Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser81766

Guest
Na helemaal vol gescholden te worden met ziektes door team pony is de nap over tussen pony en inni over! :)

Mocht dat zo zijn lok je het zelf uit, speel niet voor een saint. Je hebt al regelmatig grof taalgebruik vertoond op het AF, eigenlijk omdat je gewoon keihard op jullie fouten benadrukt worden.

Tenslotte hoef je niet je leiderschap plots af te geven, sta je mannetje en neem je verantwoordelijkheid als leider. Op die manier krijg je nog in elk geval een titel van ons met awards, slechtste leider telt ook.
 
Reactiescore
1.367
omdat zei zich wel aan afspraken houden...
 
Reactiescore
533
Weetje ben denk ik 1 van de weinigen met die mentaliteit en dat vind ik jammer.

Idk piele is zelfs na de premade gejoind grappig genoeg.

Jullie weten wel beter? Ik heb alleen maar gestreden en altijd die kant op gestuurd. Dat jullie voor "plezier" zijn overgelopen is jullie zwakte in mijn ogen.
Om te proberen topics ordelijk te houden gooi ik dit hier ipv bij stelling.

Je maakt 2 fouten.
De eerste grote fout is dat je vergeet dat tribalwars een spel is. Wanneer je dus plezier zoekt in een spel is dat een zeer natuurlijke reflex. Waarom anders spelen?
Dat heeft niets met zwakte te maken maar met een juist levenscompas in jezelf.
Wanneer je steeds jezelf gaat weg cijferen en maanden dingen doet tegen je zin voor een ander dan wordt er misbruik gemaakt van je. En dat is niet ok. Ik zeg natuurlijk niet dat je mag eisen dat iedereen alles voor jou doet. Maar op het einde van de dag moet je blij zijn met je leven en de keuzes die je maakt.
Dus nogmaals een overstap maken om plezier te zoeken is geen zwaktebod.

En de 2e fout is dat je nog steeds overtuigd bent dat chef van pion naar szn is gegaan. Dit terwijl we al denk ik 100x hebben gezegd dat de gesprekken pas een paar dagen later na de leave van pion zijn opgestart en eerder waren we eigenlijk tegen chef rekruteren ondanks dat we goede contacten hadden met elkaar. Dit omdat we eigenlijk met die leden verder wouden. Maar toen begonnen de verhalen van inni door te sijpelen van hun zwaktebod 6vs.1 en is de kiem geboren waarom we hebben gezegd dat voor ons als stam zijn ligging interessant is. Over de kwaliteit als spelers zijnde was minder discussie. En dus is de join geboren (vanuit szn). Maar ook van chef kan je duidelijk zien dat ze pion niet zijn vertrokken voor szn. Er was tijdens de leave en voor de leave vaak gezegd tegen hun geen plaats in szn te zijn. Dus ze leavden om solo te gaan en vonden erna een partner.

Ook nog dit ivm plezier.
Als je elke dag gefrustreerd naar je werk gaat. Ga je ook uitkijken naar een andere werkplek hoor.
 

DeletedUser81766

Guest
Aaah 1 van de grootste stabbers op de .nl server laat zich zien. Is wel een tekenend beeld dat hij szn support of niet? @The Pianist @underground tacticz.

Je hoeft niet continue te proberen van allerlei verwijten naar SZN terug te koppelen. Wij spelen eerlijk en sportief, zelfs ondanks de speelstijl van INNI. Jammer voor jou dat je nu met stabbers te maken hebt en hiermee moet samenwerken, kwalijke zaak.
 

Deleted User - 697374

Guest
Om te proberen topics ordelijk te houden gooi ik dit hier ipv bij stelling.

Je maakt 2 fouten.
De eerste grote fout is dat je vergeet dat tribalwars een spel is. Wanneer je dus plezier zoekt in een spel is dat een zeer natuurlijke reflex. Waarom anders spelen?
Dat heeft niets met zwakte te maken maar met een juist levenscompas in jezelf.
Wanneer je steeds jezelf gaat weg cijferen en maanden dingen doet tegen je zin voor een ander dan wordt er misbruik gemaakt van je. En dat is niet ok. Ik zeg natuurlijk niet dat je mag eisen dat iedereen alles voor jou doet. Maar op het einde van de dag moet je blij zijn met je leven en de keuzes die je maakt.
Dus nogmaals een overstap maken om plezier te zoeken is geen zwaktebod.

