Top/Flop stammen

Reactiescore
1.869
Elko is hier nog elke wereld zeer actief PP aan het farmen met de wetenschap dat hij toch nooit meer een wereld gaat starten. Ieder zo z’n hobby??
 
Reactiescore
447
Als je groot komt verkondigen dat je de wereld gaat winnen met 8. Kan je zon dingen toch wel verwachten...
 
Reactiescore
2.444
Imago & PIT die samenwerken.... wat de reden daar ook van is, het is triest in mijn ogen. Juist starten om tegen Imago (Roald/Schedel en co) te strijden (initieel) en dan nu ermee samenwerken. In mijn ogen mij kan dat niet.

Een mening veranderen en/of aanpassen aan de hand van gebeurtenissen, acties of feiten vind ik geen slecht iets. Maar zal je wel even een pm doen Edwin met een update over het wereld verloop :).
 
Reactiescore
467
Een mening veranderen en/of aanpassen aan de hand van gebeurtenissen, acties of feiten vind ik geen slecht iets. Maar zal je wel even een pm doen Edwin met een update over het wereld verloop :).

Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe jij die selectieve moraliteit gaat beargumenteren :p Of welke gebeurtenissen, acties of feiten je bestempelt als excuus.
 
Reactiescore
2.444
Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe jij die selectieve moraliteit gaat beargumenteren :p Of welke gebeurtenissen, acties of feiten je bestempelt als excuus.

Ik ben ten eerste überhaupt niet gestart om tegen iemand te spelen, ik ben gestart omdat het mij een leuke wereld leek en ik graag nog een keer met de mannen van snow en Edwin een wereld wilde spelen, zonder een grote groep of mee gestarte spelers/slaven maar met drie account's om te kijken hoever we het zouden schoppen. Aan het begin van de wereld had ik meer affiniteit voor Spread doordat ik met veel plezier had samengespeeld met enkele spelers daar op W70, waarom deze mening is veranderd over Spread (niet mijn oud stamgenoten) heb ik al uitvoerig met je besproken Dick. Dat is ook niet iets waar ik een excuus voor nodig heb en zeker niet iets wat we nu weer op het AF gaan oprakelen haha.
 
Reactiescore
467
Ik ben ten eerste überhaupt niet gestart om tegen iemand te spelen, ik ben gestart omdat het mij een leuke wereld leek en ik graag nog een keer met de mannen van snow en Edwin een wereld wilde spelen, zonder een grote groep of mee gestarte spelers/slaven maar met drie account's om te kijken hoever we het zouden schoppen. Aan het begin van de wereld had ik meer affiniteit voor Spread doordat ik met veel plezier had samengespeeld met enkele spelers daar op W70, waarom deze mening is veranderd over Spread (niet mijn oud stamgenoten) heb ik al uitvoerig met je besproken Dick. Dat is ook niet iets waar ik een excuus voor nodig heb en zeker niet iets wat we nu weer op het AF gaan oprakelen haha.

Haha jaah ik probeerde alleen maar wat te stoken Kyle. Ik snap jullie keuze ook wel. Maar ook ben ik nog steeds wel van mening dat jullie volledig voor eigen gewin kiezen met soms enige tegenstrijdigheid. En dat daarbij eerder sterke uitspraken of standpunten totaal te niet gedaan worden. Met als voorbeeld Who? Justin.
 
Reactiescore
579
Een mening veranderen en/of aanpassen aan de hand van gebeurtenissen, acties of feiten vind ik geen slecht iets. Maar zal je wel even een pm doen Edwin met een update over het wereld verloop :).
Laat dat gerust achterwege... Ik heb twee keer een samenwerking met een andere kleinere stam voorgesteld en dat gingen we niet doen, want jij maakte daar bezwaar tegen. Ik was nog niet weg geedeld, en je ging toch met 1 van die 2 stammen (waar ik al voorwerk aan had verricht qua onderhandelingen) in zee en werd 1 nieuwe stam. Dat was door je eerdere tegenwerpingen al een raar iets, maar ik dacht... wss voorschrijdend inzicht, vooruit maar.

Maar samenwerken met schedel en co... nee, dat is erover. We zijn wel zeker gestart om tegen iemand te spelen, net zo'n beetje als alle andere spelers, die buiten de Roald/Warre premade vielen. Mijn groeirichting was zijn kant op ^^ en deze samenwerking had echt nooit plaatsgevonden als ik nog gespeeld had. Verder wens ik je veel plezier en doe geen moeite meer. Een speler is voor mij zo goed als zijn of haar woord, we zullen nooit meer samenspelen, zoveel is zeker en ik kom nooit op mijn woord terug.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.180
Laat dat gerust achterwege... Ik heb twee keer een samenwerking met een andere kleinere stam voorgesteld en dat gingen we niet doen, want jij maakte daar bezwaar tegen. Ik was nog niet weg geedeld, en je ging toch met 1 van die 2 stammen (waar ik al voorwerk aan had verricht qua onderhandelingen) in zee en werd 1 nieuwe stam. Dat was door je eerdere tegenwerpingen al een raar iets, maar ik dacht... wss voorschrijdend inzicht, vooruit maar.

Maar samenwerken met schedel en co... nee, dat is erover. We zijn wel zeker gestart om tegen iemand te spelen, net zo'n beetje als alle andere spelers, die buiten de Roald/Warre premade vielen. Mijn groeirichting was zijn kant op ^^ en deze samenwerking had echt nooit plaatsgevonden als ik nog gespeeld had. Verder wens ik je veel plezier en doe geen moeite meer. Een speler is voor mij zo goed als zijn of haar woord, we zullen nooit meer samenspelen, zoveel is zeker en ik kom nooit op mijn woord terug.

Had je niet weggespeeld moeten worden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Imago & PIT die samenwerken.... wat de reden daar ook van is, het is triest in mijn ogen. Juist starten om tegen Imago (Roald/Schedel en co) te strijden (initieel) en dan nu ermee samenwerken. In mijn ogen mij kan dat niet.

Ben ik niet helemaal met je eens Edwin. De samenwerking tussen Imago en Pit was gewoon noodzakelijk omdat beide stammen simpelweg te sloom groeide om nog apart te strijden tegen Spread. Deze samenwerking en de join van Kratje Grolsch naar Spread heeft de wereld naar mijn inziens gewoon stuk leuker meegemaakt.

W54 wou jij toch ook eerst absoluut niet Trains joinen maar door bepaalde gebeurtenissen is dat uiteindelijk toch ook doorgekomen? Als Pit en Imago niet samen waren gegaan had je nu een stuk saaiere wereld gehad en dan was de wereldwinst voor Spread denk ik wel heel snel in de schoenen geschoven omdat het op het moment de veruit de best presterende stam is.

Door de NAP die gold tussen Spread en Pit heeft Pit haar kansloze phalanxen ook kunnen vormen tot serieus goede phalaxen waarmee Pit is uitgegroeid tot een serieuze kanshebber naast Imago.
 
Reactiescore
1.647
Haha jaah ik probeerde alleen maar wat te stoken Kyle. Ik snap jullie keuze ook wel. Maar ook ben ik nog steeds wel van mening dat jullie volledig voor eigen gewin kiezen met soms enige tegenstrijdigheid. En dat daarbij eerder sterke uitspraken of standpunten totaal te niet gedaan worden. Met als voorbeeld Who? Justin.

Laat mij er is keertje buiten
 
Reactiescore
18
Laat dat gerust achterwege... Ik heb twee keer een samenwerking met een andere kleinere stam voorgesteld en dat gingen we niet doen, want jij maakte daar bezwaar tegen. Ik was nog niet weg geedeld, en je ging toch met 1 van die 2 stammen (waar ik al voorwerk aan had verricht qua onderhandelingen) in zee en werd 1 nieuwe stam. Dat was door je eerdere tegenwerpingen al een raar iets, maar ik dacht... wss voorschrijdend inzicht, vooruit maar.

