Top/Flop stammen

Reactiescore
58
Rekruteren in 2 topstammen waardoor die in een quasi onmogelijke positie worden gebracht is wel degelijk een wereld kapot maken. Misschien niet voor jou, maar wel voor een groter aantal spelers, vent

Tuurlijk is het zonde van de wereld, Ben ik het helemaal met je eens.

Maar je moet ook kijken waar het begint, Je kan niet van anderen verwachten dat ze niet recruiten als je zelf al 5/6 accounts heb gerecruit.
 
Reactiescore
1.363

DeletedUser79704

Guest
Zegt overigens ook genoeg over Spread dat enkelen van jullie dat nodig achten om te gebruiken en niet eens op de vingers getikt worden door anderen is gewoon diep en diep triest.
zie niet zo goed wat spread als stam met zijn comment te maken heeft?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Recruiten kan best daar hoor je mij niet over, maar recruiten uit een gezonde stam? Op zen minst kon Spread de moeite doen om enigszinds deze stammen deels weg te spelen en dan overige spelers op te nemen, nu is het gewoon stammen kapot recruiten en kansloos achter laten. Dit staat helemaal los van Imago
 
Reactiescore
967
Situatie zal vast op veel punten verschillen. Echter is het resultaat voor veel andere spelers hetzelfde, zoals Rob al zegt. Dat jij deze situatie anders uitlegt, omdat dit jou op dit moment goed uitkomt, is niet meer dan logisch. Ik vind (en vele anderen met mij) dat echter een zwaktebod, al had ik wel respect voor een aantal posters als jij die op W70 gespeeld hebben. Met de nadruk op had, want hoe meer je dit goed probeert te praten, hoe hypocrieter het wordt. Het zou je juist sieren hier tegenop te staan of in ieder geval begrip uit te brengen voor de situatie die jullie met Spread gecreëerd hebben. Goed, zoals Jona tegen mij hier iets post, omdat hij een andere mening heeft, zie ik jullie sowieso niet snel doen, dus voor mij is daarmee de kous af. Overigens weet ik toevallig dat er genoeg mensen zijn in Spread die dit handelen ook verafschuwen, maar die zullen er vast niet voor uit durven te komen.

Nergens ga ik inhoudelijk in op de mogelijke R2W actie van Spread, ik haakte alleen in op een argument van jouw waar ik het gewoon fundamenteel oneens mee ben. Namelijk, dat de consequenties: "wereld is verneukt" genoeg grond legt voor een vergelijking tussen werelden, daar ben ik het gewoon mee oneens.

Het is simpelweg hetzelfde als zeggen dat moord en een natuurlijke dood hetzelfde is, immers, bij beide gevallen gaat er iemand dood. Of zeggen dat melk stelen en melk kopen hetzelfde is, immers, bij beide gevallen eindigt iemand met het product melk. Of, om het naar TW te terug te brengen, zeggen dat katapulten en zelf een gebouw afbreken hetzelfde is, immers, bij beide situaties worden de gebouwen verminderd in punten. Hetgeen wat ik gewoon duidelijk wil maken, is dat je nooit situaties moet vergelijken, die wellicht hetzelfde eindresultaat hebben, maar een compleet andere weg volgen tot het genoemde resultaat.

Jammer dat je direct weer persoonlijk moeten worden en het schijnbaar verloren respect wat wij hebben veroorzaakt, ik ging simpelweg in op een argument van jouw. Niks meer en niks minder.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Op zijn minst post ik nog enigszins met respect, maar dit soort woorden gebruiken om mij in verlegenheid te brengen met een trieste gebeurtenis in mijn privé-leven is gewoon diep en diep triest. Zegt overigens ook genoeg over Spread dat enkelen van jullie dat nodig achten om te gebruiken en niet eens op de vingers getikt worden door anderen is gewoon diep en diep triest.
Mocht ik erachter komen dat Kees & Co in Spread speelt zal ik sancties ondernemen. Heb zelf geen idee wie achter dat account zit.
 
Reactiescore
967
Recruiten kan best daar hoor je mij niet over, maar recruiten uit een gezonde stam? Op zen minst kon Spread de moeite doen om enigszinds deze stammen deels weg te spelen en dan overige spelers op te nemen, nu is het gewoon stammen kapot recruiten en kansloos achter laten. Dit staat helemaal los van Imago

Op zich ben ik het met je eens. Maar laten we reëel zijn. Als je iemand rekruteert uit een stam, die je net hebt weggespeeld dan ga je gegarandeerd gedoe krijgen met beschuldigen over spioneren en dat het al van te voren is afgesproken. Rekruteren in deze fase is gewoon zuur, maar de mening binnen onze stam was over het algemeen wel dat het noodzakelijk was.
 
Reactiescore
1.278
Recruiten kan best daar hoor je mij niet over, maar recruiten uit een gezonde stam? Op zen minst kon Spread de moeite doen om enigszinds deze stammen deels weg te spelen en dan overige spelers op te nemen, nu is het gewoon stammen kapot recruiten en kansloos achter laten. Dit staat helemaal los van Imago

Waarom dreigt Imago dan dat hier consequenties voor zullen volgen. Zo los staat het dus niet van elkaar.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dus omdat Imago er een gevolg zou aan geven, is een actie te rechtvaardigen door de schuld bij Imago te leggen? Ik snap zelf al niet meer wat ik zeg, zo krom is je redenatie
 
Reactiescore
416
Op zich ben ik het met je eens. Maar laten we reëel zijn. Als je iemand rekruteert uit een stam, die je net hebt weggespeeld dan ga je gegarandeerd gedoe krijgen met beschuldigen over spioneren en dat het al van te voren is afgesproken. Rekruteren in deze fase is gewoon zuur, maar de mening binnen onze stam was over het algemeen wel dat het noodzakelijk was.

