Top/Flop stammen

Reactiescore
447
Bovendien ging een deel van de stam op Miss Artemis samen met VANS, welke gewoon keihard is weggespeeld. Kortom, prima dagje.

Nice dat je een MB van 200k na 1 maand hebt kunnen wegspelen. Goed gedaan!

En nu serieus: als dat jullie bedoeling was is het goed uitgevoerd
 
Reactiescore
1.167
Nice dat je een MB van 200k na 1 maand hebt kunnen wegspelen. Goed gedaan!

Dankjewel, alles op z’n tijd. Lekker salty ook! Dit keer geen ruimte en deff om te switchen? Perfect getimed door ons, denk ik dan.
 

DeletedUser81766

Guest
Bovendien ging een deel van de stam op Miss Artemis samen met VANS, welke gewoon keihard is weggespeeld. Kortom, prima dagje.

Niet als excuus ofzo, uiteraard zijn er gewoon wat dingen mis gegaan bij Artemis. Maar ook wij zien het als een winst. Het account wou niet geinternd worden en was bijna permanent onder vv en dus een grote last bij ons.

Nu dat voorbij is kan deze kostbare energie elders gestopt worden.
 

DeletedUser81766

Guest
Die 6 is ook lastig te bepalen, dit omdat op andere fronten vanmorgen nog wat dorpen verloren gingen die los stonden van de massa.

Klopt, wij (honey) hadden 3 dorpen winst vanmorgen met een counter op tldr terwijl zij druk waren met een offensief tegen artemis en qqeezz. Later op de dag tijdens een recap battle tussen qqeeez en tldr hebben wij nog een vierde gewonnen.

Het hoorde niet bij het versturen van jullie massa, maar wel bij de massa. Je kan wel 10 dorpen ergens winst maken maar het is geen winst als je die ergens anders weer verliest.
 
Reactiescore
1.584
Dankjewel, alles op z’n tijd. Lekker salty ook! Dit keer geen ruimte en deff om te switchen? Perfect getimed door ons, denk ik dan.

Nee de vv van dienst had zich of verslapen of heeft er niet meer aan gedacht waardoor alle deff was gebashed (van het acc zelf) en het praktisch leeg stond. Erg zonde, anders hadden we wss alles gesniped, gedraft en had QQ 3/4 of meer gerecapped als het optijd was doorgegeven, stonden namelijk edels genoeg klaar. :p

Hebben de schade nog beperkt kunnen houden gelukkig, al is het wel zonde dorpen.
Wel een klein smetje op wat naar mijn mening een prima deff dagje is/was voor spread
 
Reactiescore
1.167
Nee de vv van dienst had zich of verslapen of heeft er niet meer aan gedacht waardoor alle deff was gebashed (van het acc zelf) en het praktisch leeg stond. Erg zonde, anders hadden we wss alles gesniped, gedraft en had QQ 3/4 of meer gerecapped als het optijd was doorgegeven.

Hebben de schade nog beperkt kunnen houden gelukkig. Al is het wel zonde dorpen.

‘Als’. :p

Anyway, vervelend. Voor beiden een winst dus als ik @Calitri de Sino mag geloven.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovendien ging een deel van de stam op Miss Artemis samen met VANS, welke gewoon keihard is weggespeeld. Kortom, prima dagje.

Juh, ik wilde de mb’s even erbuiten laten omdat we dat ook zo gedaan hebben bij de massa op jullie afgelopen week. Anders had Anarchist in zijn eentje +55 gegaan afgelopen week en leek me niet worth it om aan Mb’s aandacht te schenken op het AF.

Maar ja inderdaad, Artemis hebben jullie knap weggespeeld. Ook gefeliciteerd met die terreinwinst!
 
Reactiescore
1.167
Zo even geen idee op welke MB je doelt, maar daar is verder niet mee geswitcht van stam om een account te voorzien van deff en zo’n 500 clears te blocken.. (zowel barnie als artemis). Dat is wel een enorm verschil en de reden waarom ik Artemis juist wél benoem.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zo even geen idee op welke MB je doelt, maar daar is verder niet mee geswitcht van stam om een account te voorzien van deff en zo’n 500 clears te blocken.. (zowel barnie als artemis). Dat is wel een enorm verschil en de reden waarom ik Artemis juist wél benoem.

In dit geval toch niet? :tongue:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zo even geen idee op welke MB je doelt, maar daar is verder niet mee geswitcht van stam om een account te voorzien van deff en zo’n 500 clears te blocken.. (zowel barnie als artemis). Dat is wel een enorm verschil en de reden waarom ik Artemis juist wél benoem.

Daar heb je uiteraard een punt en dat maakt jullie prestatie van vandaag des te knapper. Overall kunnen we concluderen dat het gemiddelde massa niveau op W73 erg hoog ligt, aangezien topspelers als Cabbage Guy, Too Long Didn’t Read en Miss Artemis al flinke verliezen hebben moeten incasseren.
 
