Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487957763

Guest
Nee hoor, maar ik vind commentaar leveren op iets waar je geen onderdeel van uit zegt te maken een beetje overbodig. :rolleyes:
Lees zijn bericht nog eens “nog niet eens” . Soms veranderen dingen daarin is Tribalwars nog verraderlijker dan het weer.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Nee hoor, maar ik vind commentaar leveren op iets waar je geen onderdeel van uit zegt te maken een beetje overbodig. :rolleyes:
Niet zo salty. Iedereen heef toch ook een mening over de politiek? Of over Trump?
Niet zo dom lullen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Over dom lullen gesproken..

TribalWars vergelijken met binnen- of buitenlandse politiek.

Dwaas.

Je zou maar een emmer zout in je koffie hebben gekapt zeg. Volgende keer als je me "dwaas" noemt, denk dan even logisch na. Het heet politiek&propaganda. Wat doet politiek? Wat doet trump?

Badum tss, idioot.
 
Reactiescore
974
Je zou maar een emmer zout in je koffie hebben gekapt zeg. Volgende keer als je me "dwaas" noemt, denk dan even logisch na. Het heet politiek&propaganda. Wat doet politiek? Wat doet trump?

Badum tss, idioot.

Tering, wat ben jij een naar en vervelend mannetje zeg. Dat je met je zelf kan leven.
 
Reactiescore
2.303
Je zou maar een emmer zout in je koffie hebben gekapt zeg. Volgende keer als je me "dwaas" noemt, denk dan even logisch na. Het heet politiek&propaganda. Wat doet politiek? Wat doet trump?

Badum tss, idioot.
Hoezo vergelijk je dit met trump? Je mag wel effe normaal doen...
 
Reactiescore
2.303
Hey nieuwe mensen op het forum!

Waar spelen jullie? Heb jullie nog niet gezien hier xd
Wij spelen hier niet.
Wij zorgen gewoon dat laurens de rat het niet te hoog in zijn bol krijgt.
 
Reactiescore
974
Wanneer je Laurens tegenkomt op Schiphol.

580b8da8fbf197c188683f8e48d136a1.png
 
Bovenaan