Top/Flop stammen

Reactiescore
279
Het lijkt wel alsof je de berichten van absurd niet eens leest.
Aan de start van de wereld was GB13 al mijn mb. Vervolgens is kratje naar pit gegaan en heeft GB13 er in eerste instantie voor gekozen om onder de mask vlag te blijven strijden en dus niet meer mijn MB te zijn. Een aantal dagen later kreeg ik een PM van hem met de opmerking dat hij het niveau van Mask aanzienlijk lager vond en dat hij liever weer mijn MB wilde worden. Ik heb hier akkoord op gegeven, echter duurde het telkens 3-4 dagen voordat ik een antwoord kreeg van GB13 omdat hij wat inactief was. Ik heb hem aan het begin van die pm verteld dat hij mask moest leaven, echter heeft hij dit pas 10 dagen later gedaan (nooit ook maar 1 actie voor mij verricht ondertussen, maar dat was je al wel opgevallen).

Afgelopen 2 week heb ik überhaupt geen reactie van GB13 mogen ontvangen dus hebben we besloten hem te clearen en op te edelen voordat mask/oele daaraan zou beginnen.

BTW; wel krom dat jij nu ligt te janken over interns etc nadat je de halve oost wereld in je broekzak hebt he ;)
Je hoort mij niet klagen over interns. Wat mij betreft intern je de halve wereld op als dat je goed uit komt. Mijn klacht is over het internen van een dorp in mijn cluster. Overigens hoef jij ook niet te klagen over het aantal interns wat je hebt gekregen, niet dat dit mij veel uitmaakt.

Overigens heeft GB13 zelf doen lijken dat hij MB was voor visstreak. En was hij achter zijn rug om blijkbaar MB voor jou
 
Reactiescore
37
Je hoort mij niet klagen over interns. Wat mij betreft intern je de halve wereld op als dat je goed uit komt. Mijn klacht is over het internen van een dorp in mijn cluster. Overigens hoef jij ook niet te klagen over het aantal interns wat je hebt gekregen, niet dat dit mij veel uitmaakt.

Overigens heeft GB13 zelf doen lijken dat hij MB was voor visstreak. En was hij achter zijn rug om blijkbaar MB voor jou

Nogmaals; lees eens even.
''Aan de start van de wereld was GB13 al mijn mb. Vervolgens is kratje naar pit gegaan en heeft GB13 er in eerste instantie voor gekozen om onder de mask vlag te blijven strijden en dus niet meer mijn MB te zijn. Een aantal dagen later kreeg ik een PM van hem met de opmerking dat hij het niveau van Mask aanzienlijk lager vond en dat hij liever weer mijn MB wilde worden. ''
 
Reactiescore
279
Nogmaals; lees eens even.
''Aan de start van de wereld was GB13 al mijn mb. Vervolgens is kratje naar pit gegaan en heeft GB13 er in eerste instantie voor gekozen om onder de mask vlag te blijven strijden en dus niet meer mijn MB te zijn. Een aantal dagen later kreeg ik een PM van hem met de opmerking dat hij het niveau van Mask aanzienlijk lager vond en dat hij liever weer mijn MB wilde worden. ''
Wellicht even je eigen advies opvolgen.
Eerst zeg je dat ik "jank" om interns, wat nergens het geval is(tenzij deze intern in mijn cluster ligt natuurlijk). Daarnaast begrijp ik dat GB13 dus weer jouw MB wilde zijn. Maar dat doet niks af aan het feit dat hij het zo niet voor de buitenwereld heeft laten blijken. "Overigens heeft GB13 zelf doen lijken dat hij MB was voor visstreak. En was hij achter zijn rug om blijkbaar MB voor jou"
 
Reactiescore
756
Ik snap niet waarom er na enkele dagen van discussie voeren nog steeds over Pit. gepraat word?
Ik denk dat het voor iedereen hier wel duidelijk is welke stammen vanaf het begin de meeste interns, slaafjes en dergelijke gehad hebben.

Pit. is een heel leuk onderwerp om over te praten als je de balk in je eigen oog niet wil aanvaarden. Nuja, een splinter is natuurlijk makkelijker te aanvaarden dan een balk...

Jezus.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik snap niet waarom er na enkele dagen van discussie voeren nog steeds over Pit. gepraat word?
Ik denk dat het voor iedereen hier wel duidelijk is welke stammen vanaf het begin de meeste interns, slaafjes en dergelijke gehad hebben.

