Top/Flop stammen

Deleted User - 487849361

Guest
Een andere mening over wat? Het boosten heeft nooit plaatsgevonden, daar kan je gewoon niet omheen, een stamgenoot vanaf het begin tot het einde =/= booster
Dat de intentie van chris er was kan ik niet ontkennen, maar zoals gezegd Nathan zei al gelijk dat hij wilde dat chris gewoon zelf het account bleef bespelen (miss kan ik dit ook nog opzoeken op skype), en dat is ook gewoon gebeurd.

Ik weet ook niet wat ik hiervan moet denken, een intentie van 3 jaar geleden als voorbeeld noemen terwijl de enige nog van die stam die speelt ben ik (& miss Peter), en ik ben 36 uur later gestart. Je gaat me niet vertellen dat jullie 36 uur na de start bedachten om te boosten.

En zoals gezegd, de premade van cl13 had 5 accounts; het ledenlimiet. Dat kan ik van Optic helaas niet zeggen.

Klopt wat Sseg hier zegt, ik ben Classic 13 idd solo gestart met als doel te laten internen en op een ander account te gaan, mits er een goed 5de account gevonden zou worden.
Ik ben solo gestart, omdat ik solo starten veel leuker vindt dan met een team. Rest is al goed uitgelegd.

Enne speel je weer?
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
1.150
Mwah, gestart voor de fun 36 uur na de wereld opening, maar ga wss toch niet genoeg tijd hebben om cl te blijven spelen

Kunnen we je misschien internen??
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
2.372
Duur clearen, waarom niet ejh. Door al dat geboost zou je bijna troepen over hebben
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je hebt wel een grote mond voor een gast die niet eens op de 1e pagina staat. gr
 
Bovenaan