Top/Flop stammen

Reactiescore
254
Ik kan per continent prima 100 spelersnamen aanwijzen die ik op andere werelden al eens trof. Op een wereld 18 kon ik hele continenten zoeken om één er te vinden.

Snap je punt, alleen even een verkeerde wereld gepakt om je punt daadkracht bij te zetten. :biggrin: Wereld 18 was juist één van de werelden met een vrij hoog niveau. Denk aan een |P|halanx, Break, Divine, EQUI (enkele individuen). Maar bon. Volgens mij pakte je ook zomaar een random wereld.
 
Reactiescore
614
Het is maar dat Rots bijna volledig rond Ruiter ligt maar dat er daar geen aanvallen gewisseld worden hé xp

Beetje een slecht argument.
Wij liggen als ruiter met menig rots lid op dezelfde afstand als afstand tot cabbage (partijen hebben onderling nog niet aangevallen). Kan best al mijn clears en edels daarop gooien nu jullie def uitstaat, zeg het maar? ;)
 
Reactiescore
244
Goed, het zal aan je gekleurde mening liggen, maar ik denk eerlijk gezegd dat er genoeg andere boosters op deze wereld liggen/lagen. Echter worden wij persoonlijk aangevallen, en zij niet. Daarmee antwoord op je 2 punten: mensen die niet aangevallen worden hoeven ook niet te ontkennen/te verdedigen/nuance aan te brengen. Dat er dubieuze dingen zijn gebeurd in die zin, akkoord. Had ik het achteraf anders gedaan? Misschien. Maar ik heb duidelijk een andere visie erop dan anderen hier en heb die duidelijk geëtaleerd. Heb je een andere mening? Prima, maar ik ga deze discussie niet meer voeren.

Jullie openen voordat de wereld begint een leuke post waarin jullie jezelf aankondigen als de te kloppen stam in deze wereld die heel graag nog eens een echte uitdaging wilt. Aan de kwaliteit en ook kwantiteit van de accounts op deze wereld te zien kan je wel stellen dat je in dat opzet met glans bent geslaagd. Ik denk oprecht dat er veel spelers zijn begonnen puur doordat jullie het zo hebben aangepakt en waarvoor iedereen jullie ook moet bedanken dat er zoveel moeite in is gestoken om een leuke wereld te maken. Wat ik wel niet zo goed snap is waarom jullie het zo gek vinden dat jullie tegen zoveel verschillende stammen spelen die samenwerken?

Je kondigt op voorhand een premade aan met 8 accounts die allemaal al een hoop werelden hebben gewonnen en die we gewoon bij de top van de spelers kunnen opschrijven. Vervolgens kondig je in hetzelfde topic dat je de wereld gaat aanvatten zonder overmatig pp abuse en overmatig boosten.
De wereld begint en er worden 2 stammen gevormd met elks 12 leden, je gaat dus in één trek van 8 naar circa 24 leden. Uiteraard niet van dezelfde kwaliteit maar hoe je het ook draait of keert het vergemakkelijkt wel serieus jullie start ondanks doodgelopen clears, backtimes , etc want dat kan nu eenmaal iedereen overkomen.
Daarna is dat allemaal grotendeels overgewaaid en begint de edelfase. Wat zien we plots, er zijn gewoonweg overduidelijke boosts bij 2 accounts van de premade waardoor deze een gigantische voorsprong hadden tov het gros van de spelers. Het ene account booste zelfs in mijn ogen een beetje in de overtreffende trap maar dat terzijde. Ongeveer in dezelfde fase komt het felbesproken account schedel in de rim op gang en merken dat er daar toch bizar veel pp tegenaan wordt gegooid waardoor er weer nieuwe discussies ontstaan dat de premade zich niet houdt aan zelfopgelegde voorwaarden.

Is het verboden om pp of boosts te gebruiken? Nee absoluut niet maar door het in jullie eerste post te zetten dat jullie dit niet of amper gingen doen heb je wel veel spelers gelokt die net om die reden ook zijn begonnen zonder of met echt het minimum aan boosters en zonder overmatig pp gebruik waardoor deze, met rede, zich een beetje misleid voelen. Daarom worden jullie nu éénmaal ook sneller geviseerd. Ik wil hiermee helemaal niet die discussie terug op gang zetten ivm boosten en pp abuse maar ik snap gewoon jullie verongelijkte houding niet goed.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Reactiescore
86
Snap je punt, alleen even een verkeerde wereld gepakt om je punt daadkracht bij te zetten. :biggrin: Wereld 18 was juist één van de werelden met een vrij hoog niveau. Denk aan een |P|halanx, Break, Divine, EQUI (enkele individuen). Maar bon. Volgens mij pakte je ook zomaar een random wereld.

Nouja zeg jij ook hier? :D
 
Reactiescore
180
Wat ik wil bereiken is dat de pre-made niet alles afschuift op anderen: ze knallen allemaal tegen ons, het AF loopt te bashen, etc., maar verantwoordelijkheid gaan nemen voor hun keuzes. De pre-made heeft fouten gemaakt net zoals iedere andere stam en speler. Ik heb genoeg fouten gemaakt tot nu toe, en heb daar consequenties van ondervonden. Nu kon ik naar het AF gaan en zeuren over deze consequenties of ik kon er mee dealen en mijn fout op te lossen. Sommige spelers van de pre-made lijken meer het eerste dan het tweede te doen (niet alle ofc.).

nou niet beginnen zeuren he :eek:
 
Reactiescore
180
Ongeveer in dezelfde fase komt het felbesproken account schedel in de rim op gang en merken dat er daar toch bizar veel pp tegenaan wordt gegooid waardoor er weer nieuwe discussies ontstaan dat de premade zich niet houdt aan zelfopgelegde voorwaarden.

