- Reactiescore
- 2.039
Hoezo niet, er kunnen altijd anderen liggen die je btimen?Slim aanvallen en gebacktimed worden gaat niet samen!
Hoezo niet, er kunnen altijd anderen liggen die je btimen?Slim aanvallen en gebacktimed worden gaat niet samen!
Is een grapje joh. Feit blijft, als je gebacktimed wordt, was het niet slim genoeg.Hoezo niet, er kunnen altijd anderen liggen die je btimen?
Goh hoeveel mensen er wel niet uit spite een buurman pm'en om btime tijd door te geven, kan je weinig aan doen tenzij je in 1 keer je hele buurt edelt?Is een grapje joh. Feit blijft, als je gebacktimed wordt, was het niet slim genoeg.
Oké fair enough. Maar het mes snijdt aan twee kanten toch? Vooral dat er gezeken wordt op de premade vind ik zelf geen slachtofferrol. Ik vind dat het gewoon een constatering was van Roald (neem even Roald aan, omdat je hem citeerde).Wat ik wil bereiken is dat de pre-made niet alles afschuift op anderen: ze knallen allemaal tegen ons, het AF loopt te bashen, etc., maar verantwoordelijkheid gaan nemen voor hun keuzes. De pre-made heeft fouten gemaakt net zoals iedere andere stam en speler. Ik heb genoeg fouten gemaakt tot nu toe, en heb daar consequenties van ondervonden. Nu kon ik naar het AF gaan en zeuren over deze consequenties of ik kon er mee dealen en mijn fout op te lossen. Sommige spelers van de pre-made lijken meer het eerste dan het tweede te doen (niet alle ofc.).
Vrij apart het dan ook over kwaliteitsdichtheid te hebben, terwijl de pre-maders qua niveau niet in de buurt komen van 90% van de w18'ers die ik ken
Dan ben je niet slim genoeg, val niemand aan met een buurman! Neejoh, is een joke, voelde zelf de ironie wel, korreltje zout.Goh hoeveel mensen er wel niet uit spite een buurman pm'en om btime tijd door te geven, kan je weinig aan doen tenzij je in 1 keer je hele buurt edelt?
Plus met het slaafjes gehalte tegenwoordig..
Tribalhugs is de way to go, diplomatie op 1!Dan ben je niet slim genoeg, val niemand aan met een buurman! Neejoh, is een joke, voelde zelf de ironie wel, korreltje zout.
Ik denk tbh dat je dit overschat. Als je later start staat de beurs al stukken hoger. Dit is hetgeen dat Schedel heeft gedaan. Ik weet niet hoeveel pp erin zit, maar je moet er niet vanuit gaan dat dit meer is dan de 'reguliere' starters die pp hebben gebruikt. Ik vermoed zelfs minder eigenlijk.
Ik vind dat 'de pre-maders' of 'de premade' maar rare woorden zijn. Beetje gek ook hoe ze over zichzelf praten als 'de premade' i.p.v. gewoon bij naam of 'onze premade'. Waarom over jezelf praten in de 3e vorm?
Als ik 'de premade' lees komen bij mij toch hele andere gedachtes naar boven.
Goh, Schedel is ongeveer 10 dagen later begonnen en toen stond de beurs nog steeds praktisch op hetzelfde punt als bij de start dus denk toch dat daar een meervoud pp in is gestoken dan bij de 'reguliere starters' lijkt me.
Komt door de invloed van Coruscant. Luister goed MonteCristo, of je speelt de premade weg of je houdt je bek over de premade!!!
Vind Inter, Smashing, Pablo, Frequenz, Schedel, Gregory toch allemaal goede spelers? Met hoge activiteit en ervaren teams die werelden hebben gewonnen? Denk dat ze meer wereldwinst accounts hebben als de stammen tegen jullie vechten samen.
Kijk, dit vind ik een goede reactie. Hier in zeg je: 'Ik heb een fout met de inschatting heb gemaakt en pak dit aan!". Dit verwacht ik van de pre-made.
Waarom Swift op 1 van de 6 stammen zou gaan? Wat dacht je van teamwork? Zorgen dat iedereen de eindstreep haalt? Daarvoor ben je immers een stam. Het zou inderdaad zonde zijn als je op deze manier je troepen doodloopt, maar een account kapot te laten gaan door deze incs lijkt me ook niet optimaal. Ik zeg alleen dat op het eerste gezicht die stammen beter samenwerken, maar dat ik geen blik heb op de interne situaties van deze groepen. Daardoor zeg ik dat ik het fout kan hebben. Echter weet ik wel, dat wanneer jij al zegt: 'Dat is precies mijn hele punt, het is gewoon dom om in deze fase op deze manier je troepen dood te lopen', de 6 stammen inderdaad beter samen werken, want die zijn wel bereid om hun troepen voor elkaar dood te laten lopen.
Ik probeer niemand te beïnvloeden, maar om mijn mening te uiten. Ik, persoonlijk, vind dat de pre-made niet optimaal handelt, zowel ingame als op het forum. Wat mensen daar verder van vinden is aan hun. Ze mogen het eens zijn met mij of oneens. Verder erken ik dat ik niet alle feiten weet. Ik weet de interne situatie van beide groepen niet en dat weet jij ook niet.
Komt door de invloed van Coruscant. Luister goed MonteCristo, of je speelt de premade weg of je houdt je bek over de premade!!!
Niet echt, dat heeft echt wel degelijk verschil gemaakt. De beurs was hier na tien dagen niet constant leeg zoals dat in het begin was. Maargoed, jouw woord tegen het mijne
Geen idee wie dat is. Desalniettemin zie ik ook de leden van 'de premade' het zo noemen.
Om eerlijk te zijn komt het bij mij over als een erg amateuristische poging tot een subtiele manier van propaganda.
Geen idee wie dat is. Desalniettemin zie ik ook de leden van 'de premade' het zo noemen.
Om eerlijk te zijn komt het bij mij over als een erg amateuristische poging tot een subtiele manier van propaganda.
Ik denk eerder dat het gekomen is omdat er altijd gesproken is van het 'premade' kamp door de 'tegenpartij', dat het nu makkelijker is om Amen en Swift onder één noemer te houden. Ik ben het met je eens dat stamnamen beter klinken, maar puur praktisch gezien is dit gewoon makkelijker (en ik denk ook makkelijker te lezen). Bovendien zijn de werelden niet meer zo groot, dat er daadwerkelijk meerdere grote premade kampen kunnen zijn en als dat zou gebeuren, zou je inderdaad stamnamen verkiezen boven de naam 'premade'.
Ik bedoelde nergens dat niet slim is? Enkel moet niet als argument worden aangehaald, las gisteren heel de dag dat de stammen elkaar niet konden helpen qua os. Maar zo kan je dat eigenlijk teniet doen. Oftewel dat argument wat gisteren meermaals is gezegd vervalt hierdoor. Ook als stats kijken zien we dat Colla o.a. verleden ook overstapt met Def bunker account Romein. Dit toen Colla ook wat vuur aan de schenen is gelegd. Dus om nu opeens naar POV te wijzen wel beetje kinderachtig zeg. Het is gewoon een slimme zet van mensen die dit doen en vechten tegen een meerderheid in hun optiek.
Mag ik de vraag stellen of je wel eens in zo'n noobstam hebt gespeeld sinds dat je wat beter bent geworden, ik denk dat velen naar zulke stammen vanuit een verkeerd perspectief kijken. Bijna alle spelers in die stam denken vanuit de volgende redenatie:
''Wij willen deze buurt domineren, hoe doen we dat?''
