Top/Flop stammen

Reactiescore
967
Wie is het dan? Hij liked alles van jullie en gaat tegen alles van spread vel in.

Dit was ook niet eens mijn punt, ik haal alleen maar aan dat je niet nep teleurgesteld moet doen voor deze reactie Jona. Je lukt ze heel expliciet zelf uit door Chris persoonlijk te noemen in je openingspost. Als je er echt tegen was, dan zou je het negeren en je zelf je best doen voor een beter forum. Dit is gewoon heel schijnheilig.
 
Reactiescore
972
Hoe is even heel snel normaal hier, 6 meldingen in 10min.

Disclaim ik heb niet naar de inhoud van de meldingen gekeken

Verwijder al die bagger dan? Persoonlijke aanvallen alom, dus enkele meldingen lijken me niet zo vreemd...

Wie is het dan? Hij liked alles van jullie en gaat tegen alles van spread vel in.

Dit was ook niet eens mijn punt, ik haal alleen maar aan dat je niet nep teleurgesteld moet doen voor deze reactie Jona. Je lukt ze heel expliciet zelf uit door Chris persoonlijk te noemen in je openingspost. Als je er echt tegen was, dan zou je het negeren en je zelf je best doen voor een beter forum. Dit is gewoon heel schijnheilig.

Dat is wel ons punt. Er zit gewoon een flink verschil tussen de manier waarop Jona het doet, en zij het doen. Daar praat jij nu gewoon volledig aan voorbij :tongue:
 
Reactiescore
1.892
Wie is het dan? Hij liked alles van jullie en gaat tegen alles van spread vel in.

Dit was ook niet eens mijn punt, ik haal alleen maar aan dat je niet nep teleurgesteld moet doen voor deze reactie Jona. Je lukt ze heel expliciet zelf uit door Chris persoonlijk te noemen in je openingspost.
Nogmaals, geen flauw idee. Dat moet je hem zelf vragen. Geen Imago speler in ieder geval anders had ik het wel geweten.

Ook hier zal ik mijzelf weer herhalen: er zit een verschil tussen een goedgeplaatste sneer en persoonlijke aanvallen. Ik doe het eerste, bepaalde Spreaders het tweede. Ik ga hier verder ook geen uitgebreide post aan besteden, daar zit niemand op te wachten. Verder is de opening grappend bedoeld en open ik deze zoals ik tot nu toe elke page/uitgebreide post hebt geopend. Lees maar eens terug, dan zie je zelf het patroon wel.
 
Reactiescore
967
Waar ontken ik dat er geen verschil in zit? Ik zeg alleen dat ik vanuit meerdere kanten vanaf jullie kamp te horen heb gekregen de staat van het forum niet fijn te vinden en dan zie ik jullie hier nu actief aan bijdragen.

Kan me nog goed herinneren wat je tegen mij zij over Simon, iets over de "bigger man" zijn wanneer jij jezelf beter literair kan verwoorden.
 
Reactiescore
1.892
[/QUOTE]
Je blijft er maar over doorgaan dus volgens mij zie je het verschil niet. Waar zie jij ons hier actief aan bijdragen dan? Ik zie hier enkel Spreaders en een enkele buitenstaander ongepast en asociaal reageren.

Zie niet echt wat je met je laatste alinea probeert te zeggen. Ik geef de betreffende posters niet eens meer reacties dus daarmee ben ik al de ‘bigger man’.
 
Reactiescore
2.507
Ik gooi het topic op slot, sule zal wel bepalen wat er verder gaat gebeuren. Voor nu heb wat respect en praat in de praathoek

#10 meldingen
 
Reactiescore
534
Thnx @The Minion :)

@all:
Het boeit de gemiddelde forumgebruiker vrij weinig of je zusje nu een lul heeft of niet, hoe vaak je geslachtsgemeenschap hebt en of je stamgenoot het nu wel of niet met shemales doet. Berichten met dit soort inhoud zijn dan ook verwijderd. Topic weer open, maar hou het aub gepast en ontopic.
 
Reactiescore
967
Je blijft er maar over doorgaan dus volgens mij zie je het verschil niet. Waar zie jij ons hier actief aan bijdragen dan? Ik zie hier enkel Spreaders en een enkele buitenstaander ongepast en asociaal reageren.

Zie niet echt wat je met je laatste alinea probeert te zeggen. Ik geef de betreffende posters niet eens meer reacties dus daarmee ben ik al de ‘bigger man’.