Mijn bescheiden mening over dit account waarbij ik toch het een en ander heb zien passeren. Het is zeker niet puur aan PP te wijten dat ze er nog liggen maar eerder aan het feit dat er enkele spelers aanwezig zijn die verdomd goed overweg kunnen met een toetsenbord.
 
Reactiescore
1.094
Snap je punt, alleen even een verkeerde wereld gepakt om je punt daadkracht bij te zetten. :biggrin: Wereld 18 was juist één van de werelden met een vrij hoog niveau. Denk aan een |P|halanx, Break, Divine, EQUI (enkele individuen). Maar bon. Volgens mij pakte je ook zomaar een random wereld.

Mag inderdaad hopen dat de vernoeming van W18 natte vingerwerk was, want was kwalitatief een van de betere werelden.
 
Reactiescore
244
Mijn bescheiden mening over dit account waarbij ik toch het een en ander heb zien passeren. Het is zeker niet puur aan PP te wijten dat ze er nog liggen maar eerder aan het feit dat er enkele spelers aanwezig zijn die verdomd goed overweg kunnen met een toetsenbord.

Misschien heb ik het wat fout verwoord. Ik bedoelde hier helemaal niet mee dat zij door pp er nog staan maar haalde gewoon aan dat er in de startfase heel veel pp tegenaan is gegooid terwijl er werd gezegd dit niet te doen. Uiteraard is het een account dat duidelijk bij de topaccounts op deze wereld behoort, hebben ze hier duidelijk ook al bewezen door met verschillende massa's perfect om te gaan.
 
Reactiescore
1.094
Easy, maar gaat niet gebeuren
 

Deleted User - 487694086

Guest
Snap je punt, alleen even een verkeerde wereld gepakt om je punt daadkracht bij te zetten. :biggrin: Wereld 18 was juist één van de werelden met een vrij hoog niveau. Denk aan een |P|halanx, Break, Divine, EQUI (enkele individuen). Maar bon. Volgens mij pakte je ook zomaar een random wereld.
Vrij apart het dan ook over kwaliteitsdichtheid te hebben, terwijl de pre-maders qua niveau niet in de buurt komen van 90% van de w18'ers die ik ken
 
Reactiescore
180
Misschien heb ik het wat fout verwoord. Ik bedoelde hier helemaal niet mee dat zij door pp er nog staan maar haalde gewoon aan dat er in de startfase heel veel pp tegenaan is gegooid terwijl er werd gezegd dit niet te doen. Uiteraard is het een account dat duidelijk bij de topaccounts op deze wereld behoort, hebben ze hier duidelijk ook al bewezen door met verschillende massa's perfect om te gaan.

kdenk dat je weinig accounts in de top 25 zal terugvinden die al een tegenslagje gehad heeft en daar staat zonder een hele hoop pp abuse, is nu eenmaal beetje eigen geworden aan het spelletje. Community wordt ook ouder, meer middelen beschikbaar ...
 
Reactiescore
973
Snap je punt, alleen even een verkeerde wereld gepakt om je punt daadkracht bij te zetten. :biggrin: Wereld 18 was juist één van de werelden met een vrij hoog niveau. Denk aan een |P|halanx, Break, Divine, EQUI (enkele individuen). Maar bon. Volgens mij pakte je ook zomaar een random wereld.

Buiten dat er op wereld 18 relatief een stuk meer premades waren dan normaal. Kans dat je die wereld naast een topper lag was bepaalde continenten onwijs groot. De kans dat die topper 5 boosts vermomd als mb's had was daarentegen wel een stuk kleiner.
 
Reactiescore
766
Door strategisch slim aan te vallen (in tegenstelling tot sommigen hier) nog geen hulp nodig gehad van hem. Daarnaast heeft hij logischerwijs def voor RT, zoals iedereen. Als iemand dan wordt aangevallen is dit natuurlijk ook beschikbaar als OS.
Slim aanvallen en gebacktimed worden gaat niet samen!
 
Reactiescore
7.931
Misschien heb ik het wat fout verwoord. Ik bedoelde hier helemaal niet mee dat zij door pp er nog staan maar haalde gewoon aan dat er in de startfase heel veel pp tegenaan is gegooid terwijl er werd gezegd dit niet te doen. Uiteraard is het een account dat duidelijk bij de topaccounts op deze wereld behoort, hebben ze hier duidelijk ook al bewezen door met verschillende massa's perfect om te gaan.

Ik denk tbh dat je dit overschat. Als je later start staat de beurs al stukken hoger. Dit is hetgeen dat Schedel heeft gedaan. Ik weet niet hoeveel pp erin zit, maar je moet er niet vanuit gaan dat dit meer is dan de 'reguliere' starters die pp hebben gebruikt. Ik vermoed zelfs minder eigenlijk.
 
Bovenaan