DeletedUser79704
Guest
is het niet beetje te warm om deze nutteloze discussie te voeren?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Het is een tldretje easy m9Sorry hoor, maar ik snap echt niet hoe Imago de early game 'zo verpest' heeft. Wil je dat uitleggen?
Ik kan me in beide meningen vinden omdat er beide waarheden in zitten. Het hangt maar net van de situatie af waarin ze spelen welke voor en nadelen gelden voor de benoemde puntenDit heeft echt totaal geen zin. Je lijkt simpelweg niet te snappen dat het aantal leden gewoon een minimale rol speelt. Je lijkt niet te snappen dat rekruten ook in later stadium kan plaatsvinden - als je op dat moment een onbalans moet balanceren. Je lijkt niet te snappen dat de ruimtelijke spreiding van beide stammen een vergelijking over phalanxen volstrekt onmogelijk maakt. Er zijn ook zat voordelen van een niet volle stam; Wisselstoelen, efficiënter accountgebruik, gemakkelijker bemannen (waardoor vv's ook minder nodig zijn), meer slagkracht, meer zelfvoorziening en het moeilijkste aspect van tribal wars: Samenwerking en communicatie speelt een kleinere rol. Nogmaals; het gaat in een oorlog om de hoeveelheid troepen wel verbonden zijn met dorpen, niet om de hoeveelheid leden.
Je rept weer over het verleden, maar het statement vanuit Imago luidde als volgt; wij gaan niet rekruteren als tegenreactie en willen daarmee die spiraal doorbreken. Daarmee heeft Spread geen enkele legitieme reden om een grotere onbalans te creëren. Lijkt mij een vrij positieve wending, die toch echt uit Imago komt en niet uit Spread. Ik ben mij er heel bewust van dat de onverwacht grotere premade Imago geen positief effect heeft gehad op de wereld, maar ik ben mij er ook bewust van dat wij nog altijd een rol spelen en tezamen nog altijd een leuke wereld willen bewerkstelligen en dat doen we met keuzes zoals deze.
Alsof studenten geen studie ontwijkend gedrag mogen vertonen zelfs bij warm weer. gvd
@Calitri de Sino ik krijg een sterk gevoel dat je post meer richting Spread gericht is dan naar Imago. Het lijkt mij buiten kijf te staan dat Imago nog altijd fair play idealen nastreeft dit is meermaals verkondigd en gisteren is er ook weer een besluit wat de fair play ten goeden komt gemaakt. Reken maar dat Imago open staat voor fatsoenlijke afspraken voor een leuke wereld. Vanuit Spread zijn er nog nooit idealen openbaar gemaakt, is er nog nooit een visie gedeeld en is er ook nog nooit een actie of statement gemaakt waaruit in ieder geval de intentie tot fair play zichtbaar is geworden.
Ook in Spread zijn er voldoende spelers waarvan ik overtuigd ben dat zij voor fair play staan, waaronder team Semper Paratus en haar posters. Ook verwacht ik van Ezra nog genoeg. Maargoed er is ook een dozijn spelers binnen Spread, en dat zijn dan vooral de mannen van de haat-oneliners, obsessieve fanaten en de op-de-man spelers op skype/af die geen bal geven om fair play en enkel willen winnen - ja en ook Imago heeft een enkeling die je zou kunnen classificeren daartot.
Ik sprak vanmiddag in de interne skype al uit dat deze wereld het potentieel heeft om één grote ramp te worden omdat de win-drive behoorlijk groot is in beide kampen (alsook daarbuiten). Ook zijn er jammer genoeg figuren aanwezig op de wereld die in het verleden ook vuiligheid hebben uitgehaald of zeer instabiel bleken. Neem alleen Martijn met zes maanden ban als voorbeeld, hard roepen over fair play en ondertussen. Wereld 73 heeft veel potentie om een zeer positieve toekomst te creëren of een zeer negatieve. Een ding is zeker, het zal nooit saai worden en waarschijnlijk de meest spraakmakende wereld van de afgelopen/komende 10-20 werelden.
