- Reactiescore
- 1.094
Nee eigenlijk pakte ik juist die wereld maar net met een ander perspectief. W18 was inderdaad een wereld van een hoog niveau, in die tijd. Ik denk dat wereld 73 ook een bovengemiddelde hoeveelheid goede spelers heeft, in deze tijd. Dat w18 kwalitatief veel hoger was dan w73 dat zie ik ook zeker wel in. Maar zelfs op w18 had je zeker in de startfase hele continenten vol met spelers waar maar een enkele kwalitatief goede speler in zat. Hoeveel continenten hadden we daar ook? stuk of 20-40 ofzo? Nu liggen er in 4 schrale continentjes met allen het tien of honderdvoud aan kwalitatief capabele spelers. Dat is de vergelijking die ik wilde maken. Met corona + veel animo voor wereld 73 erbovenop.
Jij weet van 10 jaar geleden nog precies wie wat waar op welk account in welk continent speelde ja? Want anders gezegd slaat dit helemaal nergens op. W18 kenmerkte zich juist omwille premades, o.a. het sterke Select en Phalanx waren al vanaf de start aanwezig. Dat waren niet 1 misschien 2 spelers per continent...
Ook Break en EQUI stammen die het tot het einde volhielden waren al vroeg op de wereld aanwezig. Dat de dichtheid misschien kleiner was zal wel, maar hoeveel is puur giswerk van jou kant. Sowieso is dat een beetje een open deur intrappen, omdat tegenwoordig gastaccounts bestaan die worden verwijderd van de wereld (zelfs geen barb) als ze niet loggen, zelfde geldt geloof ik voor normale spelers die alleen een account maken en geen gebouw oid aanklikken. Dusja je zal gelijk hebben, als we 26 puntendorpen gaan meetellen in de dichtheid (y) wat natuurlijk nergens op slaat.
Wat ik me in ieder geval kan herrineren van de start van W18 was juist dat het een met zeer veel premades en topspelers in die tijd, was.
Laatst bewerkt: