Top/Flop stammen

Reactiescore
1.278
Waren er ook niet een paar van die lui die nu in Spread zitten, die zo aan het janken waren toen INNI op W70 volgens hun 'de wereld kapotmaakten' en toen lekker op grijs gingen?

Wat is de overeenkomst dan?
 
Reactiescore
416
Misschien vinden ze POV wel angstaanjagend en roepen ze de hulptroepen in, ik zal het maar als een complimentje nemen dat de billen samengeknepen worden =D

Laat de zeep niet vallen mannen
 
Reactiescore
58
Waren er ook niet een paar van die lui die nu in Spread zitten, die zo aan het janken waren toen INNI op W70 volgens hun 'de wereld kapotmaakten' en toen lekker op grijs gingen? Mooi toppuntje van hypocrisie weer.

Vent, Hoezo is de wereld kapot?

De enige reden hoe de wereld kapot kan gaan, Is dat Roald nu allemaal fusies/bgs/naps gaat fixen om het voordeel weer in eigen hand te hebben.


Misschien vinden ze POV wel angstaanjagend en roepen ze de hulptroepen in, ik zal het maar als een complimentje nemen dat de billen samengeknepen worden =D

Laat de zeep niet vallen mannen

We hebben allen een vork ingeslikt dus er komt niks in!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Vent, Hoezo is de wereld kapot?
Rekruteren in 2 topstammen waardoor die in een quasi onmogelijke positie worden gebracht is wel degelijk een wereld kapot maken. Misschien niet voor jou, maar wel voor een groter aantal spelers, vent
 
Reactiescore
967
De essentie van het verneuken van een wereld is voor mij echt wel hetzelfde, al zijn de middelen die gebruikt worden anders.

Volg het advies van je stamgenoot, die wel op wereld 70 heeft gespeeld, het was een compleet andere situatie die op géén een punt overeenkomt. Volgens jouw logica kan je nu elke wereld als gelijk zien. Op 66 was er iemand gerund tijdens een massa, deze persoon heeft de wereld verneukt voor iig zijn stam. Is dit dan ook hetzelfde als een, volgens jullie, R2W actie? Beide hebben zelfde resultaat
--> de wereld is verneukt. Maar je gaat ze toch niet vergelijken?
 
Reactiescore
972
Volg het advies van je stamgenoot, die wel op wereld 70 heeft gespeeld, het was een compleet andere situatie die op géén een punt overeenkomt. Volgens jouw logica kan je nu elke wereld als gelijk zien. Op 66 was er iemand gerund tijdens een massa, deze persoon heeft de wereld verneukt voor iig zijn stam. Is dit dan ook hetzelfde als een, volgens jullie, R2W actie? Beide hebben zelfde resultaat
--> de wereld is verneukt. Maar je gaat ze toch niet vergelijken?

Situatie zal vast op veel punten verschillen. Echter is het resultaat voor veel andere spelers hetzelfde, zoals Rob al zegt. Dat jij deze situatie anders uitlegt, omdat dit jou op dit moment goed uitkomt, is niet meer dan logisch. Ik vind (en vele anderen met mij) dat echter een zwaktebod, al had ik wel respect voor een aantal posters als jij die op W70 gespeeld hebben. Met de nadruk op had, want hoe meer je dit goed probeert te praten, hoe hypocrieter het wordt. Het zou je juist sieren hier tegenop te staan of in ieder geval begrip uit te brengen voor de situatie die jullie met Spread gecreëerd hebben. Goed, zoals Jona tegen mij hier iets post, omdat hij een andere mening heeft, zie ik jullie sowieso niet snel doen, dus voor mij is daarmee de kous af. Overigens weet ik toevallig dat er genoeg mensen zijn in Spread die dit handelen ook verafschuwen, maar die zullen er vast niet voor uit durven te komen.
 
Reactiescore
972
Dat je van scheve lijntjes houdt is algemeen bekend. Maar deze is extreem. Slecht niveau mister snatserino.

Op zijn minst post ik nog enigszins met respect, maar dit soort woorden gebruiken om mij in verlegenheid te brengen met een trieste gebeurtenis in mijn privé-leven is gewoon diep en diep triest. Zegt overigens ook genoeg over Spread dat enkelen van jullie dat nodig achten om te gebruiken en niet eens op de vingers getikt worden door anderen is gewoon diep en diep triest.
 
Bovenaan