Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
En het gebruiken van een 500k intern account voor het edelen van bb's, oh wacht. Dat zijn jullie.

Of een Bg afspreken door een account van optic te laten internen voor de afspraak zodat ze een andere speler kunnen toevoegen.
 
Reactiescore
2.303
Zo zie je maar dat we beide het recht van spreken niet hebben om te zeuren :)
Wacht tot ik katas kom sturen en we een bg met taart aannemen om jullie weg te spelen x
 

Deleted User - 487694086

Guest
Of de beste deffer van tw aannemen zonder anderen een kans te laten..
 
Reactiescore
2.303

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Hoe is AH kata'en geen probleem?

AH kata'en is al jaren een discussie en in mijn ogen een grijs gebied. Om Emile als voorbeeld te nemen, die heeft ook werelden AH kata'en goed gekeurd. Lijkt me dus vrij vreemd mocht hij hier nu een big issue van maken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
AH kata'en is al jaren een discussie en in mijn ogen een grijs gebied. Om Emile als voorbeeld te nemen, die heeft ook werelden AH kata'en goed gekeurd. Lijkt me dus vrij vreemd mocht hij hier nu een big issue van maken.
Hoe is AH kata'en een grijs gebied?? Emile heeft op 36 ook mensen de vernieling in gekata'd, wat heeft dit in godsnaam met deze classic te maken?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Hoe is AH kata'en een grijs gebied?? Emile heeft op 36 ook mensen de vernieling in gekata'd, wat heeft dit in godsnaam met deze classic te maken?

Heel raar punt dat je nu maakt, dat Emile op sommige werelden AH kata'en wel heeft goed gekeurd is logische wijze een valide argument om te maken. Dit geeft namelijk aan dat hij ook niet zo overtuigd is van het punt dat AH kata'en heel raar is. Het kata'en van een AH geeft geen gigantisch voorbeeld zoals bijvoorbeeld het kata'en van een smederij of en boer. 50 minuten na het slopen van een AH kan hij er weer staan. Dit kan gewoon gebruikt worden om in aanvallend opzicht een tactisch voordeel te creëren. Imo is het slim gezien het tech-systeem, maar hey, ik keur het niet af.
 
Reactiescore
2.303
AH kata'en is al jaren een discussie en in mijn ogen een grijs gebied. Om Emile als voorbeeld te nemen, die heeft ook werelden AH kata'en goed gekeurd. Lijkt me dus vrij vreemd mocht hij hier nu een big issue van maken.

Dus ik mag nu ook kataen op smederij en leem ? Heb vroeger ook nog 'kankerkop' tegen mensen gezegd. Mogen zij dat nu terugzeggen omdat ik het ooit deed ? Is dit nu wel normaal?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Dus ik mag nu ook kataen op smederij en leem ? Heb vroeger ook nog kankerkop tegen mensen gezegd. Mogen zij dat nu terugzeggen omdat ik het ooit deed ? Is dit nu wel normaal?

Jezus wat een kleuter argumenten zijn dit zeg.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
En ik zei dat het al 3 x was ? Lees jij iets of verdedig je gewoon alles in uw voordeel?:p
 
Bovenaan