Top/Flop stammen

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ik snap niet zo goed waarom er gekatapulteerd is en waar dat voor nodig is - we hebben gewoon afspraken dat HQs katapulteren nooit oké was. Als het een foutje was kan dat gewoon gezegd worden, doet niemand moeilijk over lijkt mij. Wereld zal spoedig wel in sluiting gaan omdat Spread nog wat barbarendorpen of nog een paar honderd dorpen van moraalbrekers (daar hebben jullie er altijd zat van gehad) pakt.

Spijtig wel, Colla ligt inmiddels nog maar 10 vakjes van QQEEZZ af dus dit hyperinteressante duel zal nooit gestreden worden :sad:.

Gaan we die discussie weer voeren?

Het is een Spreader die dit uitsprak en erover startte, het zal dus eerder een intern gesprek worden.
 
Reactiescore
972
Maks je gaat toch niet serieus vrij nemen voor een outdated browsergame? :eek:

Maks, kijk hier even goed naar. Hier. Gaat. Het. Fout.

Nou, had 2 afspraken vandaag, die ik heb ik in plaats van duur brandstof te verbruiken via Zoom laten plaatsvinden! Dus zowel het milieu, als mijn werk hebben hier zeker baat bij gehad! Omdat er geen edels kwamen en het bleef bij het gebruikelijke dodge- en blockwerk, toch ook nog wat aan studie kunnen doen. Dus al met al een productief dagje dankzij Spread!
 
Reactiescore
448
Nou, had 2 afspraken vandaag, die ik heb ik in plaats van duur brandstof te verbruiken via Zoom laten plaatsvinden! Dus zowel het milieu, als mijn werk hebben hier zeker baat bij gehad! Omdat er geen edels kwamen en het bleef bij het gebruikelijke dodge- en blockwerk, toch ook nog wat aan studie kunnen doen. Dus al met al een productief dagje dankzij Spread!
Haha echte max verstappen lekker productief goed hoor
 
Reactiescore
448
Vanavond bierproeverijtje als beloning voor het harde werk, zal je een snapchatje sturen!
Ja is prima,Max. Ik zit weer thuis met vrouwtjelief naar een of ander schijtprogramma te kijken omdat ik niet weg kan. Ga jij mij een snapje sturen van een bierproeverij godnondejus.
 
Reactiescore
972
Ja is prima,Max. Ik zit weer thuis met vrouwtjelief naar een of ander schijtprogramma te kijken omdat ik niet weg kan. Ga jij mij een snapje sturen van een bierproeverij godnondejus.

Moet toch genoten worden in het leven he. Maarja, ik heb altijd al geroepen dat jij vrouwtjelief vanaf het begin al beter had moeten africhten. Had je maar naar oude, wijze Maks geluisterd, dan had je ook lekker een pilsje kunnen drinken.
 
Reactiescore
2.062
Moet toch genoten worden in het leven he. Maarja, ik heb altijd al geroepen dat jij vrouwtjelief vanaf het begin al beter had moeten africhten. Had je maar naar oude, wijze Maks geluisterd, dan had je ook lekker een pilsje kunnen drinken.

Mooi om te horen dat je 1 pilsje mag drinken van vrouwtje lief, vooruitgang xx
 
Reactiescore
448
Moet toch genoten worden in het leven he. Maarja, ik heb altijd al geroepen dat jij vrouwtjelief vanaf het begin al beter had moeten africhten. Had je maar naar oude, wijze Maks geluisterd, dan had je ook lekker een pilsje kunnen drinken.
Komt niet door het vrouwtje dat de kroegen dicht zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Aha het 20ste concert van Eminem al dit jaar. Dit wordt leuk
 
Reactiescore
447
Graag wil ik meedelen dat: De kata’s een
uit de hand gelopen grap was met @.MortuaMemoria en @Interdictum. Ze waren nie bedoeld voor smashingone.
Maar die gingen direct terugsturen voor de 2 hoofdgebouwen dat ze zijn verloren. Denk dat dat meer over hen zegt dan over mij. Das gewoon een druppel zoeken om
Katas te beginnen gooien. Dus smash flop spread top
 
Reactiescore
1.363
Graag wil ik meedelen dat: De kata’s een
uit de hand gelopen grap was met @.MortuaMemoria en @Interdictum. Ze waren nie bedoeld voor smashingone.
Maar die gingen direct terugsturen voor de 2 hoofdgebouwen dat ze zijn verloren. Denk dat dat meer over hen zegt dan over mij. Das gewoon een druppel zoeken om
Katas te beginnen gooien. Dus smash flop spread top

Boeie, zij hebben zelf fkin hard gekataat op w67, dus mooie mini revenge :D.
 
Reactiescore
447
Die katas boeien ook niks, tis gewoon een
deel van imago die een reden zoekt om
Ze terug te gooien omdat ze de wereld nie fair kunnen winnen
 
Reactiescore
1.363
Achjoh ze hebben van mij verloren deze wereld, dus dan gaan ze maar lekker huiliehuilie doen.
 
Reactiescore
447
Gewoon geen Katas sturen? Ook niet als grap?
Inge wel als grap? Wereld was al gespeeld door de stam. Dus nu was er wel ruimte voor een grapje. Als hier niet tegen kunnen stoppen ze er beter mee
 
Bovenaan