Top/Flop stammen

Reactiescore
7.918
Wat loopt Jur nu weer te zeggen?
Volgens mij is het redelijk vergelijkbaar met hoe bepaalde accounts in IMAGO samen werken met bepaalde accounts van POV.

Ja IMAGO heeft inderdaad intens samengewerkt met POV. @Ho-Lee Foek binnenkort gaan we je internen, je weet het alleen nog niet.
 
Reactiescore
2.303
Wat loopt Jur nu weer te zeggen?
Volgens mij is het redelijk vergelijkbaar met hoe bepaalde accounts in IMAGO samen werken met bepaalde accounts van POV.

Tis nu niet jurrien. Lijkt me duidelijk dat er wat gemengde gevoelens zijn op jullie account.
Ligt misschien aan de speelwijze van de stam?
 
Reactiescore
1.468
Tis nu niet jurrien. Lijkt me duidelijk dat er wat gemengde gevoelens zijn op jullie account.
Ligt misschien aan de speelwijze van de stam?
Die gevoelens zijn zeker niet gemengd.

Gaan 4 accounts van Pit samengevoegd worden om daarna over te stappen naar spread.
Net even geverifieerd maar dit is dus niet correct.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Collationem werd het nog heel zwaar aangerekend toen een kleine speler uit de stam Boom (zoek hem even op de kaart) maar liefst drie lullige dorpjes nam als intern die niet eens clusterfucks waren. Een shitload aan commentaar van nou net spelers en buren van Savior, die even doodleuk dorpen op maximale edelafstand edelt van rang 8 wereldwijd uit rang 3 stam Pit. Hoe wil je dit dan precies noemen?
 
Reactiescore
1.468
Collationem werd het nog heel zwaar aangerekend toen een kleine speler uit de stam Boom (zoek hem even op de kaart) maar liefst drie lullige dorpjes nam als intern die niet eens clusterfucks waren. Een shitload aan commentaar van nou net spelers en buren van Savior, die even doodleuk dorpen op maximale edelafstand edelt van rang 8 wereldwijd uit rang 3 stam Pit. Hoe wil je dit dan precies noemen?
Een beslissing die ze lekker zelf moeten maken. Ik ga ze niet vertellen dat ze het niet moeten doen, dat doe jij gelukkig al :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Een beslissing die ze lekker zelf moeten maken. Ik ga ze niet vertellen dat ze het niet moeten doen, dat doe jij gelukkig al :p

Roald vertelt in zijn post ook niet dat ze het niet moeten doen. Hij benoemt alleen een bepaalde hypocrisie.
 
Reactiescore
1.148
Had persoonlijk ook niks tegen op die actie.
Maar het is niet echt het zelfde nu.

Het gene waar over gevallen werd was cf bij vijandige stam.
Of dit ook echt het geval was is de vraag maar daar werd iig over gevallen.

In dit geval gaat het iig niet over een cf bij een vijandige stam dus niet hypocriet.

Ik meen mij te herinneren dat er laatst een aanval was op feestjebouwen01? Of is die hele ‘blitz’ gewoon gefaked?:confused2:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Maar kan mij iemand nou nog eens uitleggen hoe Spread die dorpen van PiT in de nachtbonus heeft gefixt dan.
 
Reactiescore
1.148
Reactiescore
1.853
Had persoonlijk ook niks tegen op die actie.
Maar het is niet echt het zelfde nu.

Het gene waar over gevallen werd was cf bij vijandige stam.
Of dit ook echt het geval was is de vraag maar daar werd iig over gevallen.

In dit geval gaat het iig niet over een cf bij een vijandige stam dus niet hypocriet.
Dus de dorpen liggen velden diep midden in het cluster van een stam waar jullie recentelijk nog een offensief op hebben uitgevoerd, maar de situatie is niet hetzelfde? Leg uit.
 
Reactiescore
1.468
Dus de dorpen liggen velden diep midden in het cluster van een stam waar jullie recentelijk nog een offensief op hebben uitgevoerd, maar de situatie is niet hetzelfde? Leg uit.
Denk dat het aan die stam is om het dan als wel of niet vijandig te bestempelen en niet aan jullie?
Als ze er zelf geen probleem mee hebben is er toch niks aan de hand volgens die logica :p

Ik praat het niet goed hoor maar geef enkel aan dat je redenatie niet logisch is.
 
Reactiescore
7.918
Denk dat het aan die stam is om het dan als wel of niet vijandig te bestempelen en niet aan jullie?

Als de stam recent een massa over de vloer heeft gehad en die actie van Spread heeft bestempeld als laag gezien de daarvoor gevoerde gesprekken dan kun je als buitenstaander er redelijkerwijs vanuit gaan dat ze vooralsnog vijandig waren niet? Of is feestjebouwen01 nu gewoon slachtoffer geworden in een politiek spel wat hem zijn account heeft gekost gezien hij nobel genoeg was zijn def naar het west front te sturen. Dat Savior er lachend vandoor gaat en feestje zich nu keihard genaaid voelt? Ik ben wel benieuwd.
 
Reactiescore
1.853
Denk dat het aan die stam is om het dan als wel of niet vijandig te bestempelen en niet aan jullie?
Als ze er zelf geen probleem mee hebben is er toch niks aan de hand volgens die logica :p

Ik praat het niet goed hoor maar geef enkel aan dat je redenatie niet logisch is.
Wat ik jou hier nu al twee keer zie doen (eerst bij Roald & nu bij mij), is mensen woorden in de mond leggen. Ik omschrijf gewoon exact de situatie en vraag vervolgens om uitleg. Dus leg mij eens uit hoe zo'n redenatie - die puur bestaat uit feiten en objectief is geformuleerd - onlogisch kan zijn? Of bedoel je daarmee te zeggen dat je de actie van Savior onlogisch vindt? Neemt overigens niet weg dat je als nog van een vijandelijke stam mag spreken als er zo kort geleden nog een offensief op is geweest, tenzij die stam niet beschikt over een ruggegraat uiteraard.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487969661

Guest
Collationem werd het nog heel zwaar aangerekend toen een kleine speler uit de stam Boom (zoek hem even op de kaart) maar liefst drie lullige dorpjes nam als intern die niet eens clusterfucks waren. Een shitload aan commentaar van nou net spelers en buren van Savior, die even doodleuk dorpen op maximale edelafstand edelt van rang 8 wereldwijd uit rang 3 stam Pit. Hoe wil je dit dan precies noemen?

Hey Knul,

Ik zie jou wel vaker reageren op dit forum!
Mooi man, je lijkt vrij betrokken bij deze wereld.
Ik heb te horen gekregen dat Pit gaat fuseren tot 4 accounts, waarna ze spread zullen joinen.
Wil je wel vragen om deze vertrouwelijke informatie niet te delen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Hey Knul,

Ik zie jou wel vaker reageren op dit forum!
Mooi man, je lijkt vrij betrokken bij deze wereld.
Ik heb te horen gekregen dat Pit gaat fuseren tot 4 accounts, waarna ze spread zullen joinen.
Wil je wel vragen om deze vertrouwelijke informatie niet te delen.

Waar speel jij/ wie ben jij dan?
 
Bovenaan