Top/Flop stammen

Reactiescore
1.468
Even bewijsstuk dat er niet op is gereageerd. Dit was denk ik wel na de eerste aanval vanuit ons, maar er is vanuit ons dus wel degelijk een poging tot contact geweest
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200611_154852.jpg
    Screenshot_20200611_154852.jpg
    458,4 KB · Weergaven: 67
Reactiescore
1.892
Hoe hebben wij een soort gelijke tacktiek gebruikt dan ?::')

En fijn dat je mijn IQ schat op 25. Als jij niet snapt dat Semper in de aanval gaat als zijn MB doorgeeft dat hij op delete staat er laat doorschemeren dat hij incs zal krijgen van vijandige buren ga jij gewoon de negatieve getallen in.
Denk dat je dat prima zelf kunt invullen. Jammer dat je overigens niet doorhad dat ik bewust het woord 'objectief' onderstreepte omdat dat op jou van toepassing is en de rest uit die zin puur een citaat was uit m'n eerdere post. Op die vijandige incomings kom ik hieronder wel terug in de reactie aan Sam. Semper is gewoon ontzettend hard tekort geschoten in hun communicatie, die fout kun je echt niet bij Slabiack leggen hoor.

Je mist hier het aspect van tijdsdruk om CF's te voorkomen + dat we er 100% van uit gingen dat vv bij Imago stond. Simon reageerde niet op IG chat.
Dan gaat er bij jullie in de communicatie op het account ook het één en ander mis denk ik. Simon heeft op Whatsapp namelijk gewoon nog een discussie gehad hierover met Sam. Daarnaast liepen de aanvallen al voordat er uberhaupt een VV was aangeboden of afgegeven en ook al ver voor die PM die jullie rond half 12 stuurden. Kortom: weer een bullshit argument.

In de situatie die je nu zegt, kan ik je enigszins begrijpen. Echter, dit is niet de situatie? Hij zei niet "edel mij maar, ik ben op delete". Hij zei: "edel me snel, anders gaan de dorpen naar andere in de omgeving. Dit in gedachten hebbend met het feit dat hij jullie eerder PMed dan ons over de situatie, is dit dan zo raar dat ik zijn dreigement serieus neem en dus inderdaad snel zn dorpen edel? Heb jij zin in CFS?

Verder schets je een beeld alsof we super lullig tegen hem doen. We hebben altijd goed met elkaar om kunnen gaan, zijn altijd supper suportive geweest in PMS en erg vriendelijk. Feit is inderdaad dat ik dit bericht te snel heb gestuurd zonder eerst andere opties te bieden, daar heb ik al mijn excuus voor aangeboden, ook aan Simon. Dat ik dan terug krijg dat ik een zielig klein jongetje ben en moet oprotten, in gedachten houdend dat hij ook direct naar de vijand gaat, ben ik inderdaad wel sneller geneigd om hem direct op te edelen.
Dat je geen zin hebt in CF's begrijp ik prima. Maar als je rekening houdt met de ligging van Slabiack ten opzichte van Imago, de looptijd met edels vanuit Imago daar naartoe en het feit dat OS buiten de stam uit staat, snap je prima dat dit geen realistisch argument is. Je had de wetenschap al dat je moest oppassen met de dorpen dus was je ook alert genoeg geweest om te kunnen anticiperen op eventuele vijandige overnames mocht Simon daad bij het woord hebben gevoegd. Dan nog losstaand van het feit dat Imago dit sowieso niet zou doen, dit hebben we ook aan Simon aangegeven in de PM. We zijn misschien afgestapt van vooraf gestelde idealen, maar niet van morele waarden.

Het is niet mijn bedoeling om jullie als boemannen af te beelden hoor en dat je inziet dat het tactischer aangepakt had kunnen worden waardeer ik. Maar als er dan verschillende Spread'ers hier deze actie gaan verdedigen en het zelfs op Slabiack willen steken: dat gaat er mij mij echt niet in.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Denk dat je dat prima zelf kunt invullen. Jammer dat je overigens niet doorhad dat ik bewust het woord 'objectief' onderstreepte omdat dat op jou van toepassing is en de rest uit die zin puur een citaat was uit m'n eerdere post. Op die vijandige incomings kom ik hieronder wel terug in de reactie aan Sam. Semper is gewoon ontzettend hard tekort geschoten in hun communicatie, die fout kun je echt niet bij Slabiack leggen hoor.

Natuurlijk ben ik partijdig, maar ik probeer me zeker in te leven in de situatie. Ik snap gewoon dat als Simon niet reageert, de vijand benaderd, dreigt met op delete staan en vijandige overnamen, geen tegen voorstellen doet oid en dan ook nog een paar keer begint uit te schelden... Tja. Dan snap ik echt wel dat je je edels er uit gooit hoor.
 
Reactiescore
1.226
Natuurlijk ben ik partijdig, maar ik probeer me zeker in te leven in de situatie. Ik snap gewoon dat als Simon niet reageert, de vijand benaderd, dreigt met op delete staan en vijandige overnamen, geen tegen voorstellen doet oid en dan ook nog een paar keer begint uit te schelden... Tja. Dan snap ik echt wel dat je je edels er uit gooit hoor.

Snap je de positie van Simon ook dan? Want zoals ik het nu zie ben je vooral aan het inleven in je stamgenoot. Goede MB's die in deze fase van het spel nog voor je spelen zijn zeldzaam, althans, ik kom ze niet vaak tegen. Moet je zuinig op zijn.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Snap je de positie van Simon ook dan? Want zoals ik het nu zie ben je vooral aan het inleven in je stamgenoot. Goede MB's die in deze fase van het spel nog voor je spelen zijn zeldzaam, althans, ik kom ze niet vaak tegen. Moet je zuinig op zijn.
Spelen ze echt voor je als ze geen gesprek kunnen voeren en naar de vijand lopen dan? Dat die pm te nadrukkelijk was is al gezegd, en ook excusses voor gemaakt aan Simon. Des ondanks zouden mijn MBs dit echt niet doen, even een antwoord is toch vrij normaal?
 
Reactiescore
1.468
T is vrij simpel denk ik. Er is een afweging gemaakt vanuit Semper en daar is uit gekomen dat het beter is die dorpen gewoon te pakken aangezien wij geen verdere mogelijkheden meer zagen. Ik weet van geen gesprekken behalve die in jullie w70 appgroep waarvan ik screenshots heb gezien en die geven zijn dreigementen weer.

Als ik op basis van de info die ik had de beslissing nog een keer moest maken zou ik precies het zelfde doen.

Mocht iemand het daar niet mee eens zijn hebben ze pech, want dat is hoe ik er in sta.
 
Reactiescore
967
Denk dat je dat prima zelf kunt invullen. Jammer dat je overigens niet doorhad dat ik bewust het woord 'objectief' onderstreepte omdat dat op jou van toepassing is en de rest uit die zin puur een citaat was uit m'n eerdere post. Op die vijandige incomings kom ik hieronder wel terug in de reactie aan Sam. Semper is gewoon ontzettend hard tekort geschoten in hun communicatie, die fout kun je echt niet bij Slabiack leggen hoor.


Dan gaat er bij jullie in de communicatie op het account ook het één en ander mis denk ik. Simon heeft op Whatsapp namelijk gewoon nog een discussie gehad hierover met Sam. Daarnaast liepen de aanvallen al voordat er uberhaupt een VV was aangeboden of afgegeven en ook al ver voor die PM die jullie rond half 12 stuurden. Kortom: weer een bullshit argument.


Dat je geen zin hebt in CF's begrijp ik prima. Maar als je rekening houdt met de ligging van Slabiack ten opzichte van Imago, de looptijd met edels vanuit Imago daar naartoe en het feit dat OS buiten de stam uit staat, snap je prima dat dit geen realistisch argument is. Je had de wetenschap al dat je moest oppassen met de dorpen dus was je ook alert genoeg geweest om te kunnen anticiperen op eventuele vijandige overnames mocht Simon daad bij het woord hebben gevoegd. Dan nog losstaand van het feit dat Imago dit sowieso niet zou doen, dit hebben we ook aan Simon aangegeven in de PM. We zijn misschien afgestapt van vooraf gestelde idealen, maar niet van morele waarden.

Het is niet mijn bedoeling om jullie als boemannen af te beelden hoor en dat je inziet dat het tactischer aangepakt had kunnen worden waardeer ik. Maar als er dan verschillende Spread'ers hier deze actie gaan verdedigen en het zelfs op Slabiack willen steken: dat gaat er mij mij echt niet in.


Dat het onrealistisch is dat Imago deze dorpen zou pakken, klopt. Dat het erg makkelijk was om de dorpen snel weer over te nemen in de situatie dat Imago ze zou pakken door OS regels, klopt ook. Wat niet klopt is het feit dat Simon dan geen blaam treft, zoals je eerder zei. Simon heeft nog steeds de intentie gehad om CF's te creëren. Je kan ons constant schetsen als degene die hier alle blaam zou moeten treffen, maar daar ben ik het gewoon simpelweg niet mee eens.

Ja wij hadden de PM uitgebreider kunnen schrijven. Dat in gedachte houdend, betekent niet dat Simon het recht heeft om naar de vijand te gaan om wellicht CFs te creëren. Simon had met ons in gesprek moeten gaan er waren andere opties, nu niet meer. Ik wil geen potentiële stabbers in mijn cluster.
 
Reactiescore
1.892
T is vrij simpel denk ik. Er is een afweging gemaakt vanuit Semper en daar is uit gekomen dat het beter is die dorpen gewoon te pakken aangezien wij geen verdere mogelijkheden meer zagen. Ik weet van geen gesprekken behalve die in jullie w70 appgroep waarvan ik screenshots heb gezien en die geven zijn dreigementen weer.

Als ik op basis van de info die ik had de beslissing nog een keer moest maken zou ik precies het zelfde doen.

Mocht iemand het daar niet mee eens zijn hebben ze pech, want dat is hoe ik er in sta.
Goed om te weten dan. Ik zal het onthouden.
Dat het onrealistisch is dat Imago deze dorpen zou pakken, klopt. Dat het erg makkelijk was om de dorpen snel weer over te nemen in de situatie dat Imago ze zou pakken door OS regels, klopt ook. Wat niet klopt is het feit dat Simon dan geen blaam treft, zoals je eerder zei. Simon heeft nog steeds de intentie gehad om CF's te creëren. Je kan ons constant schetsen als degene die hier alle blaam zou moeten treffen, maar daar ben ik het gewoon simpelweg niet mee eens.

Ja wij hadden de PM uitgebreider kunnen schrijven. Dat in gedachte houdend, betekent niet dat Simon het recht heeft om naar de vijand te gaan om wellicht CFs te creëren. Simon had met ons in gesprek moeten gaan er waren andere opties, nu niet meer. Ik wil geen potentiële stabbers in mijn cluster.
Eigenlijk geef je nu dus aan dat het niet nodig was om zo snel aan te vallen en je hem prima eerst een NAP had kunnen aanbieden om het toch nog enigszins netjes af te sluiten.

Over die CF’s ben ik het met je eens, dat had hij niet moeten zeggen. Snap echter wel dat hij dit in een opwelling uit frustratie geuit kan hebben. Jij weet net zo goed als ik dat Simon verbaal gezien net iets minder sterk is dan jullie dat zijn. Ik vind ook zeker niet dat Simon met jullie het gesprek had moeten aanknopen over eventuele alternatieven, maar andersom. Je had toch zo’n reactie mogen verwachten als je een dergelijke PM stuurt na alles wat hij voor jullie heeft gedaan.
 
Reactiescore
967
Goed om te weten dan. Ik zal het onthouden.

Eigenlijk geef je nu dus aan dat het niet nodig was om zo snel aan te vallen en je hem prima eerst een NAP had kunnen aanbieden om het toch nog enigszins netjes af te sluiten.

Over die CF’s ben ik het met je eens, dat had hij niet moeten zeggen. Snap echter wel dat hij dit in een opwelling uit frustratie geuit kan hebben. Jij weet net zo goed als ik dat Simon verbaal gezien net iets minder sterk is dan jullie dat zijn. Ik vind ook zeker niet dat Simon met jullie in het gesprek had moeten aanknopen over eventuele alternatieven, maar andersom. Je had toch zo’n reactie mogen verwachten als je een dergelijke PM stuurt na alles wat hij voor jullie heeft gedaan.

Nee, dat geef ik niet toe? Vanaf het moment dat Simon contact opneemt met een vijandelijke stam om hem te laten CF'en, zie ik Simon ook als vijand. Het feit dat hij geen sterke vijand is, is irrelevent of ik hem wel of niet snel uit mijn cluster wil halen. Weet ik veel of hij random aanvallen gaat sturen naar ons? Ja, we zijn goed bemand en zouden het wss prima kunnen dodgen. Maar stel we zijn er nou toevallig net niet? Waarom een vijand in je cluster houden nadat hij degene is die dreigt met zichzelf te laten cfen? Wat een omgekeerde wereld.

