- Reactiescore
- 57
Je kan het niet ruiken inderdaad, maar misschien wel lezen? Wel makkelijk dat je een deel van mijn post weg laat om vervolgens 'niet te begrijpen dat het sarcastisch was' en te beweren dat ik mezelf tegenspreek.
Mijn woorden waren niet: ''Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch''
Maar: 'Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch' (scheelt in tekens weinig met 'de premade')'
En de post daarna: 'De premade is 9 tekens. Amen + Swift 10 tekens. Klein verschil.'
Dus 1) de aanhalingstekens en de letterlijke uitleg geven denk ik toch wel aan dat ik het niet serieus bedoel en 2) ik spreek mezelf niet tegen, ik tel de letters ook nog eens voor je uit en zeg daarmee precies hetzelfde .
Om nu nog terug te komen op een post van 4 dagen geleden over het gebruik van de term 'de premade' is gewoon trollen. Bewaar je credits als gerespecteerd poster voor wanneer je echt wat te melden hebt. Nu doe je gewoon net wat te erg je best om te tonen dat je verbaal sterk bent. Het enige wat je daarmee bereikt is afbreuk doen aan je imago.