Top/Flop stammen

Reactiescore
86
Het leukste is nog dat hereis20bucks de intentie had om xtc te joinen;)

Code:
Aanmelding van Heres20BucksKillMe
Hallo medestrijder. Het lot heeft ons samengebracht. Ik zou graag een steentje bijdragen en vechten onder jouw vlag. Laten we samen werken en elkaar helpen in tijden van nood. Ik zal respectvol op je reactie wachten.

ik ben ook een junk

Edit
Idd een hele serieuze aanmelding!


Botter, stabber, kan booster er ook wel bij toch?
Botter? Nooit bewezen toch?
 
Reactiescore
1.094
Maar kortom als ik het zo lees: Optic is gestart met een stuk of 10 accounts ipv het stamlimiet 5. Oke oke, triest
 
Reactiescore
259
Iemand zin in een glaasje opticmel?
 
Reactiescore
974
suikerspin net een dorp gepakt en geen oda, schande!!

Ben je eigenlijk ooit op een classic gestart en doorgespeeld zonder boosts? Vind je een aardige kerel hoor, maar nooit begrepen waarom sommige het nodig achten zo'n moeite te doen om een voordeel te verkrijgen via het opzettelijk laten starten van accounts die hun eigen accounts helpen en boosten.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ben je eigenlijk ooit op een classic gestart en doorgespeeld zonder boosts? Vind je een aardige kerel hoor, maar nooit begrepen waarom sommige het nodig achten zo'n moeite te doen om een voordeel te verkrijgen via het opzettelijk laten starten van accounts die hun eigen accounts helpen en boosten.
Viktor Claesson! Oh wacht..
 
Reactiescore
1.019
Ben je eigenlijk ooit op een classic gestart en doorgespeeld zonder boosts? Vind je een aardige kerel hoor, maar nooit begrepen waarom sommige het nodig achten zo'n moeite te doen om een voordeel te verkrijgen via het opzettelijk laten starten van accounts die hun eigen accounts helpen en boosten.
vanwaar die vraag? en ja. classic 17 0 boost en gewoon gewonnen,

Def weggelokt met fakes, ander dorp getreind. Zoals het moet, zonder boosts.
was ook niet tegen jouw, meer tegen die domme kinderen die hier 2 uur terug kwamen posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
974
vanwaar die vraag? en ja. classic 17 0 boost en gewoon gewonnen,

Je hoeft maar sseg zijn antwoord te zien hiervoor, jouw antwoorden waaruit blijkt dat je bij Optic hoort (tevens privé gehoord). Zet ik toch vraagtekens waarom zulke keuzes gemaakt worden binnen Optic, al uiteraard kan ik iedereen binnen Optic hetzelfde vragen. Tis dat ik jou voorbij zag komen hier. ;)

Of het nu pure boosts zijn of accounts teams die gesplit zijn in meerdere accounts om uiteindelijk op één account te eindigen. Of wellicht spelers gevraagd die half serieus spelen en voor de premade willen starten, maakt het nu niet echt netjes spel van. Met een 5 stamlimiet verwacht je toch wel dat een premade met 5 accounts start, en niet met vooraf een hoop "slaafjes".
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
nouja je vraag kwam wel redelijk op de man af ipv om het alleen over een stam te houden. maar maakt verder niet zoveel uit
 
Reactiescore
974
nouja je vraag kwam wel redelijk op de man af ipv om het alleen over een stam te houden. maar maakt verder niet zoveel uit

Maar is iemand niet aan te spreken op de "gebeurtenissen" van de stam waar de speler in zit? Lijkt me toch wel. ;) Daarbij geef je ook niet echt antwoord op de voorgaande post, waarom deze manier van spelen nou zozeer nodig is. Lijkt me dat de classic er niet echt leuker op wordt..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
Maar is iemand niet aan te spreken op de "gebeurtenissen" van de stam waar de speler in zit? Lijkt me toch wel. ;) Daarbij geef je ook niet echt antwoord op de voorgaande post, waarom deze manier van spelen nou zozeer nodig is. Lijkt me dat de classic er niet echt leuker op wordt..
jij denkt dat ik in optic speel, als ik dat (nog) niet wil vertelllen moet ik dat toch weten? als ik er dan wel of niet zou spelen kan ik op die vraag niet reageren.
 
Reactiescore
974
jij denkt dat ik in optic speel, als ik dat (nog) niet wil vertelllen moet ik dat toch weten? als ik er dan wel of niet zou spelen kan ik op die vraag niet reageren.

Als je dat wil beweren ondanks bevestigingen die ik heb gekregen, prima. Moet je zelf weten. ;)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
was ook niet tegen jouw, meer tegen die domme kinderen die hier 2 uur terug kwamen posten.

Domme kindjes omdat ze iemand terecht beschuldigen van boosten? Het is maar wat je dom vindt... Ik vind mensen die jou/jouw fouten maken dan weer dom, ieder z'n ding :)
 
Bovenaan