Top/Flop stammen

Reactiescore
735
En weer wordt imago erbij gesleurd.. Kom eens met iets nieuws
Meen je dit nou serieus? :p
Melvin maakt hier een grapje dat Imago bestaat uit onze DUs, pure gekkigheid niks geen uithaal, kunnen we dus ook ophouden met steeds reageren dat Imago overal bij wordt gehaald? Kom eens met iets nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Al met al denk een 7 op het spectrum. Nog lang niet genoeg dus.
 
Reactiescore
1.278

Deleted User - 487864402

Guest
Deze kun je ook toevoegen @Absurd.

Stam -AIE- Alea Iacta Est 1.1mil punten

Tevens vragen aan PalliePatatje of ze hem mogen internen en daar VV van draaien. Gek genoeg gaf PalliePatatje daar ook nog akkoord voor, maar dat is een ander verhaal.

Is geen MB stam. Sommige spelers hebben ervoor gekozen te werken voor Spread :p

Dit geld dus niet voor de hele stam!
 
Reactiescore
614
Het merendeel is toch gewoon mb's? Zie niet in wat hier nou zo indrukwekkend aan is of wat hier ineens zo spannend aan moet zijn?
Die mb stammen bestaan al tijden en zijn nooit verstopt?

In zijn geheel zijn al deze samenwerkingen, mb's en interns goed voor zo'n 7,5mil aan punten. Dat betekend dat Spread zo'n 45% van zijn eigen stamgrootte aan mb's, samenwerkingen en interns heeft. Dat is naar mijn mening een gigantisch hoog percentage, maar wat ik persoonlijk nog erger vind is dat het nergens voor nodig is. Spread is de onbetwiste nummer een van de wereld, vrijwel elk afzonderlijke account binnen Spread heeft een gigantisch goede startfase gehad en trekt dit momenteel door de mid-game in. Waarom blijft er dan de drang om telkens voor de makkelijke weg te kiezen, worden er bewust samenwerkingen of interns gezocht om op een makkelijkere manier te groeien? Ik heb in de wereldchat op skype voorbij zien komen dat tw een intern is naar de endgame, maar waarom? Een fatsoenlijke endgame is er de afgelopen werelden niet geweest en toch willen spelers er zo snel en makkelijk mogelijk heen.

Kijk ik weet dat boosten ondertussen legaal is gemaakt, dus ik beschuldig Spread hier niet van iets illegaals of verkeerds maar het is meer een open vraag waarom er doelbewust gekozen wordt het spelletje zo makkelijk mogelijk te maken. Een spelletje dat we allemaal voor ons plezier spelen, een spelletje waarbij iedereen toch de meeste voldoening uit een winst of verlies haalt als er een waardevolle tegenstand is gedurende de hele wereld? En niet als er doelbewust gekozen wordt om stammen en spelers uit te schakelen door middel van recruits, samenwerkingen en interns?

Om hier even serieus op in te haken, allereerst bedankt voor het compliment.

Dan nu over de rest van het dikgemarkeerde (1e alinea):
Wanneer je een goede startfase hebt als persoonlijke account, wat zal dit dan betekenen voor je mb's? Gaan die niet meer groeien of groeien die mee?
Precies die groeien mee. Op naar de volgende vraag: zouden wij dus vanwege onze goede start en midgame waaruit mb's meegroeien, die mb's nu moeten internen zodat wij een negatief moraal hebben op de rim? Nee natuurlijk niet, we gaan onszelf niet afstraffen voor onze eigen prestaties.

Mb's/du's zijn nodig tot een bepaald moment en tot die tijd zullen ze er ook gewoon zijn. Zij hangen letterlijk vast aan het hoofdacc, valt het hoofdacc om dan zij waarschijnlijk ook of gaan ze elders mb/du wezen. Floreert het hoofdacc dan zullen zij ook floreren. Ze zijn 'zo groot' omdat Spread. zoals je zelf al aangaf floreert momenteel.

Inhaken op paar samenwerkingen die erin staan die wellicht nog niet bekend waren voor sommigen, maar wanneer je de stats in de gaten houdt gewoon bekend zijn, die heeft iedere stam. Ik zal hier geen namen van andere stammen noemen omdat ze zich anders direct aangesproken voelen, maar iedere stam heeft samenwerkingen en zo ook Spread.

2e alinea: wordt er dus doelbewust gekozen om het spelletje zo makkelijk te maken, nee zeker niet. Zie bovenstaande over het meegroeien van du's/mb's.

Een enkele kleine toevoeging, eentje die al meermaals voorbij is gekomen en ook op andere topics, is dat ik persoonlijk al aan heb gegeven de nieuwe boost maatregelen absurd te vinden. Vandaar dat ik deze wereld, tevens mijn laatste (hoop ik), zie als een uitstekende kans om boosten nogmaals op de kaart te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Reactiescore
972
Het merendeel is toch gewoon mb's? Zie niet in wat hier nou zo indrukwekkend aan is of wat hier ineens zo spannend aan moet zijn?
Die mb stammen bestaan al tijden en zijn nooit verstopt?



Om hier even serieus op in te haken, allereerst bedankt voor het compliment.

Dan nu over de rest van het dikgemarkeerde (1e alinea):
Wanneer je een goede startfase hebt als persoonlijke account, wat zal dit dan betekenen voor je mb's? Gaan die niet meer groeien of groeien die mee?
Precies die groeien mee. Op naar de volgende vraag: zouden wij dus vanwege onze goede start en midgame waaruit mb's meegroeien, die mb's nu moeten internen zodat wij een negatief moraal hebben op de rim? Nee natuurlijk niet, we gaan onszelf niet afstraffen voor onze eigen prestaties.

Mb's/du's zijn nodig tot een bepaald moment en tot die tijd zullen ze er ook gewoon zijn. Zij hangen letterlijk vast aan het hoofdacc, valt het hoofdacc om dan zij waarschijnlijk ook of gaan ze elders mb/du wezen. Floreert het hoofdacc dan zullen zij ook floreren. Ze zijn 'zo groot' omdat Spread. zoals je zelf al aangaf floreert momenteel.

Inhaken op paar samenwerkingen die erin staan die wellicht nog niet bekend waren voor sommigen, maar wanneer je de stats in de gaten houdt gewoon bekend zijn, die heeft iedere stam. Ik zal hier geen namen van andere stammen noemen omdat ze zich anders direct aangesproken voelen, maar iedere stam heeft samenwerkingen en zo ook Spread.

2e alinea: wordt er dus doelbewust gekozen om het spelletje zo makkelijk te maken, nee zeker niet. Zie bovenstaande over het meegroeien van du's/mb's.

Een enkele kleine toevoeging, eentje die al meermaals voorbij is gekomen en ook op andere topics, is dat ik persoonlijk al aan heb gegeven de nieuwe boost maatregelen absurd te vinden. Vandaar dat ik deze wereld, tevens mijn laatste (hoop ik), zie als een uitstekende kans om boosten nogmaals op de kaart te zetten.

Dit is gewoon echt een zwakke argumentatie. 45% als MB/DU van de hoofdstam? In welk goed ingericht brein is dat ooit in verhouding met de spelers die je daadwerkelijk nodig hebt? Als ik even Interdictum als voorbeeld neem: ik heb nu 2 "moraalbrekers", met 17% van het aantal punten dan dat ik heb. Ik merk nu al dat ik er eentje al amper meer nodig heb, dus eentje gaat op een andere plek fungeren als moraalbreker. Daarmee komt mijn enige moraalbreker op een totaal van 80.000 punten, 5% van mijn totale aantal punten.

Nu heb je verschillen, Interdictum ligt redelijk in de core, en zal dus minder snel spelers met lager moraal meer hoeven clearen. Het percentage van moraalbreker/moraalheer zal in de rim stukken hoger liggen. Echter zal het gemiddelde in de stam echt niet bij de 45% komen: als dat wel zo is, prove me wrong! Ik ben te lui om het exact uit te zoeken.

