Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
Was het niet jullie die bij voorbaat de gehele community er in principe van verwijt door te verkondigen het anders te doen en niet mee te gaan op de boost/intern/rekruut trein en het toen toch begonnen te doen? En na de twee rekruuts van Spread het opnieuw afkeurde maar vervolgends wel plaats maakte in je volle stam voor een rekruut.

Kan je ons wel hypocriet noemen, maar das natuurlijk net zo goed je eigen lijf spreuk.

Denk dat er hier al genoeg over gepost geweest is. Dit gaat ook niet persé over het feit dat jullie boosts/internen/recruiten, aangezien dat al sinds w1 gebeurd. Roald is al reeds voor zijn uitspraken door het stof gegaan, aangezien dat nogal domme statements zijn om te maken. Denk dat iedereen het daar nu wel al over gehad heeft. Echter blijft het wel zo dat jullie lekker voor 7.5mb aan gratis puntjes kunnen edelen, wat toch wel een makkelijke manier is toch?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Denk dat er hier al genoeg over gepost geweest is. Dit gaat ook niet persé over het feit dat jullie boosts/internen/recruiten, aangezien dat al sinds w1 gebeurd. Roald is al reeds voor zijn uitspraken door het stof gegaan, aangezien dat nogal domme statements zijn om te maken. Denk dat iedereen het daar nu wel al over gehad heeft. Echter blijft het wel zo dat jullie lekker voor 7.5mb aan gratis puntjes kunnen edelen, wat toch wel een makkelijke manier is toch?

Idem hadden jullie in de begin fase een tweede stam aka Swift die qua verhoudingen nog veel groter was dan wat er hierboven word gesuggereerd over ons. Daarbij bestrijken wij een veel groter gebied als spread dan Pit of Imago doet, dan ga je ook in meer hoeken MB's zoeken of aanbiedingen krijgen voor hulp.

Dat het niet nodig is om hulpjes te gebruiken is een feit, maar dat geld voor iedereen. Daar kan je natuurlijk bij alles over twisten..
 
Reactiescore
244
Idem hadden jullie in de begin fase een tweede stam aka Swift die qua verhoudingen nog veel groter was dan wat er hierboven word gesuggereerd over ons. Daarbij bestrijken wij een veel groter gebied als spread dan Pit of Imago doet, dan ga je ook in meer hoeken MB's zoeken of aanbiedingen krijgen voor hulp.

Dat het niet nodig is om hulpjes te gebruiken is een feit, maar dat geld voor iedereen. Daar kan je natuurlijk bij alles over twisten..


Ik denk niet dat je kunt zeggen dat verhoudingsgewijs Swift groter was dan jullie mb/DU. Als je in midgame bijna de helft van je punten gewoon als hulpjes hebt is dat gewoon een veel grotere meerwaarde en is het gewoon kiezen voor de easy weg.

Ik vind het steeds verrassend hoeveel men op deze wereld zich uit vrij duidelijke feiten probeert uit te lullen. Soms is het gewoon slimmer om toe te geven dat je inderdaad gewoon voor de makkelijke weg kiest. Dan kan iedereen er nog zijn mening over hebben maar so be it.
 
Reactiescore
1.049
Idem hadden jullie in de begin fase een tweede stam aka Swift die qua verhoudingen nog veel groter was dan wat er hierboven word gesuggereerd over ons. Daarbij bestrijken wij een veel groter gebied als spread dan Pit of Imago doet, dan ga je ook in meer hoeken MB's zoeken of aanbiedingen krijgen voor hulp.

Dat het niet nodig is om hulpjes te gebruiken is een feit, maar dat geld voor iedereen. Daar kan je natuurlijk bij alles over twisten..
Dit is een best matig argument, omdat jjullie groter zijn zouden jullie meer MBs nodig hebben (meer oppervlakte = meer MB's) maar percentage is daarvoor best accuraat. Als je met percentages rekent houden die rekening met jullie eigen grootte waardoor het nog steeds stukken boven de andere 2 stammen zal strijken.
 
Reactiescore
2.303
Idem hadden jullie in de begin fase een tweede stam aka Swift die qua verhoudingen nog veel groter was dan wat er hierboven word gesuggereerd over ons. Daarbij bestrijken wij een veel groter gebied als spread dan Pit of Imago doet, dan ga je ook in meer hoeken MB's zoeken of aanbiedingen krijgen voor hulp.

Dat het niet nodig is om hulpjes te gebruiken is een feit, maar dat geld voor iedereen. Daar kan je natuurlijk bij alles over twisten..

Hadden jullie wel?
Althans Savior/TAD had dit toch?

T'is dat ik liever geen prive gesprekken van Fabian hier op zet maar daarin bevestigde hij gewoon dat Melvin spelers had geronseld van w71/69 idk meer welk.
Dus ik ga gewoon weer verder over de verhouding waarin dit gebeurd en niet zozeer dat het gebeurd?
Beetje meer uw best doen!
 
Reactiescore
1.476
We zijn allemaal een stel hypocriete klootzakken, einde.
Zoals erebos als zegt maken beide spread en imago teveel gebruik van Moraalbrekers. Als je zo graag met moraalbrekers speelt, stop ze dan in hoofdstam en speel met minder mensen de wereld uit. Het zou ervoor zorgen dat de midgame langer duurt en veel interessanter is, waarbij er bij een endgame gerust meerdere eindstammen zijn die lange tijd de endgame zouden spelen. Dan krijg je een soort classic setting waarbij de winnende stam uit 4/5 hoofdspelers bestaat in plaats van het maximale ledenlimiet wat met zijn phalanx de halve wereld beslaat.
 
