Top/Flop stammen

Reactiescore
5.592
Meister, drink jij toevallig?
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
447
Nee ik ben serieus, ben de speler die van iedereen het minst deze ww verdiend maar sommige van imago gedragen zich nu als echte huilballen
 
Reactiescore
3.452
Gewoon geen Katas sturen heb je ook geen gezeik.
 
Reactiescore
447
Jawel, boeie. Man toch als zei er een groot probleem van wille maken is het goed. Dat ze me plat kataen maar ik ga der geen moeite in steken om te deffen
 
Reactiescore
7.918
Niet zo wenen. Toen ik er hier over begon kreeg ik als antwoord 'is voor award' en 'ok'. Nu krijg je ze terug en ist janken. Stuur ze dan niet.
 
Reactiescore
447
Nee is niet janken hoor, heb ook 0 stam Oss aangevraagd. In heb in jullie ogen een probleempje veroorzaakt dan losk het ook op
 
Reactiescore
447
Ja doe maar, boeit me echt niks meer. Kut wereld met kut stamgenoten die pas om het einde hun ware aard laten zien
 
Reactiescore
7.918
Ware aard van stamgenoten? Grapje of niet, kata's gooien is gewoon niet slim. Vooral niet tegen kakaka'ers. Geen idee of je dat hebt meegemaakt, maar zowel Maks als ik horen daarbij. Zal het overigens hierbij laten.
 
Reactiescore
447
W73 is men allereerste wereld, weet ik veel wat kakaka ers zijn
 
Reactiescore
447
Als jij je goed voelt bij een acc plat kataen doe het dan gewoon
 
Reactiescore
1.367
W73 is men allereerste wereld, weet ik veel wat kakaka ers zijn

Dat zijn een stelletje lage laffe spelers die bewust ongure dingen doen. Zoals onder andere, maar niet beperkt tot:
Zich voor doen als anderen om zo co te worden en informatie door te spelen, en accounts leeg te zetten.
Accounts van de vijand te koop zetten met gefakete screens.
Mensen maanden beledigen via allerlei (fake) accounts op het AF, skype, discord, email, whatsapp en daarbij persoonlijke informatie doorsturen.

:D
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
7.918
Dat zijn een stelletje lage laffe spelers die bewust ongure dingen doen. Zoals onder andere, maar niet beperkt tot:
Zich voor doen als anderen om zo co te worden en informatie door te spelen, en accounts leeg te zetten.
Accounts van de vijand te koop zetten met gefakete screens.
Mensen maanden beledigen via allerlei (fake) accounts op het AF, skype, discord, email, whatsapp en daarbij persoonlijke informatie doorsturen.

:D

Op 63 correct, niet op 67. Dat weten jij en hot chicks ook wel maar je wilt het in een slecht dag licht zetten. Vertel je er ook even bij dat zowel jij en chrisje allebei op delete zijn gegaan en zijn gaan runnen voordat er Incs kwamen? Oh, bij deze. Weinig noobs zoals Chris gezien.
 
Reactiescore
1.853
Graag wil ik meedelen dat: De kata’s een
uit de hand gelopen grap was met @.MortuaMemoria en @Interdictum. Ze waren nie bedoeld voor smashingone.
Maar die gingen direct terugsturen voor de 2 hoofdgebouwen dat ze zijn verloren. Denk dat dat meer over hen zegt dan over mij. Das gewoon een druppel zoeken om
Katas te beginnen gooien. Dus smash flop spread top
Zoals ik IG al zei; beetje vreemd humor, maar ieder z’n ding. Dit is een beetje zoiets alsof jij iemand één klap op z’n kaak geeft, vervolgens krijg je een pak slaag en ga je janken. Zo werkt het natuurlijk niet. Ik moedig de actie niet aan en doe er zelf ook niet aan mee, maar dit heb je toch echt zelf veroorzaakt. Dan moet je nu niet hier moord en brand komen schreeuwen op het AF nadat jij er zelf gisteren nog heel grappig over deed op ditzelfde medium.

Inge wel als grap? Wereld was al gespeeld door de stam. Dus nu was er wel ruimte voor een grapje. Als hier niet tegen kunnen stoppen ze er beter mee
Als er ruimte was voor dergelijke grappen omdat de wereld al gespeeld is, waarom maak je dan nu zo’n groot probleem van een eventuele tegenreactie? Zou eerder zeggen; als jij daar niet tegen kunt, stop jij er beter mee. Jouw post werkt twee kanten op namelijk en aangezien jij dit gestart bent heb je blijkbaar enkel jezelf ermee gehad.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Dat zijn een stelletje lage laffe spelers die bewust ongure dingen doen. Zoals onder andere, maar niet beperkt tot:
Zich voor doen als anderen om zo co te worden en informatie door te spelen, en accounts leeg te zetten.
Accounts van de vijand te koop zetten met gefakete screens.
Mensen maanden beledigen via allerlei (fake) accounts op het AF, skype, discord, email, whatsapp en daarbij persoonlijke informatie doorsturen.

:D
Bij deze ontken ik alles en zou ik graag hebben dat de laster stopt

!!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Beetje uit de hand gelopen grap die werd besproken in een chat op een andere wereld. Snap niet hoe er zo verbaasd wordt gereageerd door sommige die hier wel van af wisten.

Voor de rest dom dat Robbe ook kata’s heeft gegooid op Smashingone terwijl deze hier niet betrokken bij was. Hoop dat er tussen hun onderling het wel goed gemaakt kan worden.
 
Bovenaan