En dan komt hun stappenplan (ik probeer een beetje vanuit hen te denken):
1. Kijk naar de grootste dreigingen in de buurt
2. Probeer medemensen/stammen te vinden die je mee willen helpen
3. Probeer met een kwantitatieve overmacht zo vroeg mogelijk die stam aan te vallen (immers groeien die sneller dus de afstand wordt steeds groter)
Waar voor ons BG's en NAP's veel betekenen is het voor hen puur een manier om samen 1 target uit te schakelen. Zij kennen ook niet iets van opzegtermijn. Ze gaan er al vanuit dat het tijdelijk is en een keer zal stoppen, maar voor zolang het loopt zullen zij proberen samen ''die boosters en nolifers' te pakken. Waar ik denk ik heel goed kan inkomen.
Dus wat die stammen nu doen kan de premade afdoen aan het verpesten van je toekomst door korte-termijn ideeën maar het is hun enige kans op overleven, tuurlijk grijp je dan alles aan wat kan. En dan is voor hen de drempel tot een BG nog een stuk makkelijker omdat alle spelers vooral bang zijn om weggedeld te worden. En ze kennen het moraal niet waarmee zij spelen, voor hen is het gewoon een spel waar het voor ons veel meer betekent. Dus ik denk dat die 'noob'stammen juist het beste doen op dit moment van wat ze kunnen.
Ik vind het wel grappig dat je zegt, wij duiken niet in de slachtofferrol, om vervolgens in de slachtofferrol te kruipen. Je zegt: 'Het hele AF zit continu te zeiken op alles wat de premade doet, noemt het een flopmade, noemt het zwak.' Door je woord keuze hier van 'het hele AF zit continu te zeiken' zeg je indirect, zij doen het, niet wij. Dat is de slachtoffer rol. Verder ben ik het met je eens dat je jezelf mag verantwoorden en dat moet je ook zeker doen. Maar laat het daar dan bij. In plaats van te zeggen: 'jullie zeiken op de recruits', kan je zeggen : ' wij maken de recruits om de volgende reden' en laat je het daarbij. Het zelfde geld voor de kwantitatieve meerheid. Zeg gewoon, we gaan ze aanpakken. Dan is het klaar. Dit wordt echter niet gedaan door een aantal van de premade en kruipen helaas in de slachtofferrol. Dit is jammer want dit hebben jullie niet nodig om je doel te bereiken!
Dit is een ongeëvenaarde situatie. De hele corona situatie helpt jullie inderdaad niet, maar er zit ook een deel van de pre-made continue thuis dus het geld voor iedereen. De kwaliteitsdichtheid is ook hoger, maar daar hebben wij ook mee te maken net zoals iedereen anders. Wij verloren de eerste dagen ook twee dorpen. We hadden kunnen gaan zeuren en wat dan ook, maar hebben dit niet gedaan. We hebben onszelf herpakt en Ryker weggespeeld met de stam. En ja, jullie zijn de te kloppen stam, maar dit komt ook door de manier hoe sommigen zich in het begin hebben geprofileerd. Jullie zullen ook de te kloppen stam blijven omdat jullie gewoon de meeste kwaliteit hebben. Het is erg jammer dat dat spelers alleen gaan spelen om jullie te nakken, maar je bent niet de enige die daar mee moet dealen. Er is een speler van W70 die ons continue report voor boosten etc. en ons een ban probeert aan te smeren. Dit is bevestigd door een maatje van hem. Daar hoor je ons toch ook niet over klagen. Wij dealen hier gewoon mee, hoe vervelend het ook is.
Dat moet stoppen We dealen allemaal wel eens met dit soort situaties. Het is zo, jammer maar helaas. Deal with it.
Wel vind ik het jammer dat jullie je idealen zo snel hebben laten varen en een verkeerd beeld hebben geschetst. Stan heeft hiervoor zijn excuus al aangeboden. Voor mij is dat onderwerp verder klaar, en daar duidde ik ook helemaal niet op. Ik vind het dus wat vreemd dit aangehaald wordt.
Ik probeer niemand te beïnvloeden, maar om mijn mening te uiten. Ik, persoonlijk, vind dat de pre-made niet optimaal handelt, zowel ingame als op het forum.