Ik zie wel een verschil, ik zie een uitlokker en iemand die hapt. Beide partijen vind ik dus bijdragen aan een "negatief forum". Je zal ook wel snappen dat vanuit een spread perspectief deze "buitenstaander" totaal niet op een buitenstaander lijkt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat jij de reacties van sommige spreaders uitlokt zodat jijzelf (Imago) meer aanzien krijgt, dat is prima want dat is PP. Maar kom dan daarna niet zeuren over een toxic forum, want je draagt hier geheel zelf aan bij. Dat vind ik hypocriet.
 
Reactiescore
1.892
Ik zie wel een verschil, ik zie een uitlokker en iemand die hapt. Beide partijen vind ik dus bijdragen aan een "negatief forum". Je zal ook wel snappen dat vanuit een spread perspectief deze "buitenstaander" totaal niet op een buitenstaander lijkt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat jij de reacties van sommige spreaders uitlokt zodat jijzelf (Imago) meer aanzien krijgt, dat is prima want dat is PP. Maar kom dan daarna niet zeuren over een toxic forum, want je draagt hier geheel zelf aan bij. Dat vind ik hypocriet.
Het is totaal niet relevant of dit zo lijkt. Het gaat erom of het zo is. En dat is niet het geval. Verder ben ik niet daarna komen zeuren over een toxic forum. Die woorden leg jij me nu hier in de mond. De laatste keer dat ik zoiets heb gezegd is al weken geleden en in de tussentijd heb ik die hoop allang opgegeven aangezien (onder andere de leiding van) Spread zich hier ook niet voor wil inzetten. Dat betekent echter niet dat ik mij er totaal niet meer voor ga inzetten. De enige hypocriete hier ben jij dus aangezien je klaagt over sneren en op de man spelen, terwijl het continu je eigen stammies zijn die zich hieraan schuldig maken. Wellicht dat je deze peptalk eens in je stamchat moet houden. :wink:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
454
Vandaag een leuke dag achter de rug voor team spread

Naar een paar daagjes flink plannen door melvin de 10tonner , werd er besloten om even een aftastmassa optestellen richting het pov gebied.
de inventaris werd aangevraagd door melvin maar antwoorden van accouts bleven lang uit naar nog maar een gooi naar de accounts kwamen daar de aantallen
Sommige accounts gaven wel 5 nukes op omdat ze liever de rim onschadelijk wouden maken (foei duimhoofd) naar eindelijk een datum gepland te hebben was de verstuurtijd aangebroken , veel accounts kwamen langzaam op dreef aangezien dit toch een aftastmassa werd dus werd het gooien door vele ook niet serieus genomen tot ergenis bij de overige stamleden.
Naar.alles verstuurd te hebben en de manschappen op pad gingen om de love the spreaden kwam de aankomstdag vandaag aan.
Vele troepen kwamen volle dorpen tegen en vele dorpjes werde door de noblemannen omgepraat. Al met al een mooi dagje spread the love


Wel even respect naar pov ze hebben geprobeerd er wat van te maken
Love voor de strijders
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.878
:rolleyes:...

Moet dat nou?
 
Reactiescore
1.365
Hoeveel vv zou imago bij pov gedraaid hebben en gefaald hebben vandaag?
En zouden ze nou n gap of n bg hebben, aangezien ze nu samen recappen en dat pov, imago de edels erachter laat timen.. (moam etc)
 
Reactiescore
37
Vandaag een leuke dag achter de rug voor team spread

Naar een paar daagjes flink plannen door melvin de 10tonner , werd er besloten om even een aftastmassa optestellen richting het pov gebied.
de inventaris werd aangevraagd door melvin maar antwoorden van accouts bleven lang uit naar nog maar een gooi naar de accounts kwamen daar de aantallen
Sommige accounts gaven wel 5 nukes op omdat ze liever de rim onschadelijk wouden maken (foei duimhoofd) naar eindelijk een datum gepland te hebben was de verstuurtijd aangebroken , veel accounts kwamen langzaam op dreef aangezien dit toch een aftastmassa werd dus werd het gooien door vele ook niet serieus genomen tot ergenis bij de overige stamleden.
Naar.alles verstuurd te hebben en de manschappen op pad gingen om de love the spreaden kwam de aankomstdag vandaag aan.
Vele troepen kwamen volle dorpen tegen en vele dorpjes werde door de noblemannen omgepraat. Al met al een mooi dagje spread the love


Wel even respect naar pov ze hebben geprobeerd er wat van te maken
Love voor de strijders


Lekker denigrerend onsamenhangend kut verhaal schijt je nou ook weer uit je nek man :p
Allereerst maak je je eigen stam belachelijk om in te dekken waarom de massa slecht ging, als de uitkomst negatief was. Vervolgens dit ompraten om zo POV de grond in te duwen; way to go vriend. Wat wil je ook met 30mil vs 6mil?
Al deed Savior solo een massa, dan was het kwantitatief gezien al bijna onmogelijk.