Het afschuiven op "meegroeien" van MB's/DU's door een makkelijke start is echt onzin, en met dergelijk zwakke argumentatie bevestig je het punt dat Absurd poogde te maken: er wordt binnen Spread veel voor de makkelijke weg gekozen.
 
Reactiescore
614
Nu heb je verschillen, Interdictum ligt redelijk in de core, en zal dus minder snel spelers met lager moraal meer hoeven clearen. Het percentage van moraalbreker/moraalheer zal in de rim stukken hoger liggen. Echter zal het gemiddelde in de stam echt niet bij de 45% komen: als dat wel zo is, prove me wrong! Ik ben te lui om het exact uit te zoeken.

Het afschuiven op "meegroeien" van MB's/DU's door een makkelijke start is echt onzin, en met dergelijk zwakke argumentatie bevestig je het punt dat Absurd poogde te maken: er wordt binnen Spread veel voor de makkelijke weg gekozen.

Ieder lid van Spread heeft rim, oftewel ook meer moraalbrekers nodig dan bijvoorbeeld een Interdictum. Ga ik opzoeken of dat meer dan 45% is, zeker niet, heb ook mijn tijd wel beter te besteden en daarnaast is 45% maar een random getal. Althans ik heb nergens een bepaalde 'grens/limiet' zien passeren.

Omdat jij het onzin vindt kan je niet zomaar de conclusie trekken dat het punt wat Absurd probeert te maken klopt en ik zwakke argumentatie heb?
Als ik me niet vergis is het punt dat ik aanhaal wel degelijk van toepassing en groeien je mb's mee wanneer jij ook groeit, maar ik vind het prima als die van jullie dalen in punten en op ten duur onder de 0 punten staan, succes met het moraal in de rim in dat geval.

Ik snap dat je ons graag met minder punten ziet, maar dat is niet zo zeer hoe argumentatie werkt. Dat mb's echter meegroeien met het hoofdacc, dat kan je wel logisch onderbouwen en is daarmee een stuk minder 'onzin'.

Daarnaast heb ik nergens gesuggereerd dat die 45% volledig bestaat uit mb's/du's, maar ik tel zo een aantal stammen die ik herken waarvan ik weet dat het mb stammen zijn, vandaar dat ik aangaf dat het merendeel mb/du stammen zijn, dit zijn vaak echter kleinere stammen dan enkele grote stammen die er tussenstaat vanwege de factor moraal en 45% van het puntenaantal bij lange na niet gehaald zal worden.

Voor de rest ben ook ik druk en laat ik het hierbij :)
Mocht je nog altijd denken jemig wat veel samenwerkingen dan verwijs ik je terug naar de post over Imago aan het begin van deze wereld (iets over hypocriet).
 
Reactiescore
2.303
Mocht je nog altijd denken jemig wat veel samenwerkingen dan verwijs ik je terug naar de post over Imago aan het begin van deze wereld (iets over hypocriet).

Lol.
Klopt inderdaad dat jullie hypocriet zijn, was het niet jullie die ons er op veroordeelden? Terwijl het gewoon al gedaan werd door jullie?
Gaat gewoon over de grootorde die nogal triest is ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Lol.
Klopt inderdaad dat jullie hypocriet zijn, was het niet jullie die ons er op veroordeelden? Terwijl het gewoon al gedaan werd door jullie?
Gaat gewoon over de grootorde die nogal triest is ;)

Was het niet jullie die bij voorbaat de gehele community er in principe van verwijt door te verkondigen het anders te doen en niet mee te gaan op de boost/intern/rekruut trein en het toen toch begonnen te doen? En na de twee rekruuts van Spread het opnieuw afkeurde maar vervolgends wel plaats maakte in je volle stam voor een rekruut.

Kan je ons wel hypocriet noemen, maar das natuurlijk net zo goed je eigen lijf spreuk.
 
Bovenaan