Top/Flop stammen

Deleted User - 487957763

Guest
Wie zit er dan te vven?

Misschien moet je vragen hen te recruiten, dan maak je misschien kans?
Geen idee, jij in ieder geval niet dan ging het wel wat makkelijker zoals afgelopen classic :p

Goed plan zal eens horen of ze trek hebben in een plekje :cool:
 
Reactiescore
2.303
Geen idee, jij in ieder geval niet dan ging het wel wat makkelijker zoals afgelopen classic :p

Goed plan zal eens horen of ze trek hebben in een plekje :cool:

Ah had de classic wel verwacht hoor, misschien de stats eens bekijken. Voor duckje viel stond je 1 dorpje in de - tegen ons.
Je was niks zonder bas. Maar wel leuk dat je stoer komt doen over je prestaties daar!

Nu pak je gewoon geen dorpje tegen mij? Nee mopje alsof ik tijd zou hebben om te vven.
T'is niet omdat je eens niet kan internen/ easy edelen dat er een vver zit he!
 
Reactiescore
1.278
Tis al bevestigd hoor vanuit verschillende kanten van de wereld. Maakt mij persoonlijk ook niet uit hoor. Al moet ik wel zeggen dat Spread juist bewust die vv's bij elkaar af gehouden heeft. Zeker in jullie rim hebben we niks gedraaid terwijl daar natuurlijk genoeg kansen voor waren. Hadden in ons gedachte dat we de strijd zouden aangaan, maar dan wel op het front.

Merk toch duidelijk dat Imago er steeds meer aan doet en alles aangrijpt om Spread een hak te zetten, natuurlijk logisch, al dreigt dit door overenthousiasme altijd wel richting de discutabele kant te gaan. Kijk bijvoorbeeld de recruut van Skive of actief samenwerken met exitus, apex en nu op het oog ook Vans. (aan recente jumps van deze leden te zien).
Edit. Skive is trouwens gele op het kaartje, een recruut van Imago daar van welgeteld 100k
1593003289983.png

Heb er alle hoop toe dat deze wereld gaat tot een leuke en faire eindstrijd, maar hou toch afgelopen week wel m'n hart vast.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Ah had de classic wel verwacht hoor, misschien de stats eens bekijken. Voor duckje viel stond je 1 dorpje in de - tegen ons.
Je was niks zonder bas. Maar wel leuk dat je stoer komt doen over je prestaties daar!

Nu pak je gewoon geen dorpje tegen mij? Nee mopje alsof ik tijd zou hebben om te vven.
T'is niet omdat je eens niet kan internen/ easy edelen dat er een vver zit he!
Ahh kijk eens de bak zout wordt opengetrokken! Eens iets anders dan westmalle.
06-04 viel Duckje, daarvoor had ik er 27 verovert en 23 verloren. Oftewel +4 voor mij :)
Maar ik was inderdaad niks zonder Bas!

Gisteren +6 nog ondanks dat er gewoon edels gesniped werden onder 10ms. Geef gewoon kudos naar de deffer op Babe hoor die doet het zeer goed daar. Dat ik denk dat er een vv'er op zit is door wat mij verteld wordt door een iemand die zelf ook gevraagd is om er vv te draaien en daar een screenshotje van heeft gedeeld met mij.

Groetjes
 
Reactiescore
2.303
Anton de propaganda machine!
We zien weer spoken die er niet zijn.


Ahh kijk eens de bak zout wordt opengetrokken! Eens iets anders dan westmalle.
06-04 viel Duckje, daarvoor had ik er 27 verovert en 23 verloren. Oftewel +4 voor mij :)
Maar ik was inderdaad niks zonder Bas!

Gisteren +6 nog ondanks dat er gewoon edels gesniped werden onder 10ms. Geef gewoon kudos naar de deffer op Babe hoor die doet het zeer goed daar. Dat ik denk dat er een vv'er op zit is door wat mij verteld wordt door een iemand die zelf ook gevraagd is om er vv te draaien en daar een screenshotje van heeft gedeeld met mij.

Groetjes

Proficiat +4, heb je ook de dorpen geteld tijdens de verwisseling voor je er zat ? of gewoon - en + gedaan?
Verder boeit het me niet zo, ik heb je ook tering hard gerekt toen je in taart zat op cl 21 :/

Nee ik heb van je verloren, dat geef ik ook toe.

En ja, dan stuur je beter een pm om die kerel te motiveren, wij zijn het niet!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Anton de propaganda machine!
We zien weer spoken die er niet zijn.




Proficiat +4, heb je ook de dorpen geteld tijdens de verwisseling voor je er zat ? of gewoon - en + gedaan?
Verder boeit het me niet zo, ik heb je ook tering hard gerekt toen je in taart zat op cl 21 :/

Nee ik heb van je verloren, dat geef ik ook toe.

En ja, dan stuur je beter een pm om die kerel te motiveren, wij zijn het niet!
heb geteld vanaf dat de nap eraf ging de 24ste tot aan de dag van de val Mac Duck de 6de.
Je hebt Taart niet gerekt hoor, je hebt Toptic gerekt.

Heb hem allang pm'ed! Ben nie van gisteren!!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
+4 waarvan 3 barbs van 1k ofzo? Zeker over opscheppen met de overmacht die je had
 
Reactiescore
2.303
heb geteld vanaf dat de nap eraf ging de 24ste tot aan de dag van de val Mac Duck de 6de.
Je hebt Taart niet gerekt hoor, je hebt Toptic gerekt.

Heb hem allang pm'ed! Ben nie van gisteren!!!

Taart is topic dus care ik niet om.
EN GVD DIEN DOMME RACIST GAF GEWOON MISSE INFO; @Rob.
 

Deleted User - 487957763

Guest
+4 waarvan 3 barbs van 1k ofzo? Zeker over opscheppen met de overmacht die je had
kheb die eraf geteld Rob. Zit ook nie op te scheppen dacht ik maak een klein geintje terug aangezien Emile begon over dat recruiten. Maar een klein geintje vanuit mij wordt ontvangen met een bak zout :)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
+4 waarvan 3 barbs van 1k ofzo? Zeker over opscheppen met de overmacht die je had
Houd nou es je bakkes met je overmacht, snotjong! Neem die slavenstammen die constant clears gooiden (en edels in 't geval van Pedik) ook eens mee en besef dat jullie collectief gewoon intens hard gefaald hebben.
 
Reactiescore
2.303
kheb die eraf geteld Rob. Zit ook nie op te scheppen dacht ik maak een klein geintje terug aangezien Emile begon over dat recruiten. Maar een klein geintje vanuit mij wordt ontvangen met een bak zout :)

Zo gezouten was ik echt niet, stop eens met mats om te gaan :/


Tis al bevestigd hoor vanuit verschillende kanten van de wereld. Maakt mij persoonlijk ook niet uit hoor. Al moet ik wel zeggen dat Spread juist bewust die vv's bij elkaar af gehouden heeft. Zeker in jullie rim hebben we niks gedraaid terwijl daar natuurlijk genoeg kansen voor waren. Hadden in ons gedachte dat we de strijd zouden aangaan, maar dan wel op het front.

Merk toch duidelijk dat Imago er steeds meer aan doet en alles aangrijpt om Spread een hak te zetten, natuurlijk logisch, al dreigt dit door overenthousiasme altijd wel richting de discutabele kant te gaan. Kijk bijvoorbeeld de recruut van Skive of actief samenwerken met exitus, apex en nu op het oog ook Vans. (aan recente jumps van deze leden te zien).
Edit. Skive is trouwens gele op het kaartje, een recruut van Imago daar van welgeteld 100k
Bekijk bijlage 21628

Heb er alle hoop toe dat deze wereld gaat tot een leuke en faire eindstrijd, maar hou toch afgelopen week wel m'n hart vast.

Graag uw bevestiging eens overmaken aub?

Verder is Skive geen recruit van imago?
 
Reactiescore
1.278
Zo gezouten was ik echt niet, stop eens met mats om te gaan :/




Graag uw bevestiging eens overmaken aub?

Verder is Skive geen recruit van imago?

Wat is het dan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Houd nou es je bakkes met je overmacht, snotjong! Neem die slavenstammen die constant clears gooiden (en edels in 't geval van Pedik) ook eens mee en besef dat jullie collectief gewoon intens hard gefaald hebben.
Leven in een illusie moet leuk en makkelijk zijn
 
Reactiescore
2.303
Wat is het dan?

Graag antwoord op de rest ook? of dien ik individuele posts te maken?
Dit is toch duidelijk geen recruit van Imago of kijk ik scheel?
 
Reactiescore
1.278
Graag antwoord op de rest ook? of dien ik individuele posts te maken?
Dit is toch duidelijk geen recruit van Imago of kijk ik scheel?

Nee jullie MB-stam valt inderdaad niet onder het collectief Imago ... Zal het anders verwoorden deze speler, op die discutabele plek, is toegetreden tot jullie MB-stam Swift. Swift is jullie ondergeschikte stam dus logisch dat hij bij Imago gaat horen.

Het ging mij dan ook niet perse over een speler aantrekken, maar meer de plek waarop hij ligt. Waarom een MB aantrekken die half of helemaal in een stamcluster ligt van de vijand. MB's zijn volgens mij niet een manier om easy CF's te verkrijgen, of althans zo zouden ze niet behandeld moeten worden.
 
Reactiescore
2.303
Nee jullie MB-stam valt inderdaad niet onder het collectief Imago. Zal het anders verwoorden deze speler, op die discutabele plek, is toegetreden tot jullie MB-stam Swift. Swift is jullie ondergeschikte stam dus logisch dat hij bij Imago gaat horen.

Het ging mij dan ook niet perse over een speler aantrekken, maar meer de plek waarop hij ligt. Waarom een MB aantrekken die half of helemaal in een stamcluster ligt van de vijand. MB's zijn volgens mij niet een manier om easy CF's te verkrijgen, of althans zo zouden ze niet behandeld moeten worden.

Maar t'is dus geen recruit van Imago maar van Swift. Je moet duidelijker zijn Anton?

Graag nog bevestigen waar wij vven danku!
 
Bovenaan