Pit. is een heel leuk onderwerp om over te praten als je de balk in je eigen oog niet wil aanvaarden. Nuja, een splinter is natuurlijk makkelijker te aanvaarden dan een balk...

Jezus.
Lees jij wel waar de discussie tussen Kratje en Bottenkraker over gaat? Gaat totaal niet om de hoeveelheid in de hele discussie.
 
Reactiescore
735
Ik snap niet waarom er na enkele dagen van discussie voeren nog steeds over Pit. gepraat word?
Ik denk dat het voor iedereen hier wel duidelijk is welke stammen vanaf het begin de meeste interns, slaafjes en dergelijke gehad hebben.

Pit. is een heel leuk onderwerp om over te praten als je de balk in je eigen oog niet wil aanvaarden. Nuja, een splinter is natuurlijk makkelijker te aanvaarden dan een balk...

Jezus.
Lol, omdat Pit de minste slaafjes heeft mag er niet gediscussieerd worden over cfen, klinkt logisch :p
 
Reactiescore
756
‘K heb met dit mooie weer niet alles teruggelezen maar ik zag Pit. nog steeds deel uitmaken van het onderwerp.

Geniet van het mooie weer allen!
I’m out
 
Reactiescore
2.303
@kingsdorp Kan je me nog eens sturen waar je je bewijs haalt dat wij VVen?
Danku!
 
Reactiescore
1.278
@kingsdorp Kan je me nog eens sturen waar je je bewijs haalt dat wij VVen?
Danku!

Staat volgens mij wel ergens op de skype wereldchat. Ik heb het niet persoonlijk ontvangen dus ga het dan niet zomaar op het AF zetten.

Maar het is dus niet onvindbaar voor jou.
 
Reactiescore
2.303
Staat volgens mij wel ergens op de skype wereldchat. Ik heb het niet persoonlijk ontvangen dus ga het dan niet zomaar op het AF zetten.

Maar het is dus niet onvindbaar voor jou.

Daar zit ik niet in.
Maar er zullen wel geen bewijzen zijn dus!
 
Reactiescore
1.278
Daar zit ik niet in.
Maar er zullen wel geen bewijzen zijn dus!

Tis dat ik je niet op skype heb anders had ik je er wel ingegooid, maar staat in een chatgesprek met 100 man dus zo geheimzinnig is dat niet.

Of om het beter te verwoorden:

Ik ben niet de persoon die ongevraagd privégesprekken van mensen op het AF slingert, maar vraag maar eens in je stamchat. Dan vind je het bewijs vanzelf.
 
Reactiescore
2.303
Tis dat ik je niet op skype heb anders had ik je er wel ingegooid, maar staat in een chatgesprek met 100 man dus zo geheimzinnig is dat niet.

Lijkt me wel, anders had je al 4 paginas geleden het gepost?
T'is dat het in een skypechat staat met 100 man waar je het wel wilt posten maar op een dood Af wil je het niet plaatsen omdat jij het niet persoonlijk ontving? :
 
Reactiescore
735
Lijkt me wel, anders had je al 4 paginas geleden het gepost?
T'is dat het in een skypechat staat met 100 man waar je het wel wilt posten maar op een dood Af wil je het niet plaatsen omdat jij het niet persoonlijk ontving? :
Ik heb het bewijs ook wel hoor Mille, best logisch dat je dat niet rond stuurt ;)
 
Reactiescore
7.918
Ah top, nou mooi. Wij bewijs dat jullie al een stuk eerder vv'den op wow who in onze rim en jullie nu zogezegd bewijs dat wij vv'en in jullie rim. Kunnen we nu weer terug naar de orde van de dag.
 
Reactiescore
2.303
Ik heb bewijs dat jullie gestolen hebben in de supermarkt!
Maar dat toon ik lekker niet hoor! Dieven.
 
Reactiescore
2.303
Shiiiiit run! Verschil is dat het in RL wel degelijk moet om iemand te belasten en we er hier niets mee winnen als we het doen :D

Precies, dus we mogen doen wat we willen.
Moest Anton maar niet zo serieus op ingaan dat we zogenaamd vven ;) gewoon omdat hij dan eens terug belachlijk kan doen :p
 
Reactiescore
1.278
Precies, dus we mogen doen wat we willen.
Moest Anton maar niet zo serieus op ingaan dat we zogenaamd vven ;) gewoon omdat hij dan eens terug belachlijk kan doen :p

wat maakt dat voor verschil dan xd
 
Bovenaan