Hele wereld zijn wij amicaal met Simon om gegaan, als dit zijn reactie is op een bericht dat wat te kort door de bocht is, heeft dat naar mijn inziens weinig te maken met zijn verbale krachten. Dit heeft gewoon met vertrouwen te maken. Schijnbaar hebben wij zijn vertrouwen dusdanig gebroken met dat bericht, dat hij weigert met ons te communiceren en naar de vijand gaat. Hij ging pas met ons praten in een stamapp van een andere wereld en het enige wat hij daar heeft gezegd waren persoonlijke aanvallen. Het is een volwassen vent, het is niet aan mij om dan alleen maar het goede in hem te zien. Dit was zijn keuze.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.892
Nee, dat geef ik niet toe? Vanaf het moment dat Simon contact opneemt met een vijandelijke stam om hem te laten CF'en, zie ik Simon ook als vijand. Het feit dat hij geen sterke vijand is, is irrelevent of ik hem wel of niet snel uit mijn cluster wil halen. Weet ik veel of hij random aanvallen gaat sturen naar ons? Ja, we zijn goed bemand en zouden het wss prima kunnen dodgen. Maar stel we zijn er nou toevallig net niet? Waarom een vijand in je cluster houden nadat hij degene is die dreigt met zichzelf te laten cfen? Wat een omgekeerde wereld.
De enige omgekeerde wereld waar hier sprake van is, is dat jullie van Simon verwachtten om zelf alternatieven aan te dragen na desbetreffende PM. Ik moet mezelf blijven herhalen: Simon nam in eerste instantie geen contact op om jullie te laten CF'en, maar omdat hij het vertrouwen in jullie was verloren en ik op goede voet met hem sta. 'T is niet de eerste keer dat hij deze wereld contact met me opneemt over zaken. Hij heeft al vaker om tips/hulp gevraagd en hebben gedurende deze wereld gewoon goed contact gehad. Hij wilde gewoon z'n verhaal kwijt en vroeg of hij ergens binnen Imago kon MB'en (op een ander acc). Je erkent wel dat je had anders had kunnen aanpakken, maar doet vervolgens 0 moeite om het te fixen. Je gaf zostraks trouwens aan dat dit de reden was dat je Slabiack aanviel, waarbij je zegt dat je het dreigement serieus nam:

In de situatie die je nu zegt, kan ik je enigszins begrijpen. Echter, dit is niet de situatie? Hij zei niet "edel mij maar, ik ben op delete". Hij zei: "edel me snel, anders gaan de dorpen naar andere in de omgeving. Dit in gedachten hebbend met het feit dat hij jullie eerder PMed dan ons over de situatie, is dit dan zo raar dat ik zijn dreigement serieus neem en dus inderdaad snel zn dorpen edel? Heb jij zin in CFS?

Vervolgens zeg je in een andere post dat ditzelfde dreigement eigenlijk niet realistisch is:
Dat het onrealistisch is dat Imago deze dorpen zou pakken, klopt. Dat het erg makkelijk was om de dorpen snel weer over te nemen in de situatie dat Imago ze zou pakken door OS regels, klopt ook. Wat niet klopt is het feit dat Simon dan geen blaam treft, zoals je eerder zei.
Zo serieus heb je het dus helemaal niet genomen, of dat was maar voor de schijn. Ik snap best dat je geen betrekkingen meer met hem hoeft, maar je had op z'n minst een NAP kunnen geven aan je ex-MB. Je tegenargument over dat hij jullie zou kunnen aanvallen snap ik daarom ook niet. Losstaand van het feit dat jullie actief genoeg zijn om dit tijdig op te merken vervalt de NAP gewoon als hij als eerste aanvalt, dus dan had je hem daarna gewoon lekker kunnen opedelen.

