- Reactiescore
- 1.021
Terecht zwart gemaakt toch? En van jullie (en de rest van veeg) mocht hij dus blijven spelen tot hij besloot zelf te stoppen? Duidelijk.
Jep.
Terecht zwart gemaakt toch? En van jullie (en de rest van veeg) mocht hij dus blijven spelen tot hij besloot zelf te stoppen? Duidelijk.
Morele waarden? Wat is dat?Haha, een stabber die opeens doet alsof die morele waardes heeft. Het wordt steeds komischer.
LolWat jij niet oke vindt interesseert mij geen hol, lijkt wel alsof je de regels voor ons geschreven hebt, ik ken je niet eens. Zou wel een gedupeerd gastje zijn van de situatie nu. Veel succes.
Dat hadden er meer kunnen zijn als hij niet de helft van zen clears op ons had gesmetenHoezo, hij heeft gewoon 5 groene bolletjes op de laatste pagina
Zo zien we het graag. Puik werk.
Succes met je hier een weg uit te stabben!
Ik ben benieuwd wanneer coron4 camel gaat solliciteren bij Divine nu.
Succes met je hier een weg uit te stabben!
Wel veel praat voor iemand die niet met ons front en 450+ clears nodig heeft van Panda om ons weg te spelen.
Vind ik jammer.
Hee stabber, ik dacht dat je gestopt was. Hmm vreemd om te lezen Coron 4Camel...
lachwekkend hoe kinderachtig sommige mensen op dit forum zijn.Hee stabber, ik dacht dat je gestopt was. Hmm vreemd om te lezen Coron 4Camel...
een beetje overhaaste generalisatie, niet?Ik vind het lachwekkend hoe mensen verdwalen in leugens.
Als je er vrij weinig over weet kun je denk ik beter je mond houden. Het is toch niet tegen de regels dat hij op het AF zijn mening verkondigt of wel?Ik vind het lachwekkend hoe mensen verdwalen in leugens.