Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
En is dat niet het ergste dat je kan stabben Mats? :(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Het is dat bepaalde accounts niet willen en dat jullie als stam al een bedroevende reputatie hebben, want anders waren er nog een aantal accounts gerecruit. In hoeverre is jullie stam dan als (vooralsnog) de enige kanshebber te noemen?

Je verdient die negatieve nominatie wat betreft het AF in Maks zijn lijst echt als je dit meent Martijn. Ga je schamen man. Hoe kan die stam, die iedereen te overpowered noemt, waar men zelfs van zegt dat de wereld al gespeeld is, nou een dusdanig bedroevende reputatie hebben - dat niemand zou willen joinen? Ik heb alleen vandaag en gisteren al weer vijf mensen moeten afwijzen zonder de sollicitatie te hoeven lezen. Van vrijwel alle kanten rondom Amen-Swift komen mensen polsen of er een plek voor hun in zit of doen een sollicitatie. Moest je het willen weten; meerdere top 50 spelers ook. Ik plaats hun sollicitatie niet eens op het interne forum, aangezien we er per definitie niet op in gaan. Ik heb mijn afwijzing-antwoord zelfs gestandaardiseerd laatst omdat ik anders continu het zelfde stukje moest typen. We zoeken, wanneer we dat willen, zelf wel onze rekruten uit. Maar aan (kwalitatief goed) aanbod echt geen gebrek.

Jij hoopt ons graag die bedroevende reputatie aan te praten Martijn, maar dat maakt het nog geen werkelijkheid. Sterker nog, als jij een keer baat hebt bij een goede relatie met Amen-Swift zul je inderdaad weer een hol in kruipen zoals je altijd doet. Kijkende naar dit moment snap ik de nominatie van Mortua heel goed. Veel andere stammen bevatten nog niet serieuze of (zeer) matige spelers. Of zijn nog te klein om qua kans/invloed op te wegen tegen de concrete groep van Amen-Swift (excl. mb's) Toekomstig zal het zeker anders zijn. Het is een kwestie van tijd voordat er grotere en mogelijk betere partijen dan Amen/Swift gevormd zullen worden in het noord, noordoosten en westen. Je kunt het niet met mij eens zijn, maar het af doen als een foute nominatie is gewoon kortzichtig en dom. Je lijkt sowieso maar gewoon een beetje om je heen te trappen en wat domme ongefundeerde oneliners te strooien. Dat moet je maar niet te vaak doen, anders beland ook jij gewoon op de negeerlijst bij velen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Je verdient die negatieve nominatie wat betreft het AF in Maks zijn lijst echt als je dit meent Martijn. Ga je schamen man. Hoe kan die stam, die iedereen te overpowered noemt, waar men zelfs van zegt dat de wereld al gespeeld is, nou een dusdanig bedroevende reputatie hebben - dat niemand zou willen joinen? Ik heb alleen vandaag en gisteren al weer vijf mensen moeten afwijzen zonder de sollicitatie te hoeven lezen. Van vrijwel alle kanten rondom Amen-Swift komen mensen polsen of er een plek voor hun in zit of doen een sollicitatie. Moest je het willen weten; meerdere top 50 spelers ook. Ik plaats hun sollicitatie niet eens op het interne forum, aangezien we er per definitie niet op in gaan. Ik heb mijn afwijzing-antwoord zelfs gestandaardiseerd laatst omdat ik anders continu het zelfde stukje moest typen. We zoeken, wanneer we dat willen, zelf wel onze rekruten uit. Maar aan (kwalitatief goed) aanbod echt geen gebrek.

Jij hoopt ons graag die bedroevende reputatie aan te praten Martijn, maar dat maakt het nog geen werkelijkheid. Sterker nog, als jij een keer baat hebt bij een goede relatie met Amen-Swift zul je inderdaad weer een hol in kruipen zoals je altijd doet. Kijkende naar dit moment snap ik de nominatie van Mortua heel goed. Veel andere stammen bevatten nog niet serieuze of (zeer) matige spelers. Of zijn nog te klein om qua kans/invloed op te wegen tegen de concrete groep van Amen-Swift (excl. mb's) Toekomstig zal het zeker anders zijn. Het is een kwestie van tijd voordat er grotere en mogelijk betere partijen dan Amen/Swift gevormd zullen worden in het noord, noordoosten en westen. Je kunt het niet met mij eens zijn, maar het af doen als een foute nominatie is gewoon kortzichtig en dom. Je lijkt sowieso maar gewoon een beetje om je heen te trappen en wat domme ongefundeerde oneliners te strooien. Dat moet je maar niet te vaak doen, anders beland ook jij gewoon op de negeerlijst bij velen.
Nja dat jullie top 50 spelers afwijzen zegt niet direct heel veel. Ik bedoel er zitten zat spelers in de top 50 a 75 die niet heel bijzonder. Jullie zullen echt niet de enige stam zijn die sollicitaties afwijst. Als je 95 sollicitaties afwijst maakt dat niet goed wanneer je bijvoorbeeld 3 of 4 recruits zou ondernemen als stam die de evenwicht van de wereld zou schaden.

