Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
Ah dus als een boostdorp uitbouwen mislukt maakt het niet uit, sorry niet aan gedacht.
Mij deert het inderdaad niet van mensen die hypocriete dingen komen roepen.

Was geen boost.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ah dus als een boostdorp uitbouwen mislukt maakt het niet uit, sorry niet aan gedacht.
Mij deert het inderdaad niet van mensen die hypocriete dingen komen roepen.
Mislukt? Hoe kom je hier nu weer bij? Was een 1k dude die in de buurt was gestart die tegen Emile zei je mag me farmen, is wel een boost maar zoals gezegd in geen verhouding met het treurige spelletje wat jullie nu spelen. Blijft leuk dat woord hypocriet, makkelijk als je in een hoek wordt geduwd. Maar gebruik het wel goed aub.
 

DeletedUser76530

Guest
welke vriendelijke pro wil mij uitleggen wat een "rest speler" is :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Vind t vreemd dat 1 ‘boostaccount’ wordt vergeleken met 5 boostaccs (interns) per speler in een ‘topstam’.

vishaakje was nooit intern. Vreemde vergelijkingen van deze noobs!
 
Reactiescore
460
Wie buiten heres is dat wel ? 5 boostaccs per speler nog wel, zijn met 3 externe accs gestart waarvan 1 potentiel rekruut, wat dus 2 externe accs maakt om de full core ligging te compenseren. 1tje meer als jullie die classic met Vishaakje dan, wauw. Heb al eerder zien voorbijkomen dat republiccity ook als boost acc zou gediend zijn, maar dat is dus niet, er zaten genoeg starters op het account en is hij apart gestart om wat start technieken te vergelijken. Nooit de intentie als boost acc te starten.
 

DeletedUser81435

Guest
Wie buiten heres is dat wel ? 5 boostaccs per speler nog wel, zijn met 3 externe accs gestart waarvan 1 potentiel rekruut, wat dus 2 externe accs maakt om de full core ligging te compenseren.

Ben ik de enige die deze dan niet helemaal begrijpt? In andere woorden, je hebt sowieso vier accounts voor de pre-made. Het 5e spotje houd je open voor een eventuele recruit.. Want anders zat namelijk die ene boost account al wel in de stam.. Niet? Beetje kromme redenatie vanuit jouw kant.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Wie buiten heres is dat wel ? 5 boostaccs per speler nog wel, zijn met 3 externe accs gestart waarvan 1 potentiel rekruut, wat dus 2 externe accs maakt om de full core ligging te compenseren. 1tje meer als jullie die classic met Vishaakje dan, wauw. Heb al eerder zien voorbijkomen dat republiccity ook als boost acc zou gediend zijn, maar dat is dus niet, er zaten genoeg starters op het account en is hij apart gestart om wat start technieken te vergelijken. Nooit de intentie als boost acc te starten.

Gast ipv zo triggered te zeiken, gewoon niet bsen. Ik gaf het aan als voorbeeld. Het is niet de eerste keer dat spelers zoals @Clickb*it meer dan 1 boostaccount hebben. Waarom zou ik dan überhaupt moeten weten dat het hier om 1 acc gaat? Ik speel hier niet en het boeit me zo te zien ook niet.

Pim die zijn ego niet in bedwang kan houden terwijl het laatste dat die effectief heeft gedaan, runnen van incs is, zegt genoeg over het niveau dat deze classic zal nastreven. Nog lager dan de vorige waarschijnlijk.
 
Reactiescore
460
Ben ik de enige die deze dan niet helemaal begrijpt? In andere woorden, je hebt sowieso vier accounts voor de pre-made. Het 5e spotje houd je open voor een eventuele recruit.. Want anders zat namelijk die ene boost account al wel in de stam.. Niet? Beetje kromme redenatie vanuit jouw kant.
Neen, die potentiele rekruut wou graag met ons starten als account, we hebben gezegd het te overzien omdat hij solo was gestart en dus niet echt handig om een solo account in je stam te hebben. Wij doen niet ook niet aan stamhoppen dus daarom willen we graag kijken hoe het loopt, kan zijn dat die binnen een paar dagen gewoon door een andere omringende premade is opgeedeld.
Die 2 andere accs zijn idd gwn als externe gestart voor Optic. Een schande.
 

DeletedUser76530

Guest
waar haal je in vredesnaam de tijd vandaan om 5 accounts bij te houden met deze snelheden o_O
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wie buiten heres is dat wel ? 5 boostaccs per speler nog wel, zijn met 3 externe accs gestart waarvan 1 potentiel rekruut, wat dus 2 externe accs maakt om de full core ligging te compenseren. 1tje meer als jullie die classic met Vishaakje dan, wauw. Heb al eerder zien voorbijkomen dat republiccity ook als boost acc zou gediend zijn, maar dat is dus niet, er zaten genoeg starters op het account en is hij apart gestart om wat start technieken te vergelijken. Nooit de intentie als boost acc te starten.
Moest republic in de buurt liggen was hij wel 100% als boost account gebruikt, of zou hij toen ook zen eigen dorp plat gekata'd hebben? :mad2:
 

DeletedUser81386

Guest
Moest republic in de buurt liggen was hij wel 100% als boost account gebruikt, of zou hij toen ook zen eigen dorp plat gekata'd hebben? :mad2:

Maar hij ligt niet in de buurt, als de intentie tot boost er was, zou hij er dan niet liggen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Maar hij ligt niet in de buurt, als de intentie tot boost er was, zou hij er dan niet liggen?
Waar zeg ik dan dat republic een intentionele boost was? Klopt nergens! Ik zeg dat hij als hij er lag wel als boost account zou gebruikt zijn ook, in tegenstelling tot nu het zelf kata'en.
 
Bovenaan