Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
142
Eigen ding doen maar toevallig wel samen aanvallen op bijvoorbeeld Elusive Jester. Dat heet niet je eigen ding doen, want jullie conformeeren julliezelf daarmee ook aan Inni. Wanneer jullie een eigen koers hadden gevaren dan hadden jullie als stam meer groeiruimte gehad en waren jullie als stam ook verder gekomen. Dat je wilt samenwerken met de vijand van je vijand valt te begrijpen. Maar niet wanneer dat ten koste gaat van je eigen stam en de potentie van je stam. Nu hebben jullie jezelf in jullie groei beperkt met welk voordeel? Het front met SZN werd er niet kleiner door. Jullie vielen daardoor ook niet minder op, nee juist meer. Het geeft jullie ook niet meer kans om te winnen. Met andere woorden dus niks geen voordeel. Wanneer Inni eventueel gewonnen heeft van SZN zijn jullie het volgende target. Dat noem ik bij het grof vuil zetten.

Die aanval was een actie waarvoor we gevraagd waren. Die lag ook in onze strategische lijn en zijn dus voor die actie gaan samenwerken.
En meer groeiruimte? Ik heb ruimte genoeg gehad hoor. Kon meer, maar je krijgt niet altijd alles wat je wilt.
De beperking lag vooral doordat we jullie als front hadden en niet zomaar jullie konden overnemen
 
Reactiescore
1.478
Eens, laat ze ingame maar eens wat laten zien op iemand van grootte, ipv 200K matties kunnen edelen die niet hun mb willen worden.

Was gezellig wellicht tot straks at the party!
Haha je hebt zelf niet eens front.
Het aannemen van backstabbers, heb ik je ook nog niet over gehoord.

Prachtig dat selectieve lezen.

Oh, en naar die antwoorden ben ik eigenlijk niet benieuwd gezien je eerdere voorkomen.
@underground tacticz. & @potje , houdt die prietpraat maar voor je. Er ligt hier zat, diverse bronnen. Als je het niet wilt zien - prima, lol. Waar hoop je op, geluidsopnamen?

Misschien even bij TAD informeren, die schijnt het te weten! Nietwaar? ;)

Vermoeiend, ben inmiddels wel klaar met dat gezever hier.
Ik heb anders weinig screens gezien, en zeker geen met mrmohawk zelf? Noem me schijnheilig wat je wilt, ik ben niet zo involved met onze stamzaken maar ik houd er niet van als er stabbers in de stam komen.

Als er genoeg bewijs is neem ik aan dat er iets geregeld word in jullie voordeel. Ik snap dat dat niet iets is waar jullie enorm gelukkig van worden maar meer kan ik zelf er ook niet doen. Onze stam voelt zich enigzins ingesloten dus ik snap de extra rekruut wel, al heb ik zelf niet voor gestemd. Verder laat ik het hier ook maar bij want jij reageert toch wel salty.
 

DeletedUser81453

Guest
Haha je hebt zelf niet eens front.


Ik heb anders weinig screens gezien, en zeker geen met mrmohawk zelf? Noem me schijnheilig wat je wilt, ik ben niet zo involved met onze stamzaken maar ik houd er niet van als er stabbers in de stam komen.

Als er genoeg bewijs is neem ik aan dat er iets geregeld word in jullie voordeel. Ik snap dat dat niet iets is waar jullie enorm gelukkig van worden maar meer kan ik zelf er ook niet doen. Onze stam voelt zich enigzins ingesloten dus ik snap de extra rekruut wel, al heb ik zelf niet voor gestemd. Verder laat ik het hier ook maar bij want jij reageert toch wel salty.

De bevestiging door een stamgenoot was nog niet voldoende kennelijk:
Bekijk bijlage 17037

Erkenning van de stabber zelf misschien? @underground tacticz.
Bekijk bijlage 17035

Ik denk niet dat er grotere idioten dan jou hier rondlopen. Termen als "laster" en een "zaak beginnen".. Waar heb je het allemaal over..

Ik zal maar zeggen; ik zie de zaak vol vertrouwen tegemoet!