Snap je punt, alleen even een verkeerde wereld gepakt om je punt daadkracht bij te zetten. Wereld 18 was juist één van de werelden met een vrij hoog niveau. Denk aan een |P|halanx, Break, Divine, EQUI (enkele individuen). Maar bon. Volgens mij pakte je ook zomaar een random wereld.
Zodra je ergens 'de' voor gaat zetten geeft dat per definitie (en bewust) al een zekere lading. Daarom zoek ik er wat achter.
Eens maar ook weer niet. Naar mate een bepaald begrip algemeen omarmd is raakt het langzaam aan een fenomeen. Ben dan ook niet van mening dat de toevoeging 'De' ons onderscheid of op een podium zet. Wel interessant echter, doorgaans is dat wel zo. Het zal in dit geval vrij selectief zijn.
Oké fair enough. Maar het mes snijdt aan twee kanten toch? Vooral dat er gezeken wordt op de premade vind ik zelf geen slachtofferrol. Ik vind dat het gewoon een constatering was van Roald (neem even Roald aan, omdat je hem citeerde).
Ik ben het ermee eens dat het begin van de wereld vreemd is verlopen. Ik dacht zelf dat die openingspost van Roald erom ging dat accounts ingedeeld zouden worden op schaal van goedheid (iig een voorstel). Iedereen bepaalt uiteindelijk zelf met wie die speelt he . Dat er mensen andere verwachtingen hadden van de 'premade', kan ik me zeker in vinden. Ik ben het met je eens dat er fouten zijn gemaakt en dat dit bij iedereen gebeurt. We zijn mensen en die maken fouten. Ik begrijp ook volkomen dat de 'premade' daardoor onder een vergrootglas komt en dat er sneller vragen worden gesteld bij bepaalde dingen.
Echter ga je me toch niet wijs proberen te maken dat het gros van posters, die buiten Amen/Swift spelen, positieve posts hebben gepost. Het gaat mij er niet om dat ik positieve posts hoef te zien, maar een nuance zou wel wat fijner zijn. Ik ben blij op bepaalde punten met de kritiek die er geuit wordt. Hier kan alleen maar van worden geleerd. Ik vind wel dat bijna alle posts zooooo negatief zijn. En dan niet negatief om kritiek te uiten, maar echt om te even flink gal te spuwen. De voorbeelden spreken voor zich denk ik, maar als je daar een toelichting op wil, dan vind ik het prima.
Ik word het zelf wel intussen beu om alle negatieve reacties te lezen (vanuit premade posters en niet premade posters) die alleen dingen verwijten. Vervolgens reageren op elkaar op een stukje tekst waarin dan een reactie kan komen waarmee de ander 'onderuit' gehaald kan worden, terwijl dit totaal niet de essentie is van de post van diegene. Naar mijn mening wordt er echt met zo'n vooroordeel gereageerd over en weer. Van de premade moet niet zeuren, want de 'overmacht' valt wel mee tot Spread heeft een makkelijke omgeving of Wow Who is slecht, want die is vaak edels verloren en in nachtbonus. Dat vind ik echt van die trieste reacties die geen enkel spoor van empathie tonen en bedoelt zijn om goedkoop te scoren. Ga dan liever een dialoog met elkaar aan en vraag naar elkaars gedachtegang en trek daar de conclusies uit (mits iedereen daar open voor staat en eerlijk is ofcourse ). Die ideale wereld bestaat helaas niet denk ik haha.
Terugkomend waarom ik jou aansprak is vanwege je post die ik vrij eenzijdig vind.
Ik vind het wel grappig dat je zegt, wij duiken niet in de slachtofferrol, om vervolgens in de slachtofferrol te kruipen. Je zegt: 'Het hele AF zit continu te zeiken op alles wat de premade doet, noemt het een flopmade, noemt het zwak.' Door je woord keuze hier van 'het hele AF zit continu te zeiken' zeg je indirect, zij doen het, niet wij. Dat is de slachtoffer rol. Verder ben ik het met je eens dat je jezelf mag verantwoorden en dat moet je ook zeker doen. Maar laat het daar dan bij. In plaats van te zeggen: 'jullie zeiken op de recruits', kan je zeggen : ' wij maken de recruits om de volgende reden' en laat je het daarbij. Het zelfde geld voor de kwantitatieve meerheid. Zeg gewoon, we gaan ze aanpakken. Dan is het klaar. Dit wordt echter niet gedaan door een aantal van de premade en kruipen helaas in de slachtofferrol. Dit is jammer want dit hebben jullie niet nodig om je doel te bereiken!
Dat dikgedrukte vind ik een vage opmerking. Want je zegt, als ik het zo lees, dat Roald zegt dat posters vaak zitten te zeiken op wat de premade en dat de het beeld opwekt van een slachtofferrol? Dat is dan gebaseerd op dat Roald of andere leden van de premade ook vaak zit te zeiken op andere spelers en hun actie? Welke spelers doel je dan op. Ik kan me er een bedenken en als je die zou bedoelen, dan kan ik me nog in je reactie vinden.
Dit is een ongeëvenaarde situatie. De hele corona situatie helpt jullie inderdaad niet, maar er zit ook een deel van de pre-made continue thuis dus het geld voor iedereen. De kwaliteitsdichtheid is ook hoger, maar daar hebben wij ook mee te maken net zoals iedereen anders. Wij verloren de eerste dagen ook twee dorpen. We hadden kunnen gaan zeuren en wat dan ook, maar hebben dit niet gedaan. We hebben onszelf herpakt en Ryker weggespeeld met de stam. En ja, jullie zijn de te kloppen stam, maar dit komt ook door de manier hoe sommigen zich in het begin hebben geprofileerd. Jullie zullen ook de te kloppen stam blijven omdat jullie gewoon de meeste kwaliteit hebben. Het is erg jammer dat dat spelers alleen gaan spelen om jullie te nakken, maar je bent niet de enige die daar mee moet dealen. Er is een speler van W70 die ons continue report voor boosten etc. en ons een ban probeert aan te smeren. Dit is bevestigd door een maatje van hem. Daar hoor je ons toch ook niet over klagen. Wij dealen hier gewoon mee, hoe vervelend het ook is.
Zover ik weet speel je op TAD en hebben jullie het goed gedaan door Ryker weg te spelen en inderdaad niet genuild (Nijmeegs voor zeiken) op het AF . Ik betwijfel of de premade echt zoveel kwaliteit heeft of dat er misschien te min wordt gedaan naar spelers in de stammen die Amen/Swift hebben aangevallen. Ik weet natuurlijk wel dat er kwaliteit is in Amen/Swift, maar dat vind ik ook in die andere stammen . Hier kunnen we natuurlijk nog geen objectief beeld schetsen, maar dat zal de toekomst uitwijzen . Die W70 speler die een ban aansmeert is natuurlijk triest. Tja mee dealen tussen de ban dat ingame gebeurd is of het gal spuwen op een forum over iets waarmee alle spelers van de premade worden geassocieerd vind ik wel iets anders. Daarmee worden neutrale lezers ook beïnvloed (onbewust natuurlijk). Of denk je dat het geen effect heeft als iemand bijvoorbeeld de hele tijd zou zeggen dat Mark Rutte een lul zou zijn. Kan me goed voorstellen dat, dat beeld wordt overgenomen xD.
Je vraagt welke idioot dit gaat doen? De idioot die door heeft dat ze anders geen kans maken. Ik zou ook niet gaan wachten totdat ik gepakt zou worden. Wat je zelf zegt, deze wereld ligt de niveau hoger en daardoor het besef ook. Daar dealt iedereen mee, de ene gewoon wat meer dan de andere. Jullie, helaas heel erg.
