord kunnen over krijgen?

Calandriel 21.04.20 08:46
Ik lijk akkoord definitief antwoord 12u. ;)

Calandriel 21.04.20 12:25
Ik ga akkoord met die timing.

Nobelus Barbarus 21.04.20 14:24
allright dan staat dat vast, veel succes gewenst bij de alcoholiekers. Is dat thema toevallig of zijn jullie gelinkt aan AA 1 en 2? Of is dat geheim ;)

Calandriel 21.04.20 14:25
Haha, neenee zeker niet gelinkt, ik denk zelf net tegen hun ^^





Calandriel 22.04.20 09:24
Ik zie net dat er waarschijnlijk een misverstand is gebeurd.
Ik dacht namelijk dat onze Nap gedaan zou zijn WOENSDAG om 16u.
Te snel over gekeken en niet verder bij nagedacht.

Ik heb er wel wat moeilijk mee, ik hoop dat je akkoord kan gaan :)

Nobelus Barbarus 22.04.20 09:31
Nou dat wordt moeilijk, ik heb atm incommings van AA, geen idee of dat gelinkt was aan jouw plannen maar ik heb er in ieder geval op gereageerd met de wetenschap dat ik vandaag niets van jouw kant ontvang. Dit nu aanpassen geeft mij extra werk en daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in.

Vanavond om middernacht wil ik mee akkoord gaan maar vroeger niet.

Calandriel 22.04.20 09:45
Akkoord ^^







Calandriel 22.04.20 16:06
Ja nee is waar he ^^
Weet van iedereen dat je een super speler bent daarmee haha ^^
Ik heb straks een vv, ik moet 2 dagen weg, ik had hem gezegd van de Nap maar hij wil zig daar niet aan houden, nu ik heb hem gezegd dat als em dit verbreekt dat hij dan niemeer op deze accoutn moet komen omdat zo'n dingen niet worden gedaan.

Ik heb geen andere keuze om hem vv te laten doen ik hoop dat hij dit volgt.

Binnen 10m ben ik weg en dan begint hij, als hij dorpen neemt dan praten we erover voor terug te edelen ....

Luka
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik begin wel fan te worden van de mooie instellingen, volgens mij ga ik om 19u van 22 dorpen naar 0 gaan. Spelers met 10 dorpen die 30 edels spammen.


Ik heb trouwens net de vv gesproken, ziet er mij wel een sympathieke gast uit :)
Calandriel 22.04.20 17:06
Hou toch op jooo, luka smeekte me bna vr nie te offen tegen je haha laat ik niet liggen hoor hem zal blij zijn met die dorpkes :/
 
Bovenaan