Ik zeg niet dat niemand wilt joinen. Alleen een speler/aantal spelers die informeel zijn benaderd door iemand uit de premade. In hoeverre dat uiteindelijk concreet is geworden geen idee. Maar wat ik wel weet is dat er afgelopen week minimaal 1 account informeel door een stamlid van jou is benaderd om te joinen. Wanneer die daar op zouden ingaan dan zou van het door jou aangehaalde spectrum der uitdaging nog maar weinig uitdaging van overblijven. Met de verloren reputatie doel ik op afspraken/beloften die niet zijn nagekomen. Ook dat er amper tot niet ingegaan wordt op posts van mensen als @Big Bang. , @Chameleon ,@Howlin of @Sseg die serieus zinnige dingen zeggen over het beleid wat jullie hanteren verdient niet de schoonheidsprijs. Dat bedoel ik ook met een reputatie die op deze manier verloren gaat van jullie als stam. Ogenschijnlijk geven jullie daarmee aan schijt te hebben aan de eventuele mogelijkheid dat alles wat jullie de laatste jaren hebben opgebouwd hier gaan verliezen door het goedpraten van bepaalde manieren van tw spelen waar jullie vroeger negatief tegenover stonden en/of wat niet geaccepteerd wordt binnen de community.

Met mijn reactie richting Maks was het niet perse de bedoeling om jullie af te branden en wat ik daarna ook aangaf. Omdat ook Wow Who en co of NF zaken hebben ondernomen waar wij als Rots! zijnde ons niet tot verlaagd hebben.

Dat andere stammen misschien te klein zijn om vooralsnog iets tegen jullie te kunnen doen komt ook voort uit de keuzes die jullie hebben gemaakt. Wat voort komt uit het beleid om de uitdaging die jullie als stam dienden aan te gaan een minder grote uitdaging te laten zijn. Deels genoodzaakt door het wegvallen van Unexplained Miracle, maar het valt niet te ontkennen dat het alleen maar daarom is gedaan. Ook ik zou jullie echter voor nu als voornaamste kandidaat vermeld hebben. Alleen zoals ik dat hierboven ook al beschreef had ik dat met iets meer nuance gedaan als ik Maks was geweest, omdat zulke reacties alleen maar voor nog meer vijandigheid kan zorgen.

Je dreigement hoef je niet te doen, want waar ik het puur op tw probeer te houden probeer jij, weeral, het persoonlijk te maken. Waar mijn gebash, oneliners en opmerkingen richting jullie mij niet siert, sieren dat soort aanvallen van laatst en dit soort dreigementen jou niet. Dat maakt het er alleen maar triester op. Ik begrijp echt wel dat mijn posts vervelend zijn, omdat ik herhalend alles weer terug onder jullie neus schuif. Maar dat komt omdat ik wil zorgen voor een leuke en uitdagende wereld voor iedereen en niet alleen voor jullie stammen. Alleen dat was vanavond ook niet de bedoeling, maar wordt dat als zodanig door jullie reacties naartoe gemanoeuvreerd. Zoals ik laatst al eens schreef moeten jullie als premade eens stoppen met het uitwrijven van die wijnvlek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Ik zeg niet dat niemand wilt joinen. Alleen een speler/aantal spelers die informeel zijn benaderd door iemand uit de premade. In hoeverre dat uiteindelijk concreet is geworden geen idee. Maar wat ik wel weet is dat er afgelopen week minimaal 1 account informeel door een stamlid van jou is benaderd om te joinen. Wanneer die daar op zouden ingaan dan zou van het door jou aangehaalde spectrum der uitdaging nog maar weinig uitdaging van overblijven. Met de verloren reputatie doel ik op afspraken/beloften die niet zijn nagekomen. Ook dat er amper tot niet ingegaan wordt op posts van mensen als @Big Bang. , @Chameleon ,@Howlin of @Sseg die serieus zinnige dingen zeggen over het beleid wat jullie hanteren verdient niet de schoonheidsprijs. Dat bedoel ik ook met een reputatie die op deze manier verloren gaat van jullie als stam. Ogenschijnlijk geven jullie daarmee aan schijt te hebben aan de eventuele mogelijkheid dat alles wat jullie de laatste jaren hebben opgebouwd hier gaan verliezen door het goedpraten van bepaalde manieren van tw spelen waar jullie vroeger negatief tegenover stonden en/of wat niet geaccepteerd wordt binnen de community.

Subtiel goeie posters taggen zodat die je uit de nood kunnen helpen, well done!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik zeg niet dat niemand wilt joinen. Alleen een speler/aantal spelers die informeel zijn benaderd door iemand uit de premade. In hoeverre dat uiteindelijk concreet is geworden geen idee. Maar wat ik wel weet is dat er afgelopen week minimaal 1 account informeel door een stamlid van jou is benaderd om te joinen. Wanneer die daar op zouden ingaan dan zou van het door jou aangehaalde spectrum der uitdaging nog maar weinig uitdaging van overblijven. Met de verloren reputatie doel ik op afspraken/beloften die niet zijn nagekomen. Ook dat er amper tot niet ingegaan wordt op posts van mensen als @Big Bang. , @Chameleon ,@Howlin of @Sseg die serieus zinnige dingen zeggen over het beleid wat jullie hanteren verdient niet de schoonheidsprijs. Dat bedoel ik ook met een reputatie die op deze manier verloren gaat van jullie als stam. Ogenschijnlijk geven jullie daarmee aan schijt te hebben aan de eventuele mogelijkheid dat alles wat jullie de laatste jaren hebben opgebouwd hier gaan verliezen door het goedpraten van bepaalde manieren van tw spelen waar jullie vroeger negatief tegenover stonden en/of wat niet geaccepteerd wordt binnen de community.

Kom maar met bewijzen dan. Er zijn maar enkele spelers van Amen/Swift die überhaupt iemand zouden mogen benaderen en doorgaans zou ik de gene zijn. Laat ik nou net gedurende heel w73 nog niemand hebben hoeven benaderen met de vraag of ze willen joinen. Hoogstens dat ik de deur op een kiertje laat wanneer met komt polsen en de speler dan zelf het initiatief neemt (dit heb ik vorige maand één keer gedaan) - wat nog nooit tot een rekruut heeft geleid tot dusver. Waarom je classic gasten tagged die de wereld niet bespelen, vooral een discussie over wereld 18 wilde voeren en ook beantwoord zijn is mij een groot raadsel. Heb je er nu baat bij om in hun hol te kruipen, zodat je ze wellicht een keer naar jou partij kunt halen Martijn? Lijkt er wel op namelijk.

omdat ik herhalend alles weer terug onder jullie neus schuif. Maar dat komt omdat ik wil zorgen voor een leuke en uitdagende wereld voor iedereen en niet alleen voor jullie stammen.

Oorzaak: Martijn die constant dezelfde (herhalend) modder naar Amen/Swift gooit
Gevolg: Reactie van Amen-Swift

Zoals ik laatst al eens schreef moeten jullie als premade eens stoppen met het uitwrijven van die wijnvlek.

Advies van Martijn in dezelfde alinea: ''Stop met jezelf verdedigen als ik weer modder gooi.''
Top advies man, hoge kwaliteit post. Tenzij je met iets zinnigs kunt komen zal ik ook stoppen met reageren op je.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Kom maar met bewijzen dan. Er zijn maar enkele spelers van Amen/Swift die überhaupt iemand zouden mogen benaderen en doorgaans zou ik de gene zijn. Laat ik nou net gedurende heel w73 nog niemand hebben hoeven benaderen met de vraag of ze willen joinen. Hoogstens dat ik de deur op een kiertje laat wanneer met komt polsen en de speler dan zelf het initiatief neemt (dit heb ik vorige maand één keer gedaan) - wat nog nooit tot een rekruut heeft geleid tot dusver. Waarom je classic gasten tagged die de wereld niet bespelen, vooral een discussie over wereld 18 wilde voeren en ook beantwoord zijn is mij een groot raadsel. Heb je er nu baat bij om in hun hol te kruipen, zodat je ze wellicht een keer naar jou partij kunt halen Martijn? Lijkt er wel op namelijk.
Dat wij slechts een discussie willen voeren over wereld 18 is geheel onwaar. We zijn het collectief oneens met jouw visie op de wereld en de manier waarop je de premade leidt. Zelf hebben Mats en ik niet op wereld 18 gespeeld en hebben we hier niet één post aan geweid. Vind dit ook, alweer, een enorm slecht argument en een manier om goedkoop Martijn te bashen, jammer.
Ik heb geprobeerd mijn posts m.b.t. de wereldsituatie op een zo goed mogelijke wijze te onderbouwen, zelfs terwijl ik niet actief speel. Wat ik jammer vind is dat @.MortuaMemoria blijkbaar wel tijd heeft om enorm lange posts te maken, maar aangeeft geen tijd te hebben om zijn beschuldigingen te onderbouwen. Iets wat hij zelf kenmerkend vindt van een zwakke poster, beetje hypocriet imo.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Over goedkoop bashen gesproken. Ooit meer dan één alinea aan daadwerkelijke inhoud geschreven hier op het '73 forum Mats? Ik heb je posts met inhoud gewoon van een reactie voorzien, elke keer weer. Jij gooit doorgaans oneliners en dan zeg je dat ik niet met degelijke posts kom - goed verhaal.