Ben overigens erg benieuwd wat men gaat doen nu de zaak wel een beetje rond lijkt te zijn, hoewel ik het gevoel heb niet iedereen in staat is om scherp te stellen. :rolleyes:

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Er ligt van alles op tafel, ook een screen met mrmohawk. Je wilt het alleen niet zien, heel wat anders. Het wordt erkend door TAD maar nu probeert de stam dat met terugwerkende kracht ongedaan te maken? Waar was dat op gebaseerd dan?

Jullie verwachten zo’n beetje dat een stabber zijn naam veranderd in stabber of zo? Geen idee waar jullie naar op zoek zijn. Niet naar de waarheid in ieder geval.

Ik weet in ieder geval op voorhand dat de screens omtrent die VV’s hier sowieso niet door jullie eigen criteria komen, lol.
 
Reactiescore
1.478
Er ligt van alles op tafel, ook een screen met mrmohawk. Je wilt het alleen niet zien, heel wat anders. Het wordt erkend door TAD maar nu probeert de stam dat met terugwerkende kracht ongedaan te maken? Waar was dat op gebaseerd dan?

Jullie verwachten zo’n beetje dat een stabber zijn naam veranderd in stabber of zo? Geen idee waar jullie naar op zoek zijn. Niet naar de waarheid in ieder geval.

Ik weet in ieder geval op voorhand dat de screens omtrent die VV’s hier sowieso niet door jullie eigen criteria komen, lol.
Ik zag m al, echter is een screen waarin jij zegt dat mrmohawk stabt is natuurlijk geen bewijs. Maar we zijn er met de stam mee bezig, je hoort nog van ons. Deze discussie nu doorvoeren op het AF is een beetje nodeloos, dus ik ga nu niet verder op je bericht in.
 
Reactiescore
489
@underground tacticz. & @potje , houdt die prietpraat maar voor je. Er ligt hier zat, diverse bronnen. Als je het niet wilt zien - prima, lol. Waar hoop je op, geluidsopnamen?

Misschien even bij TAD informeren, die schijnt het te weten! Nietwaar? ;)

Vermoeiend, ben inmiddels wel klaar met dat gezever hier.

Dit was toen we Mrmohawk zijn kant nog niet hadden gehoord. Verder heb ik ook nog steeds geen bewijs gezien van een stab. Het is zeker niet de meest nette actie die deze wereld is gebeurd. Dit heb ik als TAD speler ook aangekaart binnen de stam. Je hebt ons woord dat hij zo’n acties niet meer gaat doen en geven hem de kans om zijn naam recht te zetten.
Zonder bewijs staan brullen is makkelijke P&P.

INNI zijn allemaal stabbers!!
 

DeletedUser69389

Guest
Er ligt van alles op tafel, ook een screen met mrmohawk. Je wilt het alleen niet zien, heel wat anders. Het wordt erkend door TAD maar nu probeert de stam dat met terugwerkende kracht ongedaan te maken? Waar was dat op gebaseerd dan?

Jullie verwachten zo’n beetje dat een stabber zijn naam veranderd in stabber of zo? Geen idee waar jullie naar op zoek zijn. Niet naar de waarheid in ieder geval.

Ik weet in ieder geval op voorhand dat de screens omtrent die VV’s hier sowieso niet door jullie eigen criteria komen, lol.
Niet het bewijs van een daadwerkelijke stab. Half sluitende bewijslast is geen sluitende bewijslast.

Ook is het gewoon bijzonder opmerkelijk dat jullie hier nu pas mee naar het AF komen. Wat is jullie bedoeling ermee? Komt op mij over dat jullie willen dat wij hen kicken en dat jullie het recht krijgen om daarna op hen te klappen. Kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren, want het is alleszins een schijnvertoning van P&P. De enige reden dat jullie hier nu mee komen is omdat door het wegvallen van eerst Time en nu Sadum in combi met de join van Mrmohawk in SZN jullie situatie er beroerder op is geworden. Hadden wij Mrmohawk niet gerecruit denk ik niet dat dit verhaal op het AF was gekomen. Dat maakt jullie verhaal en zaak er alleszins niet sterker op. Het enige doel wat jullie hebben, vermoedelijk ingefluisterd door Inni, is om tweespalt te creëren binnen SZN en ons vertrouwen in Mrmohawak verloren zien te gaan met als gevolg een kick. Alleszins een schertsvertoning van P&P die te doorzichtig is. Ik zou zeggen pak het de volgende keer anders aan. We zijn best bereid om te kijken naar eventuele compensatie, maar wel binnen de grenzen van de redelijkheid. Vooral omdat er ook bij de kant van Uno fouten zijn gemaakt in deze situatie.
Maar dan ga ik er gemakshalve ook ervanuit dat er is gestabt of afspraken overtreden zijn. Iets wat alleszins tot op heden nog niet is aangetoond door jullie.
 

