Top/Flop stammen

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Nogmaals, ik speel niet in Panda en heb het helemaal niet over BG gedoe. Jij komt met een stelling, ik zeg dat die uit de lucht gegrepen is. Maargoed, jij hecht blijkbaar waarde aan de normen en waarden op de normale werelden en projecteert dat naar de classic, ik niet.

Denk dat het ondertussen wel bewezen is toch dat dit niet uit de lucht gezogen is? Kijk bijvoorbeeld Laurens zijn reactie, hopelijk respecteer je zijn mening nog wel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Het gaat niet zozeer over het kata'en op vorige werelden to be fair. Op W5 katade ik dorpen naar 64 punten. Ik heb sinds W10 ook geen kata meer aangeraakt buiten op de muur/vz.
 
Reactiescore
1.094
Wij hebben tijdens de eerste wave aanvallen al kata's gekregen vanuit V. Onze reactie was de desbetreffende speler aanspreken en hij verzekerde ons dat het een fout was. Allemaal prima, geen gezeur verder.

Wanneer er vervolgens bij nieuwe waves weer gekata'd wordt, is het argument dat het een 'ongeluk' was niet meer geldig lijkt me.
Het punt dat wij 'direct bij Optic komen klagen' is dus onjuist.

-V- maakt wel heel veel 'ongelukjes' zeg! Je zou bijna gaan denken dat het met opzet was :rolleyes2:
 
Reactiescore
1.094
Het gaat niet zozeer over het kata'en op vorige werelden to be fair. Op W5 katade ik dorpen naar 64 punten. Ik heb sinds W10 ook geen kata meer aangeraakt buiten op de muur/vz.

Het argument dat het oke is omdat Emile in het verleden heeft gekata'd slaat dan ook nergens op. Ik heb op w16 ook gekata'd maar het was dat of zelf tot 26 geschoten worden.

Denk dat het ondertussen wel bewezen is toch dat dit niet uit de lucht gezogen is? Kijk bijvoorbeeld Laurens zijn reactie, hopelijk respecteer je zijn mening nog wel.

Bewezen? Ik vind het eerlijk gezegd wel uit de lucht gezogen. Het verschilt gewoon erg per wereld en per instelling in hoeverre kata's werden geaccepteerd.

Dat er voor stack werelden andere afspraken gelden geloof ik best.
Maar omdat de classics regelmatig de combinatie van pakketjes en boer limiet hebben wordt er al sinds jaar en dag de ongeschreven regel van vz muur aangehouden. Heb jij uberhaupt eerder een non-cl boerlimiet pakketjes wereld gespeeld? Ik kan laurens alleen maar volgen over w5, maar op het welbekende verhaal van W10 werd geen gebouw uitgesloten, op W16 maakten spelers onderling vaak afspraken, waardoor er gebieden ontstonden waar geen kata's werden gebruikt, bepaalde gebouwen of alles werd kapot geknald. En op w24 was er bijna geen sprake van kata's.

Zeker op W16 en W24 werden er door stammen geen algemene lijn aangenomen, dus viel er toen al geen pijl op te trekken. Ja dan vind ik de stelling dat AH's wel mogen, die overigens niet hde enige kata doelwitten waren van de waves op ss, uit de lucht gezogen.

EDIT:
Verder boeit mij die bg tussen Optic en -V- echt geen reet, en hoeft die van mij ook niet opgezegd te worden. Het is meer van dat Panda niet elke katapult gaat tellen. Op een gegeven moment is het gewoon klaar, en dan kan -V- in welke mate dan ook ze terug verwachten, inclusief de stammen die met de acties van -V- hebben meegedaan. En dat zijn dus ook el prof en Optic geweest, ongeacht of die kata's hebben gebruikt of niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80493

Guest
Ik volg deze hele discussie nu een beetje. En ik ben ook tegen het gebruik van kata’s buiten de vp en muur om.

Maar ik zou nu eigenlijk wel willen weten hoe vaak het voorgekomen is dat er kata’s op de hoeve gegooid is..want naar mijn weten is dat 1 misschien 2 keer gebeurd door iemand. Waarop wij hem ook hebben aangesproken.

Dus bij deze, kan iemand mij bewijzen daar van sturen?
 
Reactiescore
2.303
Ik volg deze hele discussie nu een beetje. En ik ben ook tegen het gebruik van kata’s buiten de vp en muur af.