Dit vind ik maar hoe je het bekijkt. Je kan het ook zien dat als een kleine speler zijn enige clear opoffert om anderen te laten edelen. Het doel dat de 'sterkste' stam/spelers weggespeeld worden, maar het werkt ook in zijn nadeel. De andere spelers die juist de 'sterkste' sta heeft geëdeld hebben dan weer het voordeel t.o.v. die kleinere speler in de toekomst. Of zouden zij dan wel een kans maken? En ja dit kan opgelost worden met mb-schap, fusies, hulp et cetera. Je krijgt dat wel een R2W-stam (niet dat ze zouden winnen, maar je snapt mijn intentie wel). Dan gaat daar weer over gezeikt worden.
Als je denkt dat het bij Savior over rozen gaat, heb je het ook niet aan het rechte eind hoor. Door dit te zeggen kruip je niet in de slachtofferrol verder. Want dit is een onderbouwing van de situatie. Je wijst niet met je vinger. Echter doen anderen dit helaas wel geregeld. Wat je daarna doet is in de slachtofferrol kruipen door te zeggen: maar zij doen dit en dat en dat vind ik niet leuk. Dat moet stoppen We dealen allemaal wel eens met dit soort situaties. Het is zo, jammer maar helaas. Deal with it.
Ik vind wel dat je hier met een vinger wijst richting Roald over dat die in een slachtofferrol zou zitten (beetje zoals het eerste stukje). 'Vind ik niet, ik post hier amper, maar ben het wel zat dat men steeds maar roept dat we het makkelijk hebben en zwak zijn als we een speler overhevelen of een account rekruteren'. Ik zie deze reactie van Roald eerder als een mening/zijn bevinding. Wij verschillen daarin van mening/interpretatie. Dat is niet erg, maar je opmerking komt wel op mij over als concluderend.
Ik zeg overigens niet dat ik een betere kijk heb. Ik heb zelfs toegegeven dat ik fout kan zitten. Verder zeur ik niet op de recruits. Persoonlijk had ik ze niet gedaan, maar dat komt door mijn persoonlijke aversie tegen recruiten. Wel vind ik het jammer dat jullie je idealen zo snel hebben laten varen en een verkeerd beeld hebben geschetst. Stan heeft hiervoor zijn excuus al aangeboden. Voor mij is dat onderwerp verder klaar, en daar duidde ik ook helemaal niet op. Ik vind het dus wat vreemd dit aangehaald wordt.
Goed stukje. Kan me zeker vinden in dat het beeld dat verkeerd is geschetst. Ik heb slechts de vraag of zelf heb nagedacht over waar de miscommunicatie tussen jouw verwachtingen/beeld en wat Roald en/of wie erbij hoorde bedoelde met die post. Of heb je alleen gedacht van: premade heeft mij dit beeld gegeven, dit en dit is er gebeurd en zij dus daarvoor schuldig. Dat zou ik vrij kortzichtig vinden, maar ik ben benieuwd wat je reactie hier op is .
Kijk, dit vind ik een goede reactie. Hier in zeg je: 'Ik heb een fout met de inschatting heb gemaakt en pak dit aan!". Dit verwacht ik van de pre-made.
Dit vind ik op een reactie lijken van: hij geeft toe aan wat ik er ergens van vind of over denk en daarom is het een goede reactie. Ik zeg niet dat je dat bedoeld hebt, maar dat zou ik eenzijdig vinden ^^.
Waarom Swift op 1 van de 6 stammen zou gaan? Wat dacht je van teamwork? Zorgen dat iedereen de eindstreep haalt? Daarvoor ben je immers een stam. Het zou inderdaad zonde zijn als je op deze manier je troepen doodloopt, maar een account kapot te laten gaan door deze incs lijkt me ook niet optimaal. Ik zeg alleen dat op het eerste gezicht die stammen beter samenwerken, maar dat ik geen blik heb op de interne situaties van deze groepen. Daardoor zeg ik dat ik het fout kan hebben. Echter weet ik wel, dat wanneer jij al zegt: 'Dat is precies mijn hele punt, het is gewoon dom om in deze fase op deze manier je troepen dood te lopen', de 6 stammen inderdaad beter samen werken, want die zijn wel bereid om hun troepen voor elkaar dood te laten lopen.