Ik ben wel benieuwd uit welke noodzaak dat dan is?
 
Reactiescore
972
zie niet zo goed wat spread als stam met zijn comment te maken heeft?

Ik spreek je wel ff privé aan, ben wel weer klaar met het AF voor vandaag.

Nergens ga ik inhoudelijk in op de mogelijke R2W actie van Spread, ik haakte alleen in op een argument van jouw waar ik het gewoon fundamenteel oneens mee ben. Namelijk, dat de consequenties: "wereld is verneukt" genoeg grond legt voor een vergelijking tussen werelden, daar ben ik het gewoon mee oneens.

Je mag daarin van mening verschillen, daar laat ik ook de ruimte toe.

Het is simpelweg hetzelfde als zeggen dat moord en een natuurlijke dood hetzelfde is, immers, bij beide gevallen gaat er iemand dood. Of zeggen dat melk stelen en melk kopen hetzelfde is, immers, bij beide gevallen eindigt iemand met het product melk. Of, om het naar TW te terug te brengen, zeggen dat katapulten en zelf een gebouw afbreken hetzelfde is, immers, bij beide situaties worden de gebouwen verminderd in punten. Hetgeen was ik gewoon duidelijk wil maken, is dat je nooit situaties moet vergelijken, die wellicht hetzelfde eindresultaat hebben, maar een compleet andere weg volgen tot het genoemde resultaat.

Ik vergeleek niet zozeer de werelden, echter de reactie van spelers op die beide werelden. Ik keek niet naar het middel, maar naar het resultaat. Toen werd er vol onbegrip gereageerd door de tegenstand, die vonden dat de wereld gewoon door kon gaan, maar was voor jullie de maat vol, wat resulteerde in het op grijs gaan van SZN. Ik zeg enkel dat jullie met andere middelen, hetzelfde bewerkstelligd hebben. Ik zie daar wel een serieuze vergelijking, omdat voor spelers als ik de motivatie nu serieus afneemt en bij mij hetzelfde zie gebeuren als jullie destijds hadden. Vandaar het onbegrip: jullie zouden toch moeten weten dat als je dergelijke acties uitvoert (los van dat die specifieke acties dan anders zijn dan op W70), je dergelijke demotivatie teweegbrengt. Toch doen jullie het, zoals INNI dat bij jullie deed.

Jammer dat je direct weer persoonlijk moeten worden en het schijnbaar verloren respect wat wij hebben veroorzaakt, ik ging simpelweg in op een argument van jouw. Niks meer en niks minder.

Goed, dat was misschien wat te direct van mij. Ik wil het best verder uilteggen via Skype, maar ik heb mijn punt gemaakt. Mijn mening hierin ga je niet veranderen.
 
Reactiescore
7.918
Waarom dreigt Imago dan dat hier consequenties voor zullen volgen. Zo los staat het dus niet van elkaar.

Haha jij gaat er, zoals met alles vanuit dat dat uit ons kamp komt zoals met alles doet Imago altijd alles in Anton zijn wereldje. Fiks je interne boel eerst maar eens wil je consequenties voorkomen want die komen niet altijd uit ons kamp.

Imago doet iets, Anton op Skype en AF haantje de voorste. Want ojee wat erg dat Imago iets doet, dat kan echt niet door de beugel! Spread doet iets, wat de wereld daadwerkelijk verpest, Anton:
1590674204515.png

Ik blijf bij mijn woorden, je bent een lulletje rozenwater. Geen ruggengraat, niks.
 
Reactiescore
967
Ik ben wel benieuwd uit welke noodzaak dat dan is?
`
het feit dat we geen oorlog willen gaan met een kwalitatief sterk, al dan niet sterkere, stam met minder leden aan onze kant. Ja, we stonden boven aan de ranglijst, maar dit kwam niet door het aantal leden. Ik denk dat we beide weten dat het hebben van minder leden gewoon erg veel nadelen heeft. Minder VV opties, late game lagere edellimieten, minder buren om te snipen, ga zo maar door...
 
Reactiescore
416
`
het feit dat we geen oorlog willen gaan met een kwalitatief sterk, al dan niet sterkere, stam met minder leden aan onze kant. Ja, we stonden boven aan de ranglijst, maar dit kwam niet door het aantal leden. Ik denk dat we beide weten dat het hebben van minder leden gewoon erg veel nadelen heeft. Minder VV opties, late game lagere edellimieten, minder buren om te snipen, ga zo maar door...

Oh ik had geen idee dat jullie opties zo beperkt waren joh, van 11 naar 12 leden gaan is ook een significante stap natuurlijk. Maar goed dat je nu een gezellige volle club hebt..... voor nu.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Oh ik had geen idee dat jullie opties zo beperkt waren joh, van 11 naar 12 leden gaan is ook een significante stap natuurlijk. Maar goed dat je nu een gezellige volle club hebt..... voor nu.
Zijn van 9 naar 10 gegaan hoezo een volle club? Heb zelfs nog 2 plekken over ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Niet iedereen van spread kan zich vinden in de uitingen mbt Maks zijn prive leven hoor laat dat duidelijk zijn, heb ik intern ook gewoon aangegeven niet normaal te vinden.

kees en co is tevens niet bekend binnen spread.
 
Bovenaan