DeletedUser81453

Guest
Niet het bewijs van een daadwerkelijke stab. Half sluitende bewijslast is geen sluitende bewijslast.

Ook is het gewoon bijzonder opmerkelijk dat jullie hier nu pas mee naar het AF komen. Wat is jullie bedoeling ermee? Komt op mij over dat jullie willen dat wij hen kicken en dat jullie het recht krijgen om daarna op hen te klappen. Kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren, want het is alleszins een schijnvertoning van P&P. De enige reden dat jullie hier nu mee komen is omdat door het wegvallen van eerst Time en nu Sadum in combi met de join van Mrmohawk in SZN jullie situatie er beroerder op is geworden. Hadden wij Mrmohawk niet gerecruit denk ik niet dat dit verhaal op het AF was gekomen. Dat maakt jullie verhaal en zaak er alleszins niet sterker op. Het enige doel wat jullie hebben, vermoedelijk ingefluisterd door Inni, is om tweespalt te creëren binnen SZN en ons vertrouwen in Mrmohawak verloren zien te gaan met als gevolg een kick. Alleszins een schertsvertoning van P&P die te doorzichtig is. Ik zou zeggen pak het de volgende keer anders aan. We zijn best bereid om te kijken naar eventuele compensatie, maar wel binnen de grenzen van de redelijkheid. Vooral omdat er ook bij de kant van Uno fouten zijn gemaakt in deze situatie.
Maar dan ga ik er gemakshalve ook ervanuit dat er is gestabt of afspraken overtreden zijn. Iets wat alleszins tot op heden nog niet is aangetoond door jullie.

Nu pas? Hij is gisteren gejoined, lol. Voor die tijd hadden jullie er niets mee van doen. Dat gebeurde toen jullie deze stabber asiel boden.

Verder hebben wij geen verwachtingen hoor, meer om de wereld te laten zien hoe de vork in de steel zit.

De bewijslast zal voor jullie nooit sluitend zijn, er is nog nooit een stabber geweest die zei; Hey! Ik ben een stabber!

Er ligt legitiem bewijs, dat is duidelijk.

Maar laat ik dan een wedervraag stellen die nog steeds niet beantwoord is;

Het wordt erkend door TAD maar nu probeert de stam dat met terugwerkende kracht ongedaan te maken? Waar was dat op gebaseerd dan?

Deze “aannames” lijken dus alleen bestemd te zijn voor SZN, zo blijkt? Precies ja.

Verder zou ik zeggen; zoek het lekker uit met je hele handel!

DAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGG
 
Reactiescore
142
Niet het bewijs van een daadwerkelijke stab. Half sluitende bewijslast is geen sluitende bewijslast.

Ook is het gewoon bijzonder opmerkelijk dat jullie hier nu pas mee naar het AF komen. Wat is jullie bedoeling ermee? Komt op mij over dat jullie willen dat wij hen kicken en dat jullie het recht krijgen om daarna op hen te klappen. Kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren, want het is alleszins een schijnvertoning van P&P. De enige reden dat jullie hier nu mee komen is omdat door het wegvallen van eerst Time en nu Sadum in combi met de join van Mrmohawk in SZN jullie situatie er beroerder op is geworden. Hadden wij Mrmohawk niet gerecruit denk ik niet dat dit verhaal op het AF was gekomen. Dat maakt jullie verhaal en zaak er alleszins niet sterker op. Het enige doel wat jullie hebben, vermoedelijk ingefluisterd door Inni, is om tweespalt te creëren binnen SZN en ons vertrouwen in Mrmohawak verloren zien te gaan met als gevolg een kick. Alleszins een schertsvertoning van P&P die te doorzichtig is. Ik zou zeggen pak het de volgende keer anders aan. We zijn best bereid om te kijken naar eventuele compensatie, maar wel binnen de grenzen van de redelijkheid. Vooral omdat er ook bij de kant van Uno fouten zijn gemaakt in deze situatie.
Maar dan ga ik er gemakshalve ook ervanuit dat er is gestabt of afspraken overtreden zijn. Iets wat alleszins tot op heden nog niet is aangetoond door jullie.