Hopelijk zit ik er naast en zit heel Spread op één lijn dat ze het netjes willen gaan spelen en houden - maar dan zou het ze goed doen als ze die intentie eens kunnen uitspreken en specificeren. Imago heeft dit al gedaan en staat er oprecht voor open. Volgens mij ben ik sinds wereld 38 grondlegger van wereldwijde fair play afspraken, iets wat tegenwoordig elke wereld wel eens besproken / ingevoerd is. Eveneens heeft Imago al een streng intern beleid dat geldend is naar iedere andere speler/stam - enkel en alleen om de fair play en de idealen te waarborgen. Aan Imago en haar bestuur zal het niet liggen.
"veel is niet nagekomen" valt heus mee
Oke er is gerecruit daar waar in het hele begin gezegd was dit niet te doen, echter leek het nodig te zijn om Imago staande te houden.
Dat is al meerdere keren gezegd en erkend door meerdere Imago spelers.
Waar heb ik ooit gezegd dat de fusie van Rots, Spread en Paratus verwerpelijk is? Waar heb ik ooit gezegd dat ze dat recht niet hadden, om een onbalans recht te trekken? Wat is je punt precies?
Daarbij: ''gedwongen werden die fusie te doen''. Die fusie stond al heel snel vast en was ook bij ons al bekend. Ook Noire is door Jurrien van Paratus gevraagd om deel uit te maken van de noordelijke premade. Dus je punt precies? Het was allang bekend bij ons dat dat ging plaatsvinden. Zijn wij nou echt schuldig aan een onbalans omdat wij wel transparant zijn geweest in het zijn van een premade en dat Spread en co dit hebben verzwegen om nog wat te profiteren van die situatie en op deze manier 3 stammen konden zijn met ladingen defbunkers en mb's in alle stammen?
Een 1v1v1 kan nog altijd hoor. Je moet ruimtelijk naar stamliggingen kijken. Tot dusver beslaat Imago slechts één continent (en dan nog niet eens de core en rim van het continent), zou iedereen het doen als Imago kunnen er dus nog 3 even grote stammen ontstaan. Spread ligt in twee continenten. Pit heeft het potentieel om de kwantiteit van Imago te kunnen evenaren. Waarom zou het precies Imago haar schuld zijn dat er geen 1v1v1 kon plaatsvinden? Als de tijd wat rijper is staat het mij vrij om een aantal zaken / kansen te delen waar wij nou juist net niet op zijn gegaan. Buitenkansjes, zwaar in het voordeel van Imago, maar afgewezen om de wereld nog enigszins interessant te houden.
Je rept weer over het verleden, maar het statement vanuit Imago luidde als volgt; wij gaan niet rekruteren als tegenreactie en willen daarmee die spiraal doorbreken. Daarmee heeft Spread geen enkele legitieme reden om een grotere onbalans te creëren. Lijkt mij een vrij positieve wending, die toch echt uit Imago komt en niet uit Spread. Ik ben mij er heel bewust van dat de onverwacht grotere premade Imago geen positief effect heeft gehad op de wereld, maar ik ben mij er ook bewust van dat wij nog altijd een rol spelen en tezamen nog altijd een leuke wereld willen bewerkstelligen en dat doen we met keuzes zoals deze.
Is het normaal om met een week al je ex stamgenoten aan te vallen? #kipkalkoentje
Kipkalkoentje kreeg eerst, al ruim binnen die week zelf aanvallen van exitus. Moeten ze ook niet klagen over een counter nu.Is het normaal om met een week al je ex stamgenoten aan te vallen? #kipkalkoentje
Kipkalkoentje kreeg eerst, al ruim binnen die week zelf aanvallen van exitus. Moeten ze ook niet klagen over een counter nu.
Waar wordt er geklaagd dan?Kip kreeg al een paar dagen wat fakes over de vloer ja, wij waren aan het uitzoeken hoe we met onze defbunkers dorpen gingen kunnen pakken
Je gaat niemand uit Exitus horen zeggen dat Spread (of Kip in 't bijzonder) niet mocht aanvallen hoor.
Nee dat doet Steven wel voor jeIs het normaal om met een week al je ex stamgenoten aan te vallen? #kipkalkoentje