Top/Flop stammen

DeletedUser79704

Guest
Eens, vind het ook opvallend hoeveel posters er van imago ineens uit d'r winterslaap zijn. Ten tijden dat d'r stam kritiek kreeg over de rekruuts waren ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar nu wel met opgeheven vingertjes staan.
is dat nu net niet wat jij doet? eerst zit je overal te smeken om rapportjes en ga je overal info vragen en als het over je eigen stam gaat "weet je van niets" en "heb je weinig contact met de rest van je stam".
 

DeletedUser81766

Guest
Je hebt gelijk, qzdr recruiten heeft de wereld ook enorme schade gedaan en verpest het spelplezier voor tientallen spelers. Hou toch op man, het enige wat telt voor jullie spelers in Spread is de wereld winnen op gelijk wat voor manier met die tunnelvisie op Imago. Zijn jullie zo onzeker dan?

Als ik actief was toen er zo veel gezeurd werd over de recruits van imago had ik hetzelfde gepost. Volgens mij meen ik te herinneren een aantal keer gepost te hebben dat men niet zo moest zeiken op de premade.
 

DeletedUser81766

Guest
Eens, vind het ook opvallend hoeveel posters er van imago ineens uit d'r winterslaap zijn. Ten tijden dat d'r stam kritiek kreeg over de rekruuts waren ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar nu wel met opgeheven vingertjes staan.

En dit is niet waar mijn post om doelt, het is een algemene constatering en mening geen partijdige onzin. Het postgedrag van een partij interesseert me zeer weinig.
 
Reactiescore
154
Jij bent anders ook een flinke grap haha

Mja je mag me noemen wat je wil hoor, ik ga inderdaad niet beweren dat ik altijd tijd zal (blijven) maken voor TW ofzo - ik speel voor mijn plezier. Grap of niet, zulke zaken probeer ik altijd enkel te beoordelen als ik er het fijne van weet. Als dat niet zo is, is het speculeren, moddergooien, internetheld uithangen... Ik ga mezelf niet de hemel in prijzen en ik snap waar je het van haalt, maar ben 't er simpelweg niet mee eens :p
Daarnaast zou ik de allergrootste 'mop' op de wereld kunnen zijn, verandert niets aan de inhoud; Spread top.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Eens, vind het ook opvallend hoeveel posters er van imago ineens uit d'r winterslaap zijn. Ten tijden dat d'r stam kritiek kreeg over de rekruuts waren ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar nu wel met opgeheven vingertjes staan.

Oh noem eens namen?
Anderzijds zie ik wel de meest gatachterlijke accounts ineens opduiken die anoniem blijven maar duidelijk niet uit imago komen
 

DeletedUser69389

Guest
Oh noem eens namen?
Anderzijds zie ik wel de meest gatachterlijke accounts ineens opduiken die anoniem blijven maar duidelijk niet uit imago komen
Ik hoop voor de sfeer in Imago dat die droeftoeters inderdaad niet uit Imago komen. Maar de hypocrisie van Imago is wel schrijnend.
 
Reactiescore
1.278
Jullie kunnen nu wel op mij afgeven, maar moeten zelf beseffen dat jullie een collectief zijn die met een enorme groep gestart zijn. Natuurlijk jullie recht en dit mag. Alleen al start je al eens met zo'n grote groep, waarvan jullie zelf zeggen dat hij kwalitatief de beste van NL TW is en dan ook nog is 6 rekruut doen dan lijkt het mij meer dan logisch dat de wereld hierop reageert.

Jullie stonden al ruim rang 1 stam en hebben daarna nog eens 2 rekruuts gedaan terwijl natuurlijk overduidelijk was dat qua kwaliteit en omvang jullie de rest ver voorbij waren. Wat had je dan verwacht? Dat de rest van de wereld jullie simpelweg je gang hadden laten gaan.

Verklaar dan bijvoorbeeld is waarom je met een kwantitatieve overmacht en kwalitatieve overmacht dan ook nog is de noodzaak zag om twee rekruuts te doen. Namelijk Noire en QDRZ. Het is natuurlijk makkelijk zeggen dat deze niet uit vijandige stammen waren, maar niet elke stam beschikt over de luxe om zulke accounts aan te trekken buiten vijandige stammen. Zeker al rekruteren deze stammen snel om zich heen.

Hier hebben we het op het AF al eerder over gehad, maar toen kon er niet gereageerd worden of was men te druk. Je kan zeggen wat je wil over mij, maar gelijk na die post kom ik tenminste wel op het AF reageren. Ook al weet ik niet val alles genoeg af en dat geef ik dan ook toe.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Sry je bent heel erg ziek en lijdt inderdaad aan waanbeelden, enkel een foto van je hond posten kan je genezen gr
 
Reactiescore
1.278
Oh noem eens namen?
Anderzijds zie ik wel de meest gatachterlijke accounts ineens opduiken die anoniem blijven maar duidelijk niet uit imago komen

Niet in de tijd op het forum gezeten dat het enige antwoordt die uit amen was simpelweg was:
Wij binnen amen staan voor onze eigen waarden en het maakt niet uit wat de rest ervan vindt zolang we maar achter ons eigen spel staan.

Wil best wat citaten zoeken al ben je geintresseerd. Bij die rekruuts trivi enzo kwam er mondjesmaat van Steven reactie op het AF, maar voor de rest hoorde je nog een blad vallen.

Buiten dit heb ik geen idee wie die accounts zijn, maar dat ze duidelijk niet uit imago komen kan natuurlijk net zo goed onzin zijn. Beetje makkelijke manier om te proberen scoren. Zit buiten dit maar 1 iemand op het w73 forum die maten heeft die berucht staan om d'r dubbel accounts. ..
 

DeletedUser81766

Guest
Dacht te lezen dat iig een van die twee debielen ook negatieve Dingen over spread zei... Ik kan de Posts echter niet terug vinden, dus of ik lijd aan waanbeelden of ze zijn verwijderd

Dat was kees en co die schreef dat ze mochten dromen dat hij bij die achterlijke debielen van spread speelde.

‘pov en exitus top’ schreef hij
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dacht te lezen dat iig een van die twee debielen ook negatieve Dingen over spread zei... Ik kan de Posts echter niet terug vinden, dus of ik lijd aan waanbeelden of ze zijn verwijderd

Geen idee, niet gelezen. Zou best kunnen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dat was kees en co die schreef dat ze mochten dromen dat hij bij die achterlijke debielen van spread speelde.

‘pov en exitus top’ schreef hij
Oh dat ja, dat kwam nogal gemaakt over haha. Achja we zullen wel zien ;)
 
Reactiescore
534
Jammer dat het zo moet gaan.

Ik heb een aantal ongepaste en offtopic berichten verwijderd. Vanaf nu weer ontopic en hou het netjes. Ik sluit niet uit dat er bij herhaling verder word ingegrepen.

Wat betreft de discussie wie er achter welk forum account zit: deze mag eventueel in het praattopic verder gevoerd worden.

^
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Alleen als ik getagd wordt als keurder :redface:
 
Bovenaan