Je ziet de complot theorieën vliegen, amai :D
 
Reactiescore
1.454
De bevestiging door een stamgenoot was nog niet voldoende kennelijk:
Bekijk bijlage 17037

Erkenning van de stabber zelf misschien? @underground tacticz.
Bekijk bijlage 17035

Ik denk niet dat er grotere idioten dan jou hier rondlopen. Termen als "laster" en een "zaak beginnen".. Waar heb je het allemaal over..

Ik zal maar zeggen; ik zie de zaak vol vertrouwen tegemoet!

Ben overigens erg benieuwd wat men gaat doen nu de zaak wel een beetje rond lijkt te zijn, hoewel ik het gevoel heb niet iedereen in staat is om scherp te stellen. :rolleyes:

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Ik had mezelf beloofd niet meer op jouw te reageren, maar na dingen voor bij horen komen in de chat moest ik toch maar even mijn woordje doen. Doe geen moeite om verder inhoudelijk te reageren of dingen te zeggen zoals, kijk wie weer terug is etc. etc., na deze post sta je weer mooi op negeren.

Ten eerste vind ik het mooi dat je plotseling iets wat wij zeggen als complete waarheid aanneemt. Opeens omdat wij in een PM naar iemand anders zeggen dat hij een stabber is, klopt dit ook. Hadden we dit geweten hadden we al lang gezegd dat K1sho een noob was, dan had jij het eindelijk ook aangenomen (net zoals ieder ander onderhand).

Ten tweede, er zit een groot verschil tussen iets vinden en iets zeggen. Op het moment van schrijven was er nog geen enkele intentie om hem te recruiten en was onze enige doelstelling de rim zo snel mogelijk opedelen. Dit konden we het beste doen met hulp van een speler zoals vietcong. Tuurlijk gaan we dan dingen zeggen zoals: hij is een stabber, tijd voor revanche etc.; dat is namelijk wat hij wil horen. Het zelfde gaat op wanneer je shampoo op je verjaardag krijgt en dan net doet alsof je er vet blij mee bent of sokken op Sinterklaas. Het is het gene wat mensen willen horen dus je zegt het maar gewoon. Het daadwerkelijk ook vinden is een ander verhaal, dat zijn twee dingen die je door elkaar haalt. Al met al is dus geen bewijs van een stab maar selectief gedrag van jouw kant. Verder heb ik niet de informatie om met zekerheid te zeggen dat hij een stabber is of niet. Daar ga ik ook geen uitspraak over doen.

Ten derde, als iemand niet ingaat op het feit dat je hem een backstabber noemt, betekent dat niet per direct dat het dan ook zo is. Dat je niet verder kan denken dan dat verbaasd me overigens helemaal niks.

Ten vierde, ik ben het volledig met je eens dat UT 1 van de grootste idioten is die hier rondloopt (luv u Martijn), maar gelukkig is er sowieso eentje die groter is en dat ben jij. En astjeblieft, ga niet iets zeggen zoals: moet jij nodig zeggen, kijk eens in de spiegel etc. niemand vind dat leuk. Als je dan wilt beledigen, wees creatief ;).

Al met al is er totaal geen bewijs van een stab. Kom daar mee, of hou gewoon je muil. Het is een hoop geblaat en weinig bewijs.

@INNI, wanneer wordt de illegale VV actie van Tidal opgelost. Jullie hebben gepushed voor die regel en nu overtreden jullie hem zelf. Dat toont wel van enorme zwakte, niet? En als je gaat zeggen, sorry, Tidal was niet op de hoogte, bespaar jezelf de moeite. Dat is jullie probleem dat het niet goed gecommuniceerd is, maak het niet de onze.
 

DeletedUser81453

Guest
Haha pannenkoek, verspilde moeite wederom.

