Top/Flop stammen

Reactiescore
983
Naja op Heis sport werd in het begin (eerste wave) nog wat gesniped en gedeffed, daarna toen alles op erg lage ts stond en heel veel deff gebashed was liepen we er nogmaals keihard op en toen was het gedaan met de pret. Primulus internde heis sport direct, waardoor we door knalde op Primulus en daarna konden we ook nog eens door op Path gezien die helemaal niks deed.

Ik vraag me nog steeds af waarom Primulus is gaan runnen.
 
Reactiescore
1.647
Naja op Heis sport werd in het begin (eerste wave) nog wat gesniped en gedeffed, daarna toen alles op erg lage ts stond en heel veel deff gebashed was liepen we er nogmaals keihard op en toen was het gedaan met de pret. Primulus internde heis sport direct, waardoor we door knalde op Primulus en daarna konden we ook nog eens door op Path gezien die helemaal niks deed.

Ik vraag me nog steeds af waarom Primulus is gaan runnen.

Heis stond onder VV van ons, moesten ermee aanvallen en leegspelen waarna geinternt zou worden. Path het zelfde verhaal, enkel werd die niet meer geinternt door de spelers die moesten, hij ging leeg voor Primilus in zuiden zodat daarna Freshedup en Primi zouden backdraften/recappen op dorpen va Path maar dit is neit gebeurt.
 
Reactiescore
983
Heis stond onder VV van ons, moesten ermee aanvallen en leegspelen waarna geinternt zou worden. Path het zelfde verhaal, enkel werd die niet meer geinternt door de spelers die moesten, hij ging leeg voor Primilus in zuiden zodat daarna Freshedup en Primi zouden backdraften/recappen op dorpen va Path maar dit is neit gebeurt.
Ja edels van freshed blockte wij, primulus is gaan runnen en path stond onder vv waar niks mee gebeurd is, zonde.
 
Reactiescore
2.303

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik hoor anders angstaanjagend vaak het piepstemmetje van Valentijn smeken: "Alsjeblieft, revive me, revive me". Ach, je kan in ieder geval beter schieten dan je kan TW'en :cool2:
Je schreef mannelijke diepe stem verkeerd, maar verder klopt het aardig :spy:
 
Reactiescore
2
@Primulus General Ik heb het gevoel dat je bent gaan runnen tijdens de incommings, of was je aan het deffen?o_O

Ik ben alles behalve een super TWer, en daar bovenop gaat werk voor op een spelletje, ik heb gedaan wat ik kon! ook al was dat misschien niet hoogwaardig TWplay!

Wat ik wel gewoon spijtig vind is hoe jouw account in één offensief is weggespeeld. Had verwacht dat er nog iet of wat know how in Tring zat buiten Wow who, maar dat is me ook serieus tegengevallen. Oké, de VANS-spelers zijn gewoon goede TW'ers, maar je had het hen wel echt wat moeilijker kunnen maken imo. Op die manier wordt het wel heel gemakkelijk voor Imago om die safe te bemachtigen.

weet niet of je de ligging van ons goed bekeken hebt? wij lagen redelijk ingeweven met ex tring leden (huidig vans) uit goed vertrouwen hier en daar dorpjes toegegeven in ons cluster! goede les geweest voor volgende wereld! looptijden van een aantal uur. en heel toevallig dat na dag 1 dat wij het offensief zijn begonnen onze stamleden onder aanval komen te staan van imago! waardoor we 2 dagen lang onder vuur hebben gelegen van de gehele stam VANS. Nogmaals, ik ben alles behalve een super TWer. maar hebben ons gezien de ODD redelijk verweerd!

Succes aan de rest!
 
Bovenaan