Als je een oorlogsresultaat op een forum zet wees er dan verdomme trots op en kom ervoor uit, niet van dit slappe geneuzel IMO.
 
Reactiescore
454
Lekker denigrerend onsamenhangend kut verhaal schijt je nou ook weer uit je nek man :p
Allereerst maak je je eigen stam belachelijk om in te dekken waarom de massa slecht ging, als de uitkomst negatief was. Vervolgens dit ompraten om zo POV de grond in te duwen; way to go vriend. Wat wil je ook met 30mil vs 6mil?
Al deed Savior solo een massa, dan was het kwantitatief gezien al bijna onmogelijk.

Als je een oorlogsresultaat op een forum zet wees er dan verdomme trots op en kom ervoor uit, niet van dit slappe geneuzel IMO.

Haal die tampon eens gauw uit je kont man
 

DeletedUser79458

Guest
In de nacht van zaterdag op zondag weer een actie gehad, ditmaal met wat meer resultaat. Vooralsnog blijft Yellow een pittige tante en hebben we nu maar 1 dorp weten te pakken dat ver genoeg van zijn cluster af lag om relatief in het voordeel te zijn met alle recap battles die daar plaatsvinden. Dus alweer, petje af Michiel je bent een leuke uitdaging =) en ik vind het knap dat je van twee fronten je nog steeds kneiterhard staande weet te houden. Het is dan ook niet een verassing dat je met alle aanvallen die op jou gericht zijn aan de top van de ODD lijst staat (met een flink gat naar de rest) Ik weet dat er vanuit kleinere rimstammen ook aanvallen zijn geweest, echter weet ik niet in welke kwantiteit en hoeveel kwaliteit er tussen zat. Ben eigenlijk wel een keer benieuwd naar een update vanuit jou als speler omdat je cijfers er echt goed uitspringen =D

Bekijk bijlage 20803

Savage daarentegen heeft wat meer pijn geleden, als ik de teller goed inschat zijn er gisteren 7 dorpen in onze handen gebleven nadat er helaas een deel door recaps van savage zelf en fart bomber terug in Pit handen terecht is gekomen. Vooralsnog staat het totaal nu dus op 10.

Bekijk bijlage 20800

Desondanks staat voor de derde keer op rij de verslagen tegenstanders teller bij ons op +- 1 mil, wat voor nu het totaal op 3,6 mil na 3 massa's zet.

In ieder geval veel lof voor Fart Bomber en Absurd, die in alle chaos van de massa's hun front spelers strakjes blijven voorzien in de nodige def, wat deze twee toppers dan ook geheel terecht aan de top van de ondersteuners zet.

Bekijk bijlage 20801

Vannacht hebben we voor de eerste keer een kleine counter ontvangen van veel fakes op verschillende spelers en het en der wat clears en/of pogingen om wat informatie los te peuteren. Ik heb nog niet alles gezien van TimeDoesMatter die hier overduidelijk het doelwit bleek te zijn, maar ik hoop dat dit een voorproefje was op een mooie strijd die nog staat te komen.

Dat was het ff voor de update, ben heel nieuwsgierig naar jullie kant!
@Absurd. @Do Not Eat Yellow Snow.

Vond dit de vorige keer hele mooie overzichtelijke post. Heb je eventueel morgen tijd om er nog zo een te maken?
 

DeletedUser79458

Guest
Lekker denigrerend onsamenhangend kut verhaal schijt je nou ook weer uit je nek man :p
Allereerst maak je je eigen stam belachelijk om in te dekken waarom de massa slecht ging, als de uitkomst negatief was. Vervolgens dit ompraten om zo POV de grond in te duwen; way to go vriend. Wat wil je ook met 30mil vs 6mil?
Al deed Savior solo een massa, dan was het kwantitatief gezien al bijna onmogelijk.

Als je een oorlogsresultaat op een forum zet wees er dan verdomme trots op en kom ervoor uit, niet van dit slappe geneuzel IMO.

Het was als een satirische post bedoeld. Daarom zegt noobteam ook “melvin de 10tonner”.
 
Reactiescore
37
Haal die tampon eens gauw uit je kont man

Was even vergeten dat met een 6-jarig kind die vandaag zijn eerste lolly heeft verdiend geen gesprek te voeren valt.
 
Reactiescore
37
Het was als een satirische post bedoeld. Daarom zegt noobteam ook “melvin de 10tonner”.

Ik zie niet in waarom dat satirisch is, dat is toch eerder een feit? ;)
 
Reactiescore
454
Snap je punt nie gast
Maar je praat zelf als een mannetje zonder verstand

Ga zelf nog maar eens n goeie massa wegzetten met wat meer winst dan verdien je zelf die lolly mischien
 
Bovenaan