Top/Flop stammen

Reactiescore
967
Fair enough. Krijg soms gewoon het idee dat sommige mensen het proberen te framen alsof er al grote massa’s heen en weer waren gegaan en we elkaar vijand nummer 1 waren, want dat is niet zo. Maar je hebt gelijk, jullie hadden hier en daar al wat dorpjes gesnoept inderdaad. Dus we waren zeker niet neutraal, dat probeer ik ook niet te zeggen.
 
Reactiescore
2.303
Wat een bullshit lol.
 
Reactiescore
1.853
Nee hoor, ik snap de intern prima, maar ik ben wel verbaasd nav wat Roald eerder zei.
Ben eerder verbaasd dat lezen nog steeds zo lastig is. Heb verder weinig weet van deze actie, weet echter wel dat Roald expliciet heeft aangegeven niet meer te recruiten om de vicieuze cirkel daarmee te doorbreken. Waarom je dan random acties aangrijpt om Roald woorden in de mond te leggen begrijp ik dan ook niet zo goed.
 
Reactiescore
1.468
Ben eerder verbaasd dat lezen nog steeds zo lastig is. Heb verder weinig weet van deze actie, weet echter wel dat Roald expliciet heeft aangegeven niet meer te recruiten om de vicieuze cirkel daarmee te doorbreken. Waarom je dan random acties aangrijpt om Roald woorden in de mond te leggen begrijp ik dan ook niet zo goed.
Als Roald zo nadrukkelijk doelde op recruiten, was zn hele verhaal dus vrij waardeloos aangezien imago reeds 12 leden telt.
 
Reactiescore
1.853
Als Roald zo nadrukkelijk doelde op recruiten, was zn hele verhaal dus vrij waardeloos aangezien imago reeds 12 leden telt.
Weer typerend dit. Je dwaalt volledig af van je punt dat je in eerste instantie probeerde te maken. Omdat ik weinig zin en behoefte heb om Roalds woorden na te papegaaien ga ik je dus gewoon doorverwijzen naar z’n posts omtrent dit onderwerp. Er is daar zeer duidelijk uitgelegd op welke wijze Imago nog had kunnen recruiten en waarom hier bewust niet voor is gekozen. Aan die woorden heeft Imago zich gehouden, dus deze random bash om een invalide punt nog enigszins valide te maken trekt helaas op niks. Next.
 
Reactiescore
2.303
Nieuw af naam inc; ledlampje.
 
Reactiescore
1.278
Qua grootte? Achja spread doet het wel op eigen kracht, binnen het stamlimiet, en hoeft dus niet met jan en alle man samen te gaan werken.
 
Reactiescore
1.278
Bovenaan