Nee, gewoon neeZegt meer over jou dan over hun tho
Af en toeMeister, drink jij toevallig?
Niet liegen! Ik zag je wel op de scouting met je kratten bier!Nee, gewoon nee
W73 is men allereerste wereld, weet ik veel wat kakaka ers zijn
Meister, drink jij toevallig?
Dat zijn een stelletje lage laffe spelers die bewust ongure dingen doen. Zoals onder andere, maar niet beperkt tot:
Zich voor doen als anderen om zo co te worden en informatie door te spelen, en accounts leeg te zetten.
Accounts van de vijand te koop zetten met gefakete screens.
Mensen maanden beledigen via allerlei (fake) accounts op het AF, skype, discord, email, whatsapp en daarbij persoonlijke informatie doorsturen.
![]()
Zoals ik IG al zei; beetje vreemd humor, maar ieder z’n ding. Dit is een beetje zoiets alsof jij iemand één klap op z’n kaak geeft, vervolgens krijg je een pak slaag en ga je janken. Zo werkt het natuurlijk niet. Ik moedig de actie niet aan en doe er zelf ook niet aan mee, maar dit heb je toch echt zelf veroorzaakt. Dan moet je nu niet hier moord en brand komen schreeuwen op het AF nadat jij er zelf gisteren nog heel grappig over deed op ditzelfde medium.Graag wil ik meedelen dat: De kata’s een
uit de hand gelopen grap was met @.MortuaMemoria en @Interdictum. Ze waren nie bedoeld voor smashingone.
Maar die gingen direct terugsturen voor de 2 hoofdgebouwen dat ze zijn verloren. Denk dat dat meer over hen zegt dan over mij. Das gewoon een druppel zoeken om
Katas te beginnen gooien. Dus smash flop spread top
Als er ruimte was voor dergelijke grappen omdat de wereld al gespeeld is, waarom maak je dan nu zo’n groot probleem van een eventuele tegenreactie? Zou eerder zeggen; als jij daar niet tegen kunt, stop jij er beter mee. Jouw post werkt twee kanten op namelijk en aangezien jij dit gestart bent heb je blijkbaar enkel jezelf ermee gehad.Inge wel als grap? Wereld was al gespeeld door de stam. Dus nu was er wel ruimte voor een grapje. Als hier niet tegen kunnen stoppen ze er beter mee
Bij deze ontken ik alles en zou ik graag hebben dat de laster stoptDat zijn een stelletje lage laffe spelers die bewust ongure dingen doen. Zoals onder andere, maar niet beperkt tot:
Zich voor doen als anderen om zo co te worden en informatie door te spelen, en accounts leeg te zetten.
Accounts van de vijand te koop zetten met gefakete screens.
Mensen maanden beledigen via allerlei (fake) accounts op het AF, skype, discord, email, whatsapp en daarbij persoonlijke informatie doorsturen.
![]()