Top/Flop stammen

Deleted User - 487694086

Guest
Als je de beste speler van tw in je stam hebt moet je wel top zijn ja
 

DeletedUser81454

Guest
Wel weer één met hetzelfde, Manicomio de Nobles. Target heeft ODD erbij, maar edelaar geen ODA.

Is dit een normale gang van zaken op een klassieke wereld?
 

DeletedUser81454

Guest
tdorp is nog geen 5min geleden veroverd slimme boy

En dus kan ik je op je woord vertrouwen dat er geen gebruik wordt gemaakt van enige vorm van boosten van accounts binnen Optic.

Nochtans vind ik dit nogal verdacht. Stamloze spelers, precies tussen optic in notabele. Een van deze bespeler heeft een vrij hoge Oda, bouwt zijn dorpen uit in precies dezelfde manier dat vrij lastig is als je serieus speelt. Maar ik geloof dat als slimme eerlijke guy je daar ongetwijfeld een antwoord op hebt waarom deze omstandigheden zich voordoen? ;)
 
Reactiescore
152
En dus kan ik je op je woord vertrouwen dat er geen gebruik wordt gemaakt van enige vorm van boosten van accounts binnen Optic.

Nochtans vind ik dit nogal verdacht. Stamloze spelers, precies tussen optic in notabele. Een van deze bespeler heeft een vrij hoge Oda, bouwt zijn dorpen uit in precies dezelfde manier dat vrij lastig is als je serieus speelt. Maar ik geloof dat als slimme eerlijke guy je daar ongetwijfeld een antwoord op hebt waarom deze omstandigheden zich voordoen? ;)

Ik kan heel helder zijn, optic heeft gebruik gemaakt van hereis20bucks (2 fakes + 2 clears) en yoshi (1 edelclear) om albinopino zijn dorp te edelen.
 
Reactiescore
152
Optic heeft genoeg vriendjes in ieder geval :)

Het leukste is nog dat hereis20bucks de intentie had om xtc te joinen;)

Code:
Aanmelding van Heres20BucksKillMe
Hallo medestrijder. Het lot heeft ons samengebracht. Ik zou graag een steentje bijdragen en vechten onder jouw vlag. Laten we samen werken en elkaar helpen in tijden van nood. Ik zal respectvol op je reactie wachten.

ik ben ook een junk

Edit
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81435

Guest
Ik kan heel helder zijn, optic heeft gebruik gemaakt van hereis20bucks (2 fakes + 2 clears) en yoshi (1 edelclear) om albinopino zijn dorp te edelen.
Het leukste is nog dat yoshi en hereis20bucks beide interesse hadden om xtc te joinen;)

En straks wordt Heres overgenomen door Optic en gaat hij verder spelen op een account, verrassend. Hopelijk kan een lokale stam wat terug doen, gok helaas van niet.
 
Bovenaan