Top/Flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Zijn toch al een tijdje hun DU
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Zou meteen een naamchange doen?
Modest misschien? ( bescheiden/klein wat aansluit op de woorden en beloftes van Roald)
:)

Dat past helemaal niet bij de beste stam van 73
 
Reactiescore
2.386
Ja I rate 10/10 we kunnen niet meer verliezen ik zou allemaal op delete gaan phoa
 
Reactiescore
2.303
Misschien moeten we allemaal eens wat meer onze bek houden over interns fusies en geboost.
Tis duidelijk dat alle stammen hier schuldig aan zijn... Zo kunnen we weer over naar de orde van de dag.
 
Reactiescore
1.226
Misschien moeten we allemaal eens wat meer onze bek houden over interns fusies en geboost.
Tis duidelijk dat alle stammen hier schuldig aan zijn... Zo kunnen we weer over naar de orde van de dag.

Zit zeker een kern van waarheid in Emile. Alleen hebben niet "alle stammen" van te voren gezegd bepaald beleid te hanteren. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind. Of die wind terecht is moet een ieder maar voor zichzelf afwegen.
 
Reactiescore
2.303
Zit zeker een kern van waarheid in Emile. Alleen hebben niet "alle stammen" van te voren gezegd bepaald beleid te hanteren. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind. Of die wind terecht is moet een ieder maar voor zichzelf afwegen.

Dus omdat je het niet vertelde tref je minder schuld? Succes om dat betoog te verkondigen Bram.
 

DeletedUser79704

Guest
Dus omdat je het niet vertelde tref je minder schuld? Succes om dat betoog te verkondigen Bram.
zit wel een kern van waarheid in tho, als die post er niet kwam ging er nooit zo hevig op ingegaan worden, al ben ik ook zeker dat zonder die post deze wereld nooit zo interessant zou zijn
 
Reactiescore
2.303
Ik heb het hier niet over "schuld". Dus weet eigenlijk niet hoe je daar bij komt, als reactie op wat ik zeg.

Mag ik enkel maar antwoorden met de manier die jij graag wenst dan?

zit wel een kern van waarheid in tho, als die post er niet kwam ging er nooit zo hevig op ingegaan worden, al ben ik ook zeker dat zonder die post deze wereld nooit zo interessant zou zijn

Precies.
 
Reactiescore
2.303
Als je het niet vertelt is een andere vergelijking. Als je het vertelt niet te doen en je doet het toch is dat erger dan niet zeggen dat je het niet gaat doen.

Vergelijk ik ergens hoe erg iets is ?
 
Reactiescore
2.303
Haha wat is dit nou weer dan :tongue: . Ik vraag je alleen hoe je er bij komt, en er opeens schuld bij haalt.

Als je dat niet begrijpt Bram lees je best nog eens men post.
 

DeletedUser69389

Guest
Misschien moeten we allemaal eens wat meer onze bek houden over interns fusies en geboost.
Tis duidelijk dat alle stammen hier schuldig aan zijn... Zo kunnen we weer over naar de orde van de dag.
Er zijn zat stammen die hier niet aan doen. Het is niet omdat jullie hypocriet zijn dat je dan direct alle stammen over 1 kam moet scheren...
 
Bovenaan