Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78710

Guest
Weet je nog paar maand geleden had jij belooft in fusie te gaan met black en ons te joinen en samen op tring te gaan.
Maar jij