Om dan op de rest van je bericht in te gaan:
Hele wereld zijn wij amicaal met Simon om gegaan, als dit zijn reactie is op een bericht dat wat te kort door de bocht is, heeft dat naar mijn inziens weinig te maken met zijn verbale krachten. Dit heeft gewoon met vertrouwen te maken. Schijnbaar hebben wij zijn vertrouwen dusdanig gebroken met dat bericht, dat hij weigert met ons te communiceren en naar de vijand gaat. Hij ging pas met ons praten in een stamapp van een andere wereld en het enige wat hij daar heeft gezegd waren persoonlijke aanvallen. Het is een volwassen vent, het is niet aan mij om dan alleen maar het goede in hem te zien. Dit was zijn keuze. Hij wilde niet mijn excuses accepteren.
Als je dat vindt heb je in mijn optiek geen mensenkennis. Als iemand verbaal minder sterk is zal hij dus sneller 'machteloos' voelen en dus grovere woorden in de mond nemen. (Wat denk je bijvoorbeeld van al die scheldende tokkies in de commentsectie van NU.nl. Die schelden echt niet omdat ze verbaal zo sterk zijn hoor). En in dit geval zeker als het om mensen gaat die hij vertrouwde en waarvoor hij zich gedurende de wereld volop heeft ingezet.
De 'vijand' zoals je dat beschrijft ligt ook zeker genuanceerder dan jij nu laat overkomen. Denk maar even aan de uitleg die ik je zostraks gaf over hoe Simon en ik elkaar kennen en dat ik op Slabiack heb gespeeld. Hij rent dus niet naar de vijand, maar naar een oud-co.

Ga het hier ook verder bij laten, anders blijf ik in herhaling vallen. Ben het met je eens dat Simon anders had kunnen reageren, maar zeker niet dat die bal in zijn hoek lag met betrekking tot het ter sprake brengen van alternatieven. Vind het gewoon jammer om te zien hoe het is opgelost en hoe hierover wordt gedacht. Maar dan verschillen we daarin van mening, dat mag.
 
Reactiescore
967
Om er nog kort op te komen, voor de rest is het namelijk wel klaar, want van mening kunnen we inderdaad verschillen.

1) Het feit dat de dreiging niet realistisch is, betekent niet dat ik dreigementen tolereer. Het betekent niet dat ik het maar moet negeren. Als iemand op die manier dreigt, dan gaat hij uit mijn cluster. Ik wil geen individu in mijn cluster die denkt met dreigen zijn zin te krijgen.

2) Het feit dat hij "zich machteloos" voelt, betekent niet dat ik hem iets verplicht bent. Hij had alle opties om contact met ons op te nemen, IPV met jullie. Nergens heb ik onaardig tegen hem gedaan, ik vind het dan ook erg jammer dat door 1 kort door de bocht bericht zijn gehele vertrouwen weg is.

Hij rent dus niet naar de vijand, maar naar een oud-co.

3) Hij rent naar de vijand die vroeger een co is geweest. Veeg dit nou aub niet af alsof hij slechts naar een oude vriend ging. Zoals je zelf zegt, hij wilt wellicht bij jullie MBen of cf's laten afgeven zoals die tegen ons zei. Dat jij een oude vriend bent, maakt je niet minder een vijand.

Voor de rest wil ik nogmaals zeggen dat ik in het eerste bericht had moeten zeggen dat er andere opties waren, dat is mijn fout in deze hele zaak. Simon's fout is dat zijn eerste reactie is, om te dreigen en naar de vijand te gaan (die ook een oude vriend is idd). Had ik mijn bericht beter geformuleerd, dan was dit niet gebeurd. Had Simon een dialoog met ons aangegaan ipv de vijand, dan was dit niet gebeurd. Beiden zijn fout in deze situatie.
 

DeletedUser81766

Guest
Het enige wat ik hier lees is een hoop beschuldigingen op slechte communicatie wat tot impulsieve reacties leidt. Niets van wat er gebeurd is heel gek.

Ja de vraagstelling van semper had beter op een andere manier gesteld kunnen worden met menig respect naar de MB. Maar er blijft een vraagteken in de stelling met een vraag, de reactie van Simon daar op is impulsief.

Ik heb een lange samenwerking op W70 met Simon gehad en ook Simon een hoop geleerd. Wat hier gebeurd is is aan beide te verwijten, maar wat Imago hier probeert te schetsen vind ik toch wel erg amusant.

Er gaat namelijk geen enkele Imago speler mij vertellen dat zij niet direct tot de aanval over gaan en netjes afhandelen als hun MB dreigt zijn vv uit handen te geven aan een directe vijand. Zijn dorpen beschikbaar gaat stellen voor deze vijand.

Dit waren impulsieve uitspraken waarop je een reactie kan verwachten, één waarop Imago niet anders gereageerd zou hebben.

Ten slotte verdienen “kleine stammen” niet eens een onderwerp op het AF wat Roald betreft. Dus om hier nou een discussie van te starten..

Laat mij hier alsjeblieft buiten. Dit is echt een van de minst interessante discussies ooit hier. Ik snap niet eens waarom je überhaupt de moeite hebt gedaan, al vind ik het prima dat je rijdende rechter wilt spelen voor elk rim-stam-dingetje. Als er in de GA een award was voor grootste drama-maker, zou je er gegarandeerd alleenrecht op hebben.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ten slotte verdienen “kleine stammen” niet eens een onderwerp op het AF wat Roald betreft. Dus om hier nou een discussie van te starten..

Voor het geval je het niet door hebt gaat het nu over een actie gemaakt vanuit rang 2 account ter wereld uit rang 1 stam: Spread en de geloofwaardigheid van beiden. Goed vergelijking maak je wel met 'kleine stammen' :redface: Verder hebben meerdere stamgenoten van je al aangegeven dat er geen enkele dreiging was van dorpen die naar de vijand zouden gaan, waarom je dit nog aanhaalt is mij een raadsel - tenzij je überhaupt de discussie - die je zelf niet nodig vind - weer wilt aanwakkeren. :rolleyes2:
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik wilde toch nog even reageren op een aantal zaken die vanuit onze ex stamgenoten (en Inge) zijn geroepen over de situatie mbt Tring.

Tring zou een goeie soapserie kunnen worden denk ik.
Nog nooit zoveel drama, plot twists, onderhuidse samenwerkingen gezien binnen 1 stam.
Eigenlijk ook wel mooie weerspiegeling wat er allemaal al op deze wereld gebeurd is tbh

Tring is nooit een echte stam geweest. Vanaf het begin ben ik verbaasd geweest over het gebrek aan samenwerking & contact tussen spelers. Er was totaal geen band tussen spelers en daardoor ook veel persoonlijke plannen. Dit viel al op bij het vertrek van ithy/boregore/qzdr maar ook bij de massa op emrata die later volgde en in andere situaties.

Heis & path deden hun best om iets van de stam te maken en dat waren dan ook de enigen die zich volledig voor Tring inzetten. Dit leek voornamelijk een beetje op trekken aan een dood paard, zeker wanneer er voor een 5e keer een samenwerking met wow who werd voorgesteld.

DOI lijkt ons niet te vertrouwen. Inderdaad paar dubieuze acties zoals hij aanhaalde (veel dorpen verloren op korte tijd). Dit was echter louter te wijten aan druk RL van 2 leden (studenten: masterthesis, voorexamens & indienen mastertaken...). Waardoor na de tags en dergelijke geen deftige opvolging kon worden verzekerd. Geen deftige snipes. Recaps die niet op tijd konden worden verstuurd... Miscommunicatie dus intern.
Maar def bash, no way. We konden rekenen op OS vanuit stam en gaven aan dat er nog steeds volle clears op weg waren en dat we zelf zo goed als mogelijk bij konden stacken...

Verder kunnen we de leaves vanuit Tring enkel maar absurd vinden (naar VANS, Unagi...)...

Bovenstaande is dan ook een logische uitkomst. Er is geen samenwerking, stamgenoten met een eigen agenda en een Imago dat steeds dichterbij komt. Dat zorgt voor een aantal bijzondere situaties waarbij het bij een aantal accounts maar zo zou kunnen dat ze liever bij Imago hadden gespeeld dan bij Tring.

Toen de enige spelers die wij wel vertrouwden stopten was voor ons de keuze snel gemaakt om een samenwerking te stoppen en verder te gaan met een groep betrouwbare spelers die plezier op 1 hebben staan deze wereld.

Doi was toch een stamgenoot van de kakaka spelers in Imago?

Dus ja, dat klopt Inge, maar deze spelers hebben niks te maken gehad met de situatie bij Tring. Wij werken niet samen met een stam waarvan we met elk account ofwel een slechte relatie hebben of ze totaal niet vertrouwen.

Waar wow who ons eerst niet geloofde dat spelers binnen Tring niet te vertrouwen zijn kwam hij gisteren bij ons aan dat we misschien toch een juiste inschatting hadden gemaakt. Unagi was opeens uit Tring verdwenen en gaat solo verder. Wij zijn blij met onze keuze en hebben op deze manier meer spelplezier.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Tring inmiddels over gegaan op kata’en. Niveau wordt hoger en hoger.
 
Bovenaan