Ik ben het eens met deze reactie. De stammen die in dit geval Amen aanvallen werken goed samen. Ze zijn inderdaad om alles dood te laten lopen om een 'potentieel' gevaar te slopen. Of ze beter samenwerken dan Amen en Swift, geen idee. Samenwerken is voor mij een relatief begrip. Samenwerking kan heel ruim gedefinieerd worden .
Ik probeer niemand te beïnvloeden, maar om mijn mening te uiten. Ik, persoonlijk, vind dat de pre-made niet optimaal handelt, zowel ingame als op het forum. Wat mensen daar verder van vinden is aan hun. Ze mogen het eens zijn met mij of oneens. Verder erken ik dat ik niet alle feiten weet. Ik weet de interne situatie van beide groepen niet en dat weet jij ook niet.
Je probeert niemand beïnvloeden, maar dat gebeurt onbewust wel. Het is natuurlijk niets voor niets dat relatief veel stammen in dit geval Amen aanvallen. Dat is grotendeels te danken aan de premadeposters en een deel aan de posters die 'negatieve/kritische' noten tegen de premade laten horen. Je mening uiten is altijd prima .
Zo, sorry voor mijn lange post. Ik wilde dan toch even serieus ingaan op je post. Had je nog tegoed nadat je uitleg gaf op mijn eerdere reactie. Ik ken je naam niet denk ik, dus ik verwijs even naar je AF-account. Ik zal alvast zeggen dat de mensen die op mij reageren (zowel positief als negatief) geen reactie van mij zullen krijgen. Ik reageer slecht op The Pianist, omdat ik daarmee het dialoog voer. Ik heb hem niet op Skype, dus kon hem daar niet aanspreken over zijn of mijn gedachtegang over zaken ^^. Doe dus geen moeite om mij te citeren. Voor de rest een fijne dag verder. Stay home and stay healthy
Ik denk dat dit meerdere oorzaken heeft:Er zijn echt veel praktischere benamingen. Wij, ons, de stamnamen gebruiken.
Zodra je ergens 'de' voor gaat zetten geeft dat per definitie (en bewust) al een zekere lading. Daarom zoek ik er wat achter.
Kudos!Prima, refereren we vanaf nu naar onszelf als 'Winnaars' als er nu zelfs al kritiek komt op hoe wij onszelf noemen op het AF om verwarring te voorkomen. Ben er eerlijk gezegd echt compleet klaar mee.
Een wereld winnen is echt niet de definitie van een goede speler zijn. Ik vind dat nog echt twee totaal verschillende dingen en zeker tegenwoordig worden wereldwinsten makkelijker behaald dan vroeger. Ik zie genoeg slechte spelers die al een wereldwinst op hun naam hebben staan, hoor.
Volgens mij hebben echt al veel mensen in Swift en Amen aangegeven dat ze dit nooit verwacht hadden. We zijn vrij duidelijk geweest in onze koersverandering, met als reden dat we reëel zijn en gewoon voor de winst willen gaan. Maar goed, dit zei Roald al vanaf het begin: als er gehandeld moest worden, dan zou dat gebeuren. Dat is een van de eerste posts over de premade al duidelijk gemaakt, maar dat is natuurlijk niemand opgevallen. Ik zie dus niet hoe dit zo uitzonderlijk is.
Nou, het is duidelijk dat jij 'vindt' dat de premade niet optimaal handelt, maar waar denk jij dat er nog winsten voor ons te behalen zijn dan? Het enige wat jij nu doet is roepen dat de premade het slecht doet, terwijl alle statistieken laten zien dat Amen weinig verliest en zelfs winst pakt, met verder totaal geen onderbouwing? Ik vraag je om concreet te worden, want het is wel erg makkelijk om vanaf 'jouw zijde' maar te roepen dat wij het slecht doen, maar als ik om feiten vraag te zeggen: 'ik heb geen interne informatie, dus dat weet ik niet zeker'. Dan valt er ook geen discussie met je te voeren.