Top/Flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Oee vertel, houd ons niet in spanning
 
Reactiescore
227
Nogmaals Exitus Flop. Net nu je denkt dat ze niet dieper kunnen zinken.....
Ik denk dat ik namens veel mensen toch wel kan zeggen dat jij echt eens hulp moet zoeken. Of toch tenminste heel goed nadenken waarmee jij je heel de dag bezighoudt. Een kind van 5 jaar kan zich nog nuttiger bezig houden? Hoe vaak jij al van die oppervlakkige propaganda hebt geprobeerd tegen iedereen behalve je eigen team. Als een oude speler is dit zeer verontrustend. Ik hoop echt uit het diepste van mij hart dat er maar 1 is zoals jij hier. Zou eens minder de keyboardwarrior moeten uithangen en wat meer mensen weer laten genieten van dit spel.

Verder verdien jij echt geen aandacht meer.
 
Reactiescore
656
Ik denk dat ik namens veel mensen toch wel kan zeggen dat jij echt eens hulp moet zoeken. Of toch tenminste heel goed nadenken waarmee jij je heel de dag bezighoudt. Hoe vaak jij al van die oppervlakkige propaganda hebt geprobeerd tegen iedereen behalve je eigen team. Als een oude speler is dit zeer verontrustend. Ik hoop echt uit het diepste van mij hart dat er maar 1 is zoals jij hier. Zou eens minder de keyboardwarrior moeten uithangen en wat meer mensen weer laten genieten van dit spel.

Zeg jij nou dat Martijn een hoop bullshit vertelt? :O
Hoe durf jij!
 

DeletedUser79704

Guest
gelukkig hebben we martijn nog in deze donkere dagen om een glimlach op ons gezicht te toveren.. martijn voor CM? mijn stem heeftie alvast!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
ah vals alarm dus, niks gebeurd
 
Bovenaan