Maar samenwerken met schedel en co... nee, dat is erover. We zijn wel zeker gestart om tegen iemand te spelen, net zo'n beetje als alle andere spelers, die buiten de Roald/Warre premade vielen. Mijn groeirichting was zijn kant op ^^ en deze samenwerking had echt nooit plaatsgevonden als ik nog gespeeld had. Verder wens ik je veel plezier en doe geen moeite meer. Een speler is voor mij zo goed als zijn of haar woord, we zullen nooit meer samenspelen, zoveel is zeker en ik kom nooit op mijn woord terug.

Edwin,

Ik ken je niet. Jij mij waarschijnlijk ook niet. Lekker zo houden, maar vind het toch wel heel onterecht wat je hier nu allemaal loopt te verkondigen.

De intentie van Kyle is altijd geweest om te proberen Pit als stam te behouden en niet samen te hoeven werken met of imago of spreas, maar aangezien spread leden bij on wegtrekt moesten wij dit wel doen anders zouden we de overwinning aan Spread geven bijna.

Volgens mij heb je nadat je weggeedeld bent een hele hoop gemist wat er met deze wereld gebeurd is. Want inderdaad in het begin speelde de wereld bijna allemaal tegen Imago, maar door de acties van Spread is dat toch wat veranderd.

Het AF houd ik niet zo van zeker niet op deze wereld, maar dit soort onzin moet toch even recht gezet worden.
 
Reactiescore
1.139
maar aangezien spread leden bij on wegtrekt moesten wij dit wel doen

Hoe zo leden wegtrekt?
Je bedoelt fart?
want dat is 1 speler en dat was al ver voor de samenwerking met imago dus dat dat de aanleiding was lijkt me sterk.
Kratje is juist als reactie op jullie samenwerking met imago niet andersom.
 
Reactiescore
1.647
Hoe zo leden wegtrekt?
Je bedoelt fart?
want dat is 1 speler en dat was al ver voor de samenwerking met imago dus dat dat de aanleiding was lijkt me sterk.
Kratje is juist als reactie op jullie samenwerking met imago niet andersom.

Je kratje argument is al 10x ondermijnt

Fart was toen heel groot al, en onze mogelijke versterkingen werden ook door jullie gerekruteerd. Dus zowel onze leden werden aangetrokken en mogelijke nieuwe leden waardoor we kans maakten alleen.
 

DeletedUser81766

Guest
Je kratje argument is al 10x ondermijnt

Fart was toen heel groot al, en onze mogelijke versterkingen werden ook door jullie gerekruteerd. Dus zowel onze leden werden aangetrokken en mogelijke nieuwe leden waardoor we kans maakten alleen.

De mogelijke versterkingen waren nooit mogelijk. Was al langer contact met die hoek in de rim anders had Spread ook wel anders gehandeld om daar de rim veilig te stellen.

Allemaal leuk en aardig dat jullie continue er over klagen maar jullie hebben je eigen kans er vrijwillig voor opgegeven. Dan kan je wel komen met “Niet iedereen was het er mee eens of mensen veranderde van opinie erna” maar doet dat er toe als er akkoord word gegaan op moment van spreken? Niet echt. Dan had je op dat moment het moeten aanhalen en niet nadat het rond was, kan je dan beschouwen als een fout van je eigen stam.

Het enige wat bij kratje ondermijnt is is kratje zelf maar niet Spread. Wij hadden kratje er niet bij genomen als er geen samenwerking tussen pit of imago had ontstaan, klaar.

Tenslotte is Kratje niet eens relevant voor die opmerking want hij was er pas nadat de samenwerking tussen Imago en Pit vormde en niet er voor.

(Dit is geen uitnodiging om opnieuw al dit geouwe... te starten, hebben we al gedaan en zal toch nooit van elkaar geaccepteerd worden. Prima toch, zijn we nu dan ook vijanden voor!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan