Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
Elke godverdomse dag dezelfde discussies. Het is fucking 30 graden? Ga wat doen met jullie levens nerds

Zei hij teder, nadat hij eindelijk aan zijn laptop kon die 2 meter hoog lag, bij 30graden buiten.
 
Reactiescore
735
Enigszins hypocriet gezien er vanuit Spread vv is gedraaid op SpeedyAction, heel kort overigens maar er is wel vv gedraaid in de RIM van Pit. Wordt blijkbaar gewoon door beide partijen gedaan, dan heeft het niet bepaald veel zin erover te klagen op het AF.
Ja daarom zijn jullie toentertijd ook zo door Speedy heen gewandeld, sicke vv man ;)
 
Reactiescore
2.303
ja maar voor er hier verder gaat gejankt worden over VV's mag Spread, als in Anton, eens komen met zijn verschillende bevestigingen dat wij wel degelijk vven bij.... want ja ik heb geen flauw idee wie je aanvalt.

Tis al bevestigd hoor vanuit verschillende kanten van de wereld.
 
Reactiescore
1.278
ja maar voor er hier verder gaat gejankt worden over VV's mag Spread, als in Anton, eens komen met zijn verschillende bevestigingen dat wij wel degelijk vven bij.... want ja ik heb geen flauw idee wie je aanvalt.

Misschien met je reet uit het zwembad komen dan en eens loggen is toch best logisch.
 
Reactiescore
735
Dat zei ik erbij hè. Ging er meer om dat gezien beide partijen vvs draaien geen van beide echt recht tot klagen heeft.
Dus als een vv bij jou wordt gedumpt en je besluit in overleg niet te gaan deffen, of er wordt wel degelijk behoorlijk actief gedeft ben je in beide gevallen gelijk, nah, totaal niet met je eens. Komt bij dat onderlinge verhoudingen en afstanden tussen accounts niet te vergelijken zijn, maar prima. Het is duidelijk dat je Spread kut vindt gezien je focus op ons bij discussies waar Pit 0.0 in wordt betrokken :p Fijne avond ;)
 
Reactiescore
2.444
Dus als een vv bij jou wordt gedumpt en je besluit in overleg niet te gaan deffen, of er wordt wel degelijk behoorlijk actief gedeft ben je in beide gevallen gelijk, nah, totaal niet met je eens. Komt bij dat onderlinge verhoudingen en afstanden tussen accounts niet te vergelijken zijn, maar prima. Het is duidelijk dat je Spread kut vindt gezien je focus op ons bij discussies waar Pit 0.0 in wordt betrokken :p Fijne avond ;)

Werd niet gedumpt er werd voor de grap gevraagd of er gedeffed moest worden. Heb het er zelf met Daan over gehad, het was voor mij ook helemaal geen probleem.

Ja dat hebben jullie er toch echt zelf naar gemaakt hè, ben van mening dat er niet op een nette manier gespeeld wordt net als ik die mening aan het begin van de wereld over Imago had.
 
Reactiescore
735
Werd niet gedumpt er werd voor de grap gevraagd of er gedeffed moest worden. Heb het er zelf met Daan over gehad, het was voor mij ook helemaal geen probleem.

Ja dat hebben jullie er toch echt zelf naar gemaakt hè, ben van mening dat er niet op een nette manier gespeeld wordt net als ik die mening aan het begin van de wereld over Imago had.
Misschien dan Oele even fatsoenlijk te woord staan als het je zo hoog in het vaandel staat :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Tis al bevestigd hoor vanuit verschillende kanten van de wereld. Maakt mij persoonlijk ook niet uit hoor. Al moet ik wel zeggen dat Spread juist bewust die vv's bij elkaar af gehouden heeft. Zeker in jullie rim hebben we niks gedraaid terwijl daar natuurlijk genoeg kansen voor waren. Hadden in ons gedachte dat we de strijd zouden aangaan, maar dan wel op het front.

Mag ik je er even aan herinneren dat Spread vv heeft gedraaid op Wow Who en daarmee heeft geholpen met deffen in onze rim? Of ben je dat even vergeten informAnton? Wellicht even aan je stamgenootjes vragen voor bevestiging van iets wat je wel weet ;)
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
37
Voor zover ik weet is het recruiten van een speler uit vijandelijke stam midden in een aanval sowieso al niet netjes. En het eerste wat je dan al hoort te doen is deze speler z'n huidige stam te laten verlaten.

Verder kan ik wel even een mooie timelapse maken van het mooie CF front. Dan zal je zien dat geen van mijn dorpen CFs waren toen ik deze nam. De dorpen van kratje zijn later gekomen dan de mijne, en waren met hoe het cluster destijds lag ook nog geen CF. Dat dorp waar ik het nu over heb is dat overduidelijk wel, wat ik je ook op skype al heb duidelijk gemaakt.

Het lijkt wel alsof je de berichten van absurd niet eens leest.
Aan de start van de wereld was GB13 al mijn mb. Vervolgens is kratje naar pit gegaan en heeft GB13 er in eerste instantie voor gekozen om onder de mask vlag te blijven strijden en dus niet meer mijn MB te zijn. Een aantal dagen later kreeg ik een PM van hem met de opmerking dat hij het niveau van Mask aanzienlijk lager vond en dat hij liever weer mijn MB wilde worden. Ik heb hier akkoord op gegeven, echter duurde het telkens 3-4 dagen voordat ik een antwoord kreeg van GB13 omdat hij wat inactief was. Ik heb hem aan het begin van die pm verteld dat hij mask moest leaven, echter heeft hij dit pas 10 dagen later gedaan (nooit ook maar 1 actie voor mij verricht ondertussen, maar dat was je al wel opgevallen).

Afgelopen 2 week heb ik überhaupt geen reactie van GB13 mogen ontvangen dus hebben we besloten hem te clearen en op te edelen voordat mask/oele daaraan zou beginnen.

BTW; wel krom dat jij nu ligt te janken over interns etc nadat je de halve oost wereld in je broekzak hebt he ;)
 
Bovenaan