Reactiescore
972
Ieder lid van Spread heeft rim, oftewel ook meer moraalbrekers nodig dan bijvoorbeeld een Interdictum. Ga ik opzoeken of dat meer dan 45% is, zeker niet, heb ook mijn tijd wel beter te besteden en daarnaast is 45% maar een random getal. Althans ik heb nergens een bepaalde 'grens/limiet' zien passeren.

Omdat jij het onzin vindt kan je niet zomaar de conclusie trekken dat het punt wat Absurd probeert te maken klopt en ik zwakke argumentatie heb?
Als ik me niet vergis is het punt dat ik aanhaal wel degelijk van toepassing en groeien je mb's mee wanneer jij ook groeit, maar ik vind het prima als die van jullie dalen in punten en op ten duur onder de 0 punten staan, succes met het moraal in de rim in dat geval.

Ik snap dat je ons graag met minder punten ziet, maar dat is niet zo zeer hoe argumentatie werkt. Dat mb's echter meegroeien met het hoofdacc, dat kan je wel logisch onderbouwen en is daarmee een stuk minder 'onzin'.

Daarnaast heb ik nergens gesuggereerd dat die 45% volledig bestaat uit mb's/du's, maar ik tel zo een aantal stammen die ik herken waarvan ik weet dat het mb stammen zijn, vandaar dat ik aangaf dat het merendeel mb/du stammen zijn, dit zijn vaak echter kleinere stammen dan enkele grote stammen die er tussenstaat vanwege de factor moraal en 45% van het puntenaantal bij lange na niet gehaald zal worden.

Voor de rest ben ook ik druk en laat ik het hierbij :)
Mocht je nog altijd denken jemig wat veel samenwerkingen dan verwijs ik je terug naar de post over Imago aan het begin van deze wereld (iets over hypocriet).

Je brabbelt echt onzin. Het meegroeien van MB's is geen logische oorzaak van het feit dat het aantal MB's/DU's dat Spread gebruikt veel groter is dan bij concurrerende stammen. Ik hoop dat je dat zelf inziet, anders moet je echt wat gaan werken aan je causale verbanden :tongue:
 
Reactiescore
1.139
Je brabbelt echt onzin. Het meegroeien van MB's is geen logische oorzaak van het feit dat het aantal MB's/DU's dat Spread gebruikt veel groter is dan bij concurrerende stammen. Ik hoop dat je dat zelf inziet, anders moet je echt wat gaan werken aan je causale verbanden :tongue:

Het aantal is echt niet groter dan dat van een Imago in het begin.
Dat er bij Imago gekozen is om inmiddels een aardig deel te internen wilt niet zeggen dat Spread dat ook moet doen Immers raken de edels bij ons al op zonder veel te internen ;)
 
Reactiescore
972
Het aantal is echt niet groter dan dat van een Imago in het begin.
Dat er bij Imago gekozen is om inmiddels een aardig deel te internen wilt niet zeggen dat Spread dat ook moet doen Immers raken de edels bij ons al op zonder veel te internen ;)

Jullie slaan middels deze manier gewoon de midgame over om zo snel mogelijk in de eng-game te belanden, zoals al benoemd is. Imago had in het begin zeker zijn interns, maar een deel daarvan had ook zeker de uitdaging die we over ons hebben afgeroepen. Het statement dat Absurd maakte, namelijk dat Spread "de makkelijke weg kiest" is dus hiermee bevestigd?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jullie slaan middels deze manier gewoon de midgame over om zo snel mogelijk in de eng-game te belanden, zoals al benoemd is. Imago had in het begin zeker zijn interns, maar een deel daarvan had ook zeker de uitdaging die we over ons hebben afgeroepen. Het statement dat Absurd maakte, namelijk dat Spread "de makkelijke weg kiest" is dus hiermee bevestigd?

Ik denk dat je eerder kan stellen dat Spread voor de moeilijkste weg kiest
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Aangezien hij precies bevestigd wilt hebben wat hiervoor al eens gezegd is, dacht ik nou vooruit: laat ik compleet het tegenovergestelde beweren!
 
Reactiescore
1.139
Jullie slaan middels deze manier gewoon de midgame over om zo snel mogelijk in de eng-game te belanden, zoals al benoemd is. Imago had in het begin zeker zijn interns, maar een deel daarvan had ook zeker de uitdaging die we over ons hebben afgeroepen. Het statement dat Absurd maakte, namelijk dat Spread "de makkelijke weg kiest" is dus hiermee bevestigd?

Er wordt geen makkelijke weg gekozen je ziet hierin namelijk het duidelijke verschil tussen imago en spread.
In imago waren het puur boost accounts gestart of laten starten om te boosten.
In spread gaat het om oprechte mb's/du's die gewoon gezellig er bij horen en niet gestart zijn als pure boost, zal vast hier en daar een uitzondering zijn ik weet ook niet van alle accounts hoe ze hun mb's du's geworven hebben maar we gaan niet iedereen intern gooien omdat ze nu te groot worden.
 
Reactiescore
1.853
Er wordt geen makkelijke weg gekozen je ziet hierin namelijk het duidelijke verschil tussen imago en spread.
In imago waren het puur boost accounts gestart of laten starten om te boosten.
In spread gaat het om oprechte mb's/du's die gewoon gezellig er bij horen en niet gestart zijn als pure boost, zal vast hier en daar een uitzondering zijn ik weet ook niet van alle accounts hoe ze hun mb's du's geworven hebben maar we gaan niet iedereen intern gooien omdat ze nu te groot worden.
Dus die drie boostdorpen waar accounts uit Imago gebruik van hebben gemaakt stel jij gelijk aan de 45% van geheel Spread aan MB's/DU's/interns/whatsoever? Die vat ik niet helemaal.
 
Bovenaan