Maar ik zou nu eigenlijk wel willen weten hoe vaak het voorgekomen is dat er kata’s op de hoeve gegooid is..want naar mijn weten is dat 1 misschien 2 keer gebeurd door iemand. Waarop wij hem ook hebben aangesproken.

Dus bij deze, kan iemand mij bewijzen daar van sturen?

Het is 3x gebeurd. 2x AH en 1x boerderij. Nou vind ik het gewoon flauw dat er niet eerlijk gezegd wordt wat de bedoeling was.
Nieuwe speler zou niet 1 aanval maar een gehele serie missturen denk ik?

Dat ik in het verleden katade is inderdaad flauwekul om nu mee te gaan vergelijken. Vroeger moest je gewoon op sommige werelden meer kataen... Op een classic heb ik zelf nooit gekatad.
 

DeletedUser80493

Guest
Wat de bedoeling was weet ik zelf ook niet. Het kan natuurlijk zo zijn dat bij het sturen van een hele reeks fakes er een paar keer mis geklikt is (ik heb hier geen bewijs voor).
Maar kata’s op die dingen zijn gewoon not done.

Onze hoeves zijn ook al super vaak gesloopt door spelers die nu niet meer op deze wereld spelen.

Maar komop he, volgens mij duurt deze discussie nu al 3 dagen en is de desbetreffende speler hier allang op aangesproken. Dus zullen we weer verder gaan in het leven?
 
Reactiescore
2.303
Wat de bedoeling was weet ik zelf ook niet. Het kan natuurlijk zo zijn dat bij het sturen van een hele reeks fakes er een paar keer mis geklikt is (ik heb hier geen bewijs voor).
Maar kata’s op die dingen zijn gewoon not done.

Onze hoeves zijn ook al super vaak gesloopt door spelers die nu niet meer op deze wereld spelen.

Maar komop he, volgens mij duurt deze discussie nu al 3 dagen en is de desbetreffende speler hier allang op aangesproken. Dus zullen we weer verder gaan in het leven?

Bij zijn eerste kata actie was hij al aangesproken een paar dagen terug... Kunnen hier inderdaad op blijven discussiëren maar ik kata wel eens terug als dat helpt met het te herinneren?
 
Reactiescore
1.094
Ik vind het argument dat het per ongeluk is gewoon niet geloofwaardig. Dat zou beteken, zeker als het normaal niet de bedoeling is, dat het vinkje of nooit geselecteerd is, wat me stug lijkt gezien de meeste aanvallen en de eerste waarschuwing, of er toch een selectie is gedaan per ongeluk tijdens het versturen, maar bij dat laatste zou het betekenen dat er ook nog eens "per toeval" 2x de AH is geselecteerd, en 1 keer de boerderij, zo'n beetje de vervelendste gebouwen.
 
Reactiescore
461
Ik vind het argument dat het per ongeluk is gewoon niet geloofwaardig. Dat zou beteken, zeker als het normaal niet de bedoeling is, dat het vinkje of nooit geselecteerd is, wat me stug lijkt gezien de meeste aanvallen en de eerste waarschuwing, of er toch een selectie is gedaan per ongeluk tijdens het versturen, maar bij dat laatste zou het betekenen dat er ook nog eens "per toeval" 2x de AH is geselecteerd, en 1 keer de boerderij, zo'n beetje de vervelendste gebouwen.
Als het expres was dan was het een hele slechte poging, het doel om AH te kata'en om niet meer te kunnen recappen is redelijk nutteloos op een paar levels aangezien je in deze fase een overvloed qua AH levels hebt om edels te produceren.
Dat rapportje van boer was op een niet uitgebouwd dorpje waarvan de boer van 16 naar 15 ging, niet echt een actie om er profijt uit te halen, dan had er zeker wel een uitgebouwd dorpje uitgekozen geworden en berekend dat er meer dan 1 level zou afgaan.
Om dit dan expres te noemen zou het heel nubisch ingezien zijn van de aanvaller. Want de verdediger heeft door deze 3x er niet echt een negatief gevolg buiten dan een adelshoeven maar dit was ook niet op een direct frontdorp heb ik gezien.
Verbeter me als jullie er wel een dorpje door verloren zijn dan ligt het anders.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Noem het een slechte poging, ja het doel lijkt me ook onduidelijk. Maar ik vind het gewoon iets teveel van toeval op toeval op toeval afhangen dat er 3x gekata'd is, met dus 2x AH en 1x boer, om te zeggen van nou het was echt heel per ongeluk.
 
Bovenaan