Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Wat heeft dat te maken met het feit dat RT een NAP heeft met Leon en dat de stam grotendeels uit spelers bestaat die full deff zijn?
Waar zeg ik dat dit te maken heeft met elkaar ?
Hoe voel je je er bij dat we een nap zouden hebben met RT?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hoe kom je bij de constatering dat er een NAP geldt btw? Had je ze al gecontacteerd voor samen te werken dan? Amper 21 spelers hebben op dit moment is natuurlijk wat aan de lage kant!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hoe kom je bij de constatering dat er een NAP geldt btw? Had je ze al gecontacteerd voor samen te werken dan? Amper 21 spelers hebben op dit moment is natuurlijk wat aan de lage kant!
Ik weet dat dit een cynische opmerking was, maar volgens mij is er daadwerkelijk contact geweest tussen RT en die 21 andere spelers (Geen idee wie precies)
 
Reactiescore
58
Niet dat ik nog speel... Maar in de start bestond Panda gewoon al uit 4 accounts incl PN en nog iemand.
Dus stop is met dat gelul man.

Knipsel.PNGKnipsel.PNG
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
58
Sorry dat we bij een cap van 5 leden al met 4 waren!

Dat zeg ik niet, in tegendeel geef je gewoon gelijk dat te doen.

Maar ik heb hier meermaals gelezen, Dat PN en Sons in een stam zaten waar ze van plan waren in te blijven.

Dat is dus niet zo, Dus kap met liegen.
 
Reactiescore
2.303
Dat zeg ik niet, in tegendeel geef je gewoon gelijk dat te doen.
Maar ik heb hier meermaals gelezen, Dat PN en Sons in een stam zaten waar ze van plan waren in te blijven.
Dat is dus niet zo, Dus kap met liegen.

Bas zei wel meer dingen zoals dat El professor zou joinen. Misschien moeten we dan maar Erik zijn post er bij halen en het feit dat hij niet altijd de waarheid sprak gewoon normaal is? :)
 
Reactiescore
1.094
Niet dat ik nog speel... Maar in de start bestond Panda gewoon al uit 4 accounts incl PN en nog iemand.
Dus stop is met dat gelul man.

Bekijk bijlage 15922Bekijk bijlage 15922

Welk gelul precies dat Panda een premade was is toch duidelijk, het is letterlijk de premade van Sons.
Alleen mijn account is er geen onderdeel van geweest.

Maar ik heb hier meermaals gelezen, Dat PN en Sons in een stam zaten waar ze van plan waren in te blijven.

Dat is niet in die woorden gezegd hoor? Er is gezegd dat zij de stammen (en voornamelijk de accounts die daarin zaten) niet zomaar de rug gingen toekeren. En dat is ook niet gebeurd?

EDIT:

Het verwijt dat werd gemaakt is dat spreiding de wereld leuker had gemaakt en dat is in de beginfase ook gedaan. Goed dat was inderdaad niet met het oog op er eeuwig in de blijven, maar dan had men toch gewoon verder gekund in een andere vorm? Naps pbgs, vijand of wat de wens ook mag zijn. Er is gekozen voor opedelen/internen in sommige gevallen want de spelers op die accounts stopte. Niets meer en niets minder.

Maar er is gespreid in de start, iets wat de premade is verweten, maar dus wel gewoon is gedaan? De accounts hebben dus ook een individueel traject afgelegd op de 2 originele accs van panda na, die tot PN's join slechts een 2mans stam hadden, dus naar mijn idee geeft dat genoeg uitdaging. Voor de een wat minder misschien zoals PN want die kreeg wel heel veel dorpen gratis, maar Sons of leon hebben letterlijk totdat de accounts in hun stam stopte, echt geen gratis dorpjes gekregen om het maar zo te noemen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.166
Kan inderdaad toegeven dat het voor PN een lastige situatie was. Wij wilden Rain (onze eigen stam) niet keihard de rug toe keren. RainBow gaf aan dat hij het niet meer ging volhouden en ging stoppen en mirror stopte ook van het ene op andere moment. Een geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen.

Snap verder niet zo goed wat je wilt bereiken met deze post, was al een tijdje geleden al uitgelegd hoe het zat.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dat zeg ik niet, in tegendeel geef je gewoon gelijk dat te doen.

Maar ik heb hier meermaals gelezen, Dat PN en Sons in een stam zaten waar ze van plan waren in te blijven.

Dat is dus niet zo, Dus kap met liegen.
Zou ik je toch adviseren beter te lezen.
 
Reactiescore
1.094
Leon, Premade van Leon,
flop

Dit kan natuurlijk he. Er is maar 1 premade van Leon, en de missionaris heeft RT bekeerd, daardoor: Leonisme
 
Reactiescore
1.478
Uiteindelijk was de kwaliteit niet goed genoeg verdeeld.
Dat gebeurt af en toe.
 
Bovenaan