En we staan weer op “negeren”. Oftewel, je bent weer huilend weggelopen. :D

Blaten over VV’s waar geen bewijs voor is. Deze zogeheten “aannames” lijken enkel besteed aan SZN.
 
Reactiescore
1.367
Wat was trouwens de afspraak tussen AE en UNO, ben daar wel benieuwd naar
 
Reactiescore
1.478
De bewijslast zal voor jullie nooit sluitend zijn, er is nog nooit een stabber geweest die zei; Hey! Ik ben een stabber!

Er ligt legitiem bewijs, dat is duidelijk.
Haha jawel hoor, ene stuntman w67? geloof ik, geen stabber maar iemand die boostaccs gebruikte. 2 dagen later had die een ban, dat was erg grappig.
 

DeletedUser69389

Guest
Nu pas? Hij is gisteren gejoined, lol. Voor die tijd hadden jullie er niets mee van doen. Dat gebeurde toen jullie deze stabber asiel boden.

Verder hebben wij geen verwachtingen hoor, meer om de wereld te laten zien hoe de vork in de steel zit.

De bewijslast zal voor jullie nooit sluitend zijn, er is nog nooit een stabber geweest die zei; Hey! Ik ben een stabber!

Er ligt legitiem bewijs, dat is duidelijk.

Maar laat ik dan een wedervraag stellen die nog steeds niet beantwoord is;



Deze “aannames” lijken dus alleen bestemd te zijn voor SZN, zo blijkt? Precies ja.

Verder zou ik zeggen; zoek het lekker uit met je hele handel!

DAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGG
Mooi dat je mijn punt bevestigd. Nu ze in SZN zitten maken jullie er pas een punt van. Het eventuele vieze van handelen is niet zozeer een principekwestie waar jullie op willen hameren. Het wordt gewoon misbruikt in de hoop om de penibele situatie minder penibel te maken door een kick te eisen en vrijspel te vergaren. Legitiem bewijs van het stabben heb je namelijk niet getoond.

Je zegt letterlijk dat wij er nu pas mee van doen hebben en dat het daarom op het AF moet komen. Hoezo was de vermeende actie van Mrmohawk daarvoor niet belangrijk genoeg om hen daarvoor publiekelijk aan de schandpaal te nagelen? Ik krijg het gevoel omdat het jullie in feite niet boeit om wat er gedaan is maar meer dat ze naar SZN zijn gegaan. Zoals ik eerder al beschreef maakt dat het verhaal er niet sterker op.
 

DeletedUser81453

Guest
Toen was het een stabber die solo was gegaan, na gisteren een stabber welke onderdak werd geboden (en dus beloond voor zijn daden).

Niet meer, niet minder.
 
Reactiescore
533
Ik heb al netjes gevraagd aan je leider om met bewijs te komen ;)
Ik heb geen vraag gekregen hoor. Betwijfel of je er wel voor open staat en dat je niet gewoon gaat negeren.
Haha pannenkoek, verspilde moeite wederom.

En we staan weer op “negeren”. Oftewel, je bent weer huilend weggelopen. :D

Blaten over VV’s waar geen bewijs voor is. Deze zogeheten “aannames” lijken enkel besteed aan SZN.
Bewijs is er voldoende schat. Maar ben op zich meer van het type om deze zaken niet op het af te gooien maar intern op te lossen. Ook mijn deur staat open voor jou he.
 
Reactiescore
533
Is wel grappig die vv. Haha ik die de hele tijd liep te verkondigen dat ik dat onzin vond maar toch accepteerde en dan wordt het tegen je gedaan
 

DeletedUser81453

Guest
Haha jawel hoor, ene stuntman w67? geloof ik, geen stabber maar iemand die boostaccs gebruikte. 2 dagen later had die een ban, dat was erg grappig.

Een hack! Photoshop!

Ik heb geen vraag gekregen hoor. Betwijfel of je er wel voor open staat en dat je niet gewoon gaat negeren.
Bewijs is er voldoende schat. Maar ben op zich meer van het type om deze zaken niet op het af te gooien maar intern op te lossen. Ook mijn deur staat open voor jou he.

Thanks! :)
 
Bovenaan