Top/Flop stammen

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.743
Ze zouden AF dubbel accounts moeten verbieden, kom er maar voor uit Valar... :|
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.743
Neen ik denk niet dat Valar zo diep kan zinken, was meer als een geintje bedoelt.

Het zou je droom zijn dat ik bij die bende kneuzen zou spelen. In verlegenheid brengen door trieste gebeurtenissen? Jij en Mats staan toch bekend als de dealers van TW? Daar sloeg snasterino toch op? Ik zou niet weten hoe je hierdoor geraakt zou kunnen worden? Teveel gesnoven waardoor je de (edel)lijntjes niet goed meer ziet?

Het is niet het probleem van de soelers wanneer jij het allemaal niet meer helder ziet he? Dat je ogen troebel zijn is wel duidelijk met al die onzin die je plaatst. Wat een hypocriet moralistisch geneuzel.

Voor geval dat je het niet doorhebt; Mortua heeft recentelijk een uiterst nare gebeurtenis moeten verwerken real life met betrekking tot hetgeen waar jij continu grapjes over maakt. Dit is toch wel enigszins bekend binnen de tw community, maar ik veronderstel maar even dat je van niets weet - anders zou je je echt moeten schamen. Neem mijn advies aan en stop erover, het kan niet de bedoeling van het AF zijn om iemand zeer ernstig te kwetsen, met iets dat ook totaal geen verband heeft met Tribal wars.
 
Reactiescore
154
Al dat gedoe (hoe correct ook, versta me niet verkeerd) haalt wel een beetje de aandacht weg van de mop die Spread is. Driemaal is scheepsrecht?

Spread top!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Misschien moeten mensen dat zelf dan ook niet met zulke reacties uitlokken door zo emotioneel te reageren. Vooral wanneer jezelf voortdurend van dat soort opmerkingen maakt/maakte. Dan weet je dat dat reacties uitlokt. Mocht hij iemand kennen die een lijntje teveel heeft gesnoven of een pilletje teveel heeft geslikt dan is dat bijzonder vervelend. Maar het is natuurlijk niet dat je vooraf niet weet dat dat tot enorme ellende kan leiden. Wanneer je die troep nuttigt ga je daar gewoon mee akkoord.


Maar om het bij dit onderwerp te houden. Imago en Spread zijn recruitende en stabbende flopstammen. Exitus en Pov zijn top. Wij kwamen, zagen en overwonnen.

Welk ingame account ben je dan, dat je je blijkbaar hier in de discussie komt mengen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Maargoed je zal net als credits geven wel anoniem willen blijven.

Gewoon niet meer op dat soort anonieme troll accounts reageren (en zeker niet op kees en ik ga er van uit dat dit acc spoedig bij het vuil wordt gezet door de mods)
 
Reactiescore
1.853
Misschien moeten mensen dat zelf dan ook niet met zulke reacties uitlokken door zo emotioneel te reageren. Vooral wanneer jezelf voortdurend van dat soort opmerkingen maakt/maakte. Dan weet je dat dat reacties uitlokt. Mocht hij iemand kennen die een lijntje teveel heeft gesnoven of een pilletje teveel heeft geslikt dan is dat bijzonder vervelend. Maar het is natuurlijk niet dat je vooraf niet weet dat dat tot enorme ellende kan leiden. Wanneer je die troep nuttigt ga je daar gewoon mee akkoord.

Maar om het bij dit onderwerp te houden. Imago en Spread zijn recruitende en stabbende flopstammen. Exitus en Pov zijn top. Wij kwamen, zagen en overwonnen.
Had niet verwacht dat het niveau qua posters op dit forum nog lager kon zinken dan die paar kneuzen uit Spread. Mijn god zeg. Je posts zijn nog simpeler dan je naam.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.743
Misschien moeten mensen dat zelf dan ook niet met zulke reacties uitlokken door zo emotioneel te reageren. Vooral wanneer jezelf voortdurend van dat soort opmerkingen maakt/maakte. Dan weet je dat dat reacties uitlokt. Mocht hij iemand kennen die een lijntje teveel heeft gesnoven of een pilletje teveel heeft geslikt dan is dat bijzonder vervelend. Maar het is natuurlijk niet dat je vooraf niet weet dat dat tot enorme ellende kan leiden. Wanneer je die troep nuttigt ga je daar gewoon mee akkoord.

Respectloos. Dit (tw) is een spelletje, geen les maatschappijleer.
Ga maar weer lekker boekjes uitdelen op de campus om studenten te bekeren o.i.d.
 
Reactiescore
1.278
Haha jij gaat er, zoals met alles vanuit dat dat uit ons kamp komt zoals met alles doet Imago altijd alles in Anton zijn wereldje. Fiks je interne boel eerst maar eens wil je consequenties voorkomen want die komen niet altijd uit ons kamp.

Imago doet iets, Anton op Skype en AF haantje de voorste. Want ojee wat erg dat Imago iets doet, dat kan echt niet door de beugel! Spread doet iets, wat de wereld daadwerkelijk verpest, Anton:
Bekijk bijlage 20931

Ik blijf bij mijn woorden, je bent een lulletje rozenwater. Geen ruggengraat, niks.

