Top/Flop stammen

Reactiescore
1.140
Je kratje argument is al 10x ondermijnt

Fart was toen heel groot al, en onze mogelijke versterkingen werden ook door jullie gerekruteerd. Dus zowel onze leden werden aangetrokken en mogelijke nieuwe leden waardoor we kans maakten alleen.

Huh?
Kratje was gewoon geweigerd door ons omdat we niet pit wouden opbreken.
Toen samenwerking met imago kwam vonden we het wel kunnen.
 
Reactiescore
1.647
Is al bewezen dat jullie hem contacte voordat intern de optie met Imago ook maar te sprake kwam. En door dat contact hebben ze niet eens bezwaar gemaakt tegen die plannen omdat wisten dat maar jullie konden als doorging.

@Calitri de Sino dat wij nooit kans maakten bewijst enkel mijn punt
 
Reactiescore
735
Gaan we weer.. kap hier eens mee :')
Contact met Kratje is er al de hele wereld Jur, dus ja ook voor de imago plannen, dat hoeft nergens bewezen te worden Justin, want daar doet niemand geheimzinnig over. Neemt niet weg dat er een direct oorzaak gevolg zit tussen de samenwerking met Imago en het leaven van Kratje. Nogmaals, als Spread Kratje eerder had willen opnemen was deze nooit Pit gejoind. Zoals Jeroen zegt gaan we het er toch nooit over eens worden, so be it, laat het ;)
 
Reactiescore
1.647
Gaan we weer.. kap hier eens mee :')
Contact met Kratje is er al de hele wereld Jur, dus ja ook voor de imago plannen, dat hoeft nergens bewezen te worden Justin, want daar doet niemand geheimzinnig over. Neemt niet weg dat er een direct oorzaak gevolg zit tussen de samenwerking met Imago en het leaven van Kratje. Nogmaals, als Spread Kratje eerder had willen opnemen was deze nooit Pit gejoind. Zoals Jeroen zegt gaan we het er toch nooit over eens worden, so be it, laat het ;)

Feit blijft dat Kratje gewoon voor samenwerking Pit heeft gestemd, als nee had gestemd was het niet doorgegaan. I.c.m. weten dat naar Spread kon door contact als doorging en dan gewoon ja stemmen zegt genoeg.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Kan dit allemaal niet serieus nemen van iemand die gestart was om Imago te kutten en ze vervolgens joined.

#geloofwaardigheid
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Sterker, er was al heel snel interesse voor joinen vanuit beide partijen (wel op andere momenten) waarin de partijen Swift/Amen en Wow Who waren. Een chemistry is een voorbeeld van een starter om revenge te nemen op Amen/Swift aangezien die haar oorsprong grotendeels vonden uit Maai w68.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Hahahahaha, sinds wanneer ben ik gestart om Imago te kutten. Verzin maar lekker verder.

#fakenieuws
Feit dat je nadat je weggeknald was, de rim in jumpte om ze nog verder te kutten lijkt me enigszins wel nogal tegenstrijdig met de rest. Niet?

#newgentopdeffer
 
Reactiescore
1.647
Feit dat je nadat je weggeknald was, de rim in jumpte om ze nog verder te kutten lijkt me enigszins wel nogal tegenstrijdig met de rest. Niet?

#newgentopdeffer

Was nog niet weggeknald toen ik jumpte, daarbij deed ik dat enkel zodat ik aansluiting bij Pit kreeg om op deze wereld te kunnen blijven spelen op eigen account. Door jump kon ik ze joinen anders niet. Dus heeft nog steeds niks met Imago te maken maar enkel zelf zolang mogelijk TW willen spelen. Dus weer #fakenieuws
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Je jumpte toch naar aanleiding van weggeknald te worden? Jeetje wat een idiote logica zeg. Je main cluster opgeven voor een rimcluster voor aansluiting. Newgentactics
 

Deleted User - 487971522

Guest
Wegrennen van de confrontatie in de vorm van een jump is wel degelijk weggeknald worden.
 
Reactiescore
1.647
Je jumpte toch naar aanleiding van weggeknald te worden? Jeetje wat een idiote logica zeg. Je main cluster opgeven voor een rimcluster voor aansluiting. Newgentactics
Wegrennen van de confrontatie in de vorm van een jump is wel degelijk weggeknald worden.


Misschien eens je feiten kennen met je wegrennen? Zelfs na die jump werd ik nog niet eerste massa weggeknald terwijl daar solo lag. Is geen dorp opgegeven is tot laatste gedeft tot het einde.
 
Reactiescore
1.365
Was nog niet weggeknald toen ik jumpte, daarbij deed ik dat enkel zodat ik aansluiting bij Pit kreeg om op deze wereld te kunnen blijven spelen op eigen account. Door jump kon ik ze joinen anders niet. Dus heeft nog steeds niks met Imago te maken maar enkel zelf zolang mogelijk TW willen spelen. Dus weer #fakenieuws
Log eens op rs noob, imago is toch een verliezende noobstam die gaat runnen. Je hebt wel gezegd vollop tegen imago te willen gaan int begin, misschien ben je later wel van gedachten veranderd, kan altijd toch :).
 
Reactiescore
1.647
Log eens op rs noob, imago is toch een verliezende noobstam die gaat runnen. Je hebt wel gezegd vollop tegen imago te willen gaan int begin, misschien ben je later wel van gedachten veranderd, kan altijd toch :).

Weekend weer RS <3

Ben ook volop tegenaan gegaan, wou ze niet joinen want wil TW spelen zonder teveel overmacht gelijk creëren. Gedaan ook, later wilden COs joinen omdat we er solo voor stonden, wilden Imago toen niet dus stopten CO. Daarna alleen solo door blijven vechten en die jump gemaakt om misschien Pit te joinen en zo wat steun te krijgen. Dat lukte en gewoon door gegaan met deffen tot einde zonder stam def. Gevolg:

Als eerste 25.000.000 troepen gedood
Wow Who
op 26.07.2020 om 06:28 uur

Uiteindelijk cluster weggespeeld door overmacht en toen Pit voor Imago koos besloot ik Pit vanwege kans trouw te blijven ipv Spread als speler te joinen. Waar ik meermaals kans voor kreeg en gevraagd werd.

Heb dus nooit haat gehad speelde gewoon TW zonder al die emoties en zoals ik vind dat iedereen moet spelen ondanks misschien onhoudbare positie
 
Reactiescore
1.367
Je kratje argument is al 10x ondermijnt

Fart was toen heel groot al, en onze mogelijke versterkingen werden ook door jullie gerekruteerd. Dus zowel onze leden werden aangetrokken en mogelijke nieuwe leden waardoor we kans maakten alleen.

Die rim is gestart voor spread, net als ik :p
 
Bovenaan