Reactiescore
1.365
Zo even geen idee op welke MB je doelt, maar daar is verder niet mee geswitcht van stam om een account te voorzien van deff en zo’n 500 clears te blocken.. (zowel barnie als artemis). Dat is wel een enorm verschil en de reden waarom ik Artemis juist wél benoem.
Poh, hoeveel def hebben jullie er wel niet doorheen gejaagd bij Tldr/cabbage doorheen gejaagd, wat als water voor de zon wegging, omdat ze allemaal lekker aan het runnen waren?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Poh, hoeveel def hebben jullie er wel niet doorheen gejaagd bij Tldr/cabbage doorheen gejaagd, wat als water voor de zon wegging, omdat ze allemaal lekker aan het runnen waren?

Ik denk dat dit soort reacties niet nodig zijn Christiaan. Imago heeft vandaag een uitgekiende massa neergezet en één van onze key-accounts in deze oorlog overmeesterd.

Het def-werk van Too Long en Cabbage had zeker zijn mankementen, maar is natuurlijk één, misschien zelfs twee, klasse(s) beter dan dat van Miss Artemis. Ik denk dat het nu aan Spread is om de koppen bij elkaar te steken, de rug te rechten en het verlies van Miss Artemis en onze 6 dorpen te compenseren met een soortgelijke actie.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Rip Miss Artemis, nog een vrouw minder in Spread. En het schijnt dat de mannen het testosterongehalte al zo moeilijk kwijt kunnen in Spread :sad:
 

Deleted User - 487971571

Guest
Ik denk dat dit soort reacties niet nodig zijn Christiaan. Imago heeft vandaag een uitgekiende massa neergezet en één van onze key-accounts in deze oorlog overmeesterd.

Het def-werk van Too Long en Cabbage had zeker zijn mankementen, maar is natuurlijk één, misschien zelfs twee, klasse(s) beter dan dat van Miss Artemis. Ik denk dat het nu aan Spread is om de koppen bij elkaar te steken, de rug te rechten en het verlies van Miss Artemis en onze 6 dorpen te compenseren met een soortgelijke actie.
en imago is klaar met reageren voor de rest van de week
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
en imago is klaar met reageren voor de rest van de week

Ik denk, en daar geef ik ze tevens groot gelijk in, dat de behaalde resultaten van Imago er de komende dagen bij Spread op het AF flink ingewreven zullen worden.

De resultaten van deze perfectioneerde massa met het merendeel van de spelers van twee stammen met een totale omvang van 45 miljoen geeft ze hier alle aanleiding toe.

In een tijd waar kwaliteit op tribalwars.nl steeds schaarser wordt is dit prachtwerk van een offensief van de huidige elite natuurlijk verbazingwekkend. Hoevaak zie je nog dat het een stam in de endgame lukt om met slechts één aanval een speler van meerdere tienduizenden punten geheel weg te vagen? Daarnaast hebben ze als bonus er nog 6 cruciale dorpen bijgepakt van Spread.

Mijn welgemeende complimenten hebben ze!
 
Reactiescore
766
Ik denk, en daar geef ik ze tevens groot gelijk in, dat de behaalde resultaten van Imago er de komende dagen bij Spread op het AF flink ingewreven zullen worden.

De resultaten van deze perfectioneerde massa met het merendeel van de spelers van twee stammen met een totale omvang van 45 miljoen geeft ze hier alle aanleiding toe.

In een tijd waar kwaliteit op tribalwars.nl steeds schaarser wordt is dit prachtwerk van een offensief van de huidige elite natuurlijk verbazingwekkend. Hoevaak zie je nog dat het een stam in de endgame lukt om met slechts één aanval een speler van meerdere tienduizenden punten geheel weg te vagen? Daarnaast hebben ze als bonus er nog 6 cruciale dorpen bijgepakt van Spread.

Mijn welgemeende complimenten hebben ze!
Zucht.. Wat een arrogant strontjong ben jij geworden in twee werelden tijd.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zucht.. Wat een arrogant strontjong ben jij geworden in twee werelden tijd.

Hoezo deze belediging?

D415B0EC-D002-4C25-BEAC-12CEC0211B75.jpeg

Zoals jijzelf zei mochten we geen resultaat zoals onze massa verwachten en gingen de resultaten bijna zeker komen. Als dan aan het einde van de dag blijkt dat jullie 6 dorpen winst hebben geboekt en een gehele speler van tienduizenden punten hebben gebroken dan geef ik daarvoor mijn complimenten, want dat is een prachtig resultaat waarvoor jullie je best hebben gedaan. Niets meer dan bewondering daarvoor.

De massa zat goed in elkaar en wij hebben voornamelijk met het verlies van Miss Artemis een flinke dreun moeten incasseren.
 
Reactiescore
1.892
Heeft dit mooie weer van de afgelopen dagen je een zonnesteek opgeleverd of is rekenen gewoon nooit je sterkste punt geweest? :biggrin:
 
Reactiescore
2.303
Melvin weer lekker arrogant :/
Hebben gewoon keihard een Spread account weggespeeld!
1597811645575.png
 
Bovenaan