Oef skype logs beetje niveau a la justin. Al zijn ze volgens mij niet zo heel spannend geen idee wat dat zou moeten bijdragen op het AF...
 
Reactiescore
534
Jammer dat het zo moet gaan.

Ik heb een aantal ongepaste en offtopic berichten verwijderd. Vanaf nu weer ontopic en hou het netjes. Ik sluit niet uit dat er bij herhaling verder word ingegrepen.

Wat betreft de discussie wie er achter welk forum account zit: deze mag eventueel in het praattopic verder gevoerd worden.
 
Reactiescore
5
Maar je moet ook kijken waar het begint, Je kan niet van anderen verwachten dat ze niet recruiten als je zelf al 5/6 accounts heb gerecruit.
Het is gewoon zielig dat jullie dit omschrijven als "gewoon recruiten" terwijl jullie de laatste week gewoon 2 spelers uit degelijke stammen hebben gehaald om die stammen verzwakken. Als dat is waar jullie voor willen staan dan zegt dat genoeg over jullie.
 
Reactiescore
154
Het is gewoon zielig dat jullie dit omschrijven als "gewoon recruiten" terwijl jullie de laatste week gewoon 2 spelers uit degelijke stammen hebben gehaald om die stammen verzwakken. Als dat is waar jullie voor willen staan dan zegt dat genoeg over jullie.

Exact dat. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Al dat gedoe (hoe correct ook, versta me niet verkeerd) haalt wel een beetje de aandacht weg van de mop die Spread is. Driemaal is scheepsrecht?

Spread top!

Jij bent anders ook een flinke grap haha
 

DeletedUser82250

Guest
Respectloos. Dit (tw) is een spelletje, geen les maatschappijleer.
Ga maar weer lekker boekjes uitdelen op de campus om studenten te bekeren o.i.d.
Bekeren in wat? Roaldaisme? Of in het spectrum der uitdaging? Waar jullie voor staan is respectloos. Of klopt het niet dat jullie niet over morele principes beschikken of dat Imago een stabbers opvang is?
 

DeletedUser77755

Guest
Nu we zijn er over eens dat Spread flop is?
In eerste instantie Imago bekritiseren voor het recruiteren van 3 accounts.
Nu zelf meerdere recruits doen uit top 5 stammen, met als welk argument?in het Excitus-geval dat die stam er toch niet toe doet en het is om tegen Imago op te kunnen... ...
Is dat ook het argument bij de PIT recruit(s)??
 

DeletedUser81766

Guest
Geestig hoe er zo veel commentaar is op rekruten zonder enige kennis. Of weet iedereen meer als ik hoe de rekruut verlopen is?

Daarbij zeuren er zo veel mensen hier, het laat eerder zien hoe belachelijk jullie jezelf er mee maken. Als je de werelden terug bekijkt dan zie je dat iedereen die hier nu negatief post over rekruteren zich schuldig bevind aan spelers uit een vijandige stam rekruteren. Of dat nou voor het belang is die stam te slopen of met de blik op de toekomst / andere redenen. Het blijft hetzelfde.

Deze opmerking is nog steeds neutraal, dezelfde gedachten gaan bij mij in elk andere stam die dit doet @Calamus Incendium
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Geestig hoe er zo veel commentaar is op rekruten zonder enige kennis. Of weet iedereen meer als ik hoe de rekruut verlopen is?

Daarbij zeuren er zo veel mensen hier, het laat eerder zien hoe belachelijk jullie jezelf er mee maken. Als je de werelden terug bekijkt dan zie je dat iedereen die hier nu negatief post over rekruteren zich schuldig bevind aan spelers uit een vijandige stam rekruteren. Of dat nou voor het belang is die stam te slopen of met de blik op de toekomst / andere redenen. Het blijft hetzelfde.

Je vergeet te melden dat je neutraal bent.
 
Reactiescore
1.278
Geestig hoe er zo veel commentaar is op rekruten zonder enige kennis. Of weet iedereen meer als ik hoe de rekruut verlopen is?

Daarbij zeuren er zo veel mensen hier, het laat eerder zien hoe belachelijk jullie jezelf er mee maken. Als je de werelden terug bekijkt dan zie je dat iedereen die hier nu negatief post over rekruteren zich schuldig bevind aan spelers uit een vijandige stam rekruteren. Of dat nou voor het belang is die stam te slopen of met de blik op de toekomst / andere redenen. Het blijft hetzelfde.

Eens, vind het ook opvallend hoeveel posters er van imago ineens uit d'r winterslaap zijn. Ten tijden dat d'r stam kritiek kreeg over de rekruuts waren ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar nu wel met opgeheven vingertjes staan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je hebt gelijk, qzdr recruiten heeft de wereld ook enorme schade gedaan en verpest het spelplezier voor tientallen spelers. Hou toch op man, het enige wat telt voor jullie spelers in Spread is de wereld winnen op gelijk wat voor manier met die tunnelvisie op Imago. Zijn jullie zo onzeker dan?
 
Bovenaan