En de 2e fout is dat je nog steeds overtuigd bent dat chef van pion naar szn is gegaan. Dit terwijl we al denk ik 100x hebben gezegd dat de gesprekken pas een paar dagen later na de leave van pion zijn opgestart en eerder waren we eigenlijk tegen chef rekruteren ondanks dat we goede contacten hadden met elkaar. Dit omdat we eigenlijk met die leden verder wouden. Maar toen begonnen de verhalen van inni door te sijpelen van hun zwaktebod 6vs.1 en is de kiem geboren waarom we hebben gezegd dat voor ons als stam zijn ligging interessant is. Over de kwaliteit als spelers zijnde was minder discussie. En dus is de join geboren (vanuit szn). Maar ook van chef kan je duidelijk zien dat ze pion niet zijn vertrokken voor szn. Er was tijdens de leave en voor de leave vaak gezegd tegen hun geen plaats in szn te zijn. Dus ze leavden om solo te gaan en vonden erna een partner.

Ook nog dit ivm plezier.
Als je elke dag gefrustreerd naar je werk gaat. Ga je ook uitkijken naar een andere werkplek hoor.
Tegen een overstap in het algemeen is niks tegen. Maar een overstap naar de directe vijand daar heb ik wat tegen. Alle argumenten die je daarom heen gooit laten me koud. Aangezien de situatie niet gepaard ging met misbruik van chef. Het liep niet in pion/tring en het gras leek groener leek het eerder op.

Je kan wel 100x iets zeggen dat maakt het geen waarheid. Maar een periode neutraal spelen haalt niet weg dat je van kamp pion/tring naar kamp szn gegaan bent. Daarentegen lijkt het me stug dat jullie tegen een chef recruit waren dat was gewoon een tactisch goede ligging.

Je hoeft niet continue te proberen van allerlei verwijten naar SZN terug te koppelen. Wij spelen eerlijk en sportief, zelfs ondanks de speelstijl van INNI. Jammer voor jou dat je nu met stabbers te maken hebt en hiermee moet samenwerken, kwalijke zaak.
Hier heb ik mijn excuses voor aangeboden want had de verkeerde persoon voor me. Maar heb ik met stabbers te maken in inni? Er zijn genoeg acties waar mensen binnen szn te maken mee hebben gehad. Dus ik kan dat argument ook om draaien.
 

DeletedUser81766

Guest
Tegen een overstap in het algemeen is niks tegen. Maar een overstap naar de directe vijand daar heb ik wat tegen. Alle argumenten die je daarom heen gooit laten me koud. Aangezien de situatie niet gepaard ging met misbruik van chef. Het liep niet in pion/tring en het gras leek groener leek het eerder op.

Je kan wel 100x iets zeggen dat maakt het geen waarheid. Maar een periode neutraal spelen haalt niet weg dat je van kamp pion/tring naar kamp szn gegaan bent. Daarentegen lijkt het me stug dat jullie tegen een chef recruit waren dat was gewoon een tactisch goede ligging.


Hier heb ik mijn excuses voor aangeboden want had de verkeerde persoon voor me. Maar heb ik met stabbers te maken in inni? Er zijn genoeg acties waar mensen binnen szn te maken mee hebben gehad. Dus ik kan dat argument ook om draaien.

Laat maar horen, ik ben benieuwd. Zo ver mij bekend staat hebben wij vrijwel geen afspraken gebroken, zo niet het wel sportief opgelost.

Wij hebben als stammen regels samen geschreven en ingevoerd met de strijd tussen elkaar. Hier zitten consequenties aan zodra deze overtreden worden, consequenties die INNI nagenoeg niet nageleefd heeft bij het VV draaien in onze rim en CF’s pakken bij daownage zijn front. Dit op zich, zijn gewoon harde en duidelijke stabs. Het is misschien niet zo op deze manier vaak verwoord, maar je kan daar niet om heen draaien.

Vervolgens zijn wij ook nog bekend met afspraken tussen veel andere spelers voor een plaats binnen INNI, welke ook niet nageleefd zijn. Ook dit zijn stabs. INNI heeft ze gebruikt in hun voordeel om tegen ons te spelen, dat dit jammer genoeg voor hun niet gelukt is hebben ze ook aan zich zelf te danken. Er is maar een enkele massa van twee dagen op Jester gestuurd, verder zijn er totaal geen andere massa’s meer verstuurd. Toch worden ze gewoon achter gelaten omdat INNI niet tijdig actie ondernam of plannen concreet uitgedacht hadden.

Zoals ik al eerder zei, INNI had hetzelfde resultaat zonder stabben kunnen bereiken. Jammer genoeg zijn ze niet pro-actief genoeg om dit op tijd te doen voor dat het telkens weer te laat was.

Er was tijd zat zaken te bespreken met andere spelers, meer offensieve plannen uit te werken en bijvoorbeeld da ownage te internen. Door dat jullie te laat hiermee startte, verloren jullie veel. Een respectabele tegenstander accepteert deze verliezen dan en pakt het opnieuw op, INNI zag meer in als laatste redding het door stabs voor elkaar te krijgen.

De ultieme grap uiteindelijk is dat INNI voor Pion nog wel een oké beleid had en hun eigen ding deed, zoals het hoort. Sinds de samenwerkingen met Pion en de nieuwe leden als Tidal erbij is het enkel berg afwaarts gegaan. Het lijkt er op dat de interne structuur van Pion mee gegaan is naar INNI, een structuur die niet werkt. Veel word geregeld maar niet afgemaakt, continue discussies en gezeur. Het zal mij niet verbazen als jullie interne structuur gewoon enorm slecht is, de manier waarop elk ander van jullie met volledig andere argumenten komen laat dit wel zien. Dat gecombineerd met al het regelen van externe zaken, ziet er zeer slecht uit.
 
Reactiescore
2.444
Je kan wel 100x iets zeggen dat maakt het geen waarheid. Maar een periode neutraal spelen haalt niet weg dat je van kamp pion/tring naar kamp szn gegaan bent. Daarentegen lijkt het me stug dat jullie tegen een chef recruit waren dat was gewoon een tactisch goede ligging.

Ik heb net mijn pm's en het forum voor je doorgespit waarin de join van Chef.Intern besproken wordt. Helaas zijn de pm's verloren door de tijdsduur en vele nieuwe pm's. En het topic waarin de join van Chef besproken wordt verwijderd zoals gebruikelijk bij de join van betreffend account. Maar ik was in eerste instantie fel tegen de join van Chef.Intern. Omdat er op dat moment nog een leuke 1v1v1 leek te zijn in de wereld en met de join van Chef.Intern wij het plezier op de wereld voor onszelf en anderen zouden verpesten. Als buur account was mijn stem doorslaggevend voor de join.

Ik heb mijn mening over de join van Chef.Intern pas herzien toen wij als stam concrete bewijzen kregen over de al bestaande afspraken tussen INNI en Pion. Pas toen ik doorhad dat we tegen een gigantische kwantitatieve voorsprong zouden moeten vechten, een die bijna 1.75x groter was dan onze stam, toen pas heb ik besloten mijn stem te veranderen in een ja.

Over de exacte redenen van de leave van Chef.Intern uit Pion. kan ik geen uitspraken doen maar ik weet dat ik mij persoonlijk niet zou kunnen vinden in de manier waarop er massaal naar samenwerkingen is gezocht bij Pion. En dat terzijde heeft de leave van Chef.Intern goed uitgepakt voor INNI want anders had er nog een account gedropped en internt moeten worden.
 
Reactiescore
533
Tegen een overstap in het algemeen is niks tegen. Maar een overstap naar de directe vijand daar heb ik wat tegen. Alle argumenten die je daarom heen gooit laten me koud. Aangezien de situatie niet gepaard ging met misbruik van chef. Het liep niet in pion/tring en het gras leek groener leek het eerder op.

Je kan wel 100x iets zeggen dat maakt het geen waarheid. Maar een periode neutraal spelen haalt niet weg dat je van kamp pion/tring naar kamp szn gegaan bent. Daarentegen lijkt het me stug dat jullie tegen een chef recruit waren dat was gewoon een tactisch goede ligging.


Hier heb ik mijn excuses voor aangeboden want had de verkeerde persoon voor me. Maar heb ik met stabbers te maken in inni? Er zijn genoeg acties waar mensen binnen szn te maken mee hebben gehad. Dus ik kan dat argument ook om draaien.
Elke overstap is er eentje naar de vijand. Hoe je het ook draait of keert er wint maar 1 stam.
Dus ik ben wel benieuwd welke overstap jij dan wel zou goedkeuren.

En voor de 101X keer hij was pion geleaven met nul voorkennis dat hij SZN zou joinen. Hij ging solo en pas erna waren er gesprekken.
 

DeletedUser81766

Guest
En voor de 101X keer hij was pion geleaven met nul voorkennis dat hij SZN zou joinen. Hij ging solo en pas erna waren er gesprekken.

En voor de 102x bevestig ik dit, wij waren Pion uit onvrede vertrokken omdat solo tussen twee stammen nog leuker was voor ons als bij Pion spelen. Toen we steeds meer bewijs kregen dat iedereen tegen SZN keerde begonnen wij in gesprek over onze join in SZN. Daar vraag je tenslotte ook om als je iedere stam een beetje gaat zitten rekruten om het vuile werk voor je te doen.

Goede ligging was bijzaak en heeft er uiteindelijk alleen voor gezorgd dat de join überhaupt een optie was. Hadden wij nog meer voor absurd gelegen dan was een join nooit een optie geweest.
 
Bovenaan