Fred, de w18 referentie gold vooral voor Howlin en Sseg - die ook het recht hadden om gewoon te reageren (net zoals iedereen). Jouw aanwezigheid hier vind ik ook prima, daar spraken we eergisteren nog over op skype. Je bent boos op de premade, get in line. Het staat je volledig vrij om tegen de premade te posten (al gaf ik al aan dat ik het maken en gebruiken van screenshots van het interne forum een lage actie vond) en naar mijn idee ben ik wel echt de laatste die met domme oneliners komt. Doorgaans geef ik veel te uitgebreid antwoord. Echter heb ik ook al aangegeven dat ik in tegenstelling tot een groot deel van de AF gebruikers in deze tijd, niet de hele dag kan gaan zitten posten op het AF. Ik zit zelfs op dit moment in een call met 27 leerlingen, ik moet mij verdorie schamen dat ik zit te multitasken tijdens het lesgeven en waarvoor?

Kom zelf maar eens met wat concrete beschuldigingen waar ik zogenaamd geen antwoord op heb gegeven en tag mij daar in. Ben benieuwd waar je mee komt.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Hah, over goedkope bashen gesproken. Ooit meer dan een alinea geschreven hier Mats?
Ja wat ik zei, ik hou niet van die ellenlange posts waar niks mee gezegd wordt, kom liever vrij snel tot de kern. Maar ik weet dat je van je getyp houdt dus lekker doorgaan als jij er blij van wordt.
Zal zoals jij elke keer doet ook maar eens een post aanpassen. Wij komen met domme oneliners? Er zijn echt tig argumenten gepresenteerd waarom jij fout zit, waar je met je ellenlange posts elke keer weer voorbij praat. Als wij er moe van worden moeten er opnieuw bewijzen komen, lekker makkelijk. Vroeger was je nog een oke poster, al te langdradig oke, maar maakte nog wel regelmatig goede punten. Als die nu nergens te bespeuren zijn, je stamgenoten achter je rug om zelfs zich afvragen waar je mee bezig bent, waarom zouden wij er dan nog op doorgaan? De laatste weken P&P van jou vind ik echt bar en bar slecht, komt in de buurt van Jokersbrain niveau, daarom dat ik nu met een oneliner kom ja, als je nog eens goed gaat posten is het het misschien weer waard om een discussie te openen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
Ik heb geprobeerd mijn posts m.b.t. de wereldsituatie op een zo goed mogelijke wijze te onderbouwen, zelfs terwijl ik niet actief speel. Wat ik jammer vind is dat @.MortuaMemoria blijkbaar wel tijd heeft om enorm lange posts te maken, maar aangeeft geen tijd te hebben om zijn beschuldigingen te onderbouwen. Iets wat hij zelf kenmerkend vindt van een zwakke poster, beetje hypocriet imo.

Ik had alleen enkele kanttekeningen bij jouw schets van de 'wereldsituatie', onder andere dat ik het logischer had gevonden als je de hele wereld had bekeken i.p.v. maar een klein gedeelte, omdat het over de hele wereld gebeurd en op verschillende manieren. Hoezo is dat perse een beschuldiging? Dat is gewoon een constatering van mij, die ik prima mag maken en waar ik niemand persoonlijk mee aanval (er zat namelijk geen waardeoordeel in). Volgens mij bevestigde jij zelfs nog aan mij dat het inderdaad inmiddels meer regel dan uitzondering is, waarom zou ik dat dan nog in godsnaam gaan onderbouwen? Als het toch voor iedereen al duidelijk is? Dat is hetzelfde als de constatering onderbouwen dat gras groen is, of moet ik een kleurenpalet voor je downloaden, hier plakken en de kleurcode geven die dan wel bij die soort groen past?

Kom op, dit is echt heel kinderachtig... En daarbij, mijn GA-lijstje, waar inderdaad best wat tijd in zat, heeft meer toegevoegde waarde dan jouw nutteloze zoektocht naar een reactie die toch niet gaat komen. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde wat je probeert te bereiken en daarmee laat je je eigen goed onderbouwde post over je 'wereldbeeld' volledig in de kou staan. Dat doe je zelf, niet wij.
 
Reactiescore
86
Je eigen woorden waren letterlijk "Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch'". Maakt verder ook niet uit, ieder z'n mening idd.

Zucht. Dat bedoel ik dus sarcastisch. Blijkbaar moet ik het (nogmaals) letterlijk uitspellen: het verschil tussen 9 vs 10 tekens kan je niet lang en onpraktisch noemen, capiche?
 
Reactiescore
1.853
Zucht. Dat bedoel ik dus sarcastisch. Blijkbaar moet ik het (nogmaals) letterlijk uitspellen: het verschil tussen 9 vs 10 tekens kan je niet lang en onpraktisch noemen, capiche?
Dat zal best, kan ik niet ruiken. Daarnaast ging het erom dat je ontkende wat je in je vorige post letterlijk zei. Dan had je het anders moeten verwoorden, moeilijker is het niet.
 
Reactiescore
86
Dat zal best, kan ik niet ruiken. Daarnaast ging het erom dat je ontkende wat je in je vorige post letterlijk zei. Dan had je het anders moeten verwoorden, moeilijker is het niet.

Je kan het niet ruiken inderdaad, maar misschien wel lezen? Wel makkelijk dat je een deel van mijn post weg laat om vervolgens 'niet te begrijpen dat het sarcastisch was' en te beweren dat ik mezelf tegenspreek.

Mijn woorden waren niet: ''Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch''
Maar: 'Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch' (scheelt in tekens weinig met 'de premade')'
En de post daarna: 'De premade is 9 tekens. Amen + Swift 10 tekens. Klein verschil.'

Dus 1) de aanhalingstekens en de letterlijke uitleg geven denk ik toch wel aan dat ik het niet serieus bedoel en 2) ik spreek mezelf niet tegen, ik tel de letters ook nog eens voor je uit en zeg daarmee precies hetzelfde :redface:.
 
Reactiescore
1.853
Je kan het niet ruiken inderdaad, maar misschien wel lezen? Wel makkelijk dat je een deel van mijn post weg laat om vervolgens 'niet te begrijpen dat het sarcastisch was' en te beweren dat ik mezelf tegenspreek.

Mijn woorden waren niet: ''Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch''
Maar: 'Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch' (scheelt in tekens weinig met 'de premade')'
En de post daarna: 'De premade is 9 tekens. Amen + Swift 10 tekens. Klein verschil.'

Dus 1) de aanhalingstekens en de letterlijke uitleg geven denk ik toch wel aan dat ik het niet serieus bedoel en 2) ik spreek mezelf niet tegen, ik tel de letters ook nog eens voor je uit en zeg daarmee precies hetzelfde :redface:.
Als je je 'sarcastische' uitspraak vervolgt met: "maar de eerste twee zijn kort en dekken de lading meer dan voldoende.", neem ik dat door de 'maar' gewoon serieus ja. Daarmee geef je een in feite een betere oplossing dan hetgeen je ervoor benoemd, aangezien het woord 'maar' bedoeld is om een tegenstelling aan te geven. Lijkt me dus niet gek, mits je weet hoe het woord 'maar' correct te gebruiken. Dat het in tekens weinig scheelt klopt, maar gezien de hoofdletters en het speciale teken is het zeker niet praktischer. Nog een reden om het serieus op te vatten dus.

... 2) ik spreek mezelf niet tegen, ...

Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch' (scheelt in tekens weinig met 'de premade'), ...
... Namen uittypen vind ik niet onpraktisch, heb ik ook niet gezegd. ...
Of het sarcastisch bedoeld was is niet relevant, aangezien je daarna enkel aanhaalt dat het weinig scheelt in het aantal tekens (want daaruit moest ik het sarcasme opmaken toch?). Amper verschil in tekens betekent echter niet direct dat het dan niet onpraktisch is. Je spreekt jezelf dus wel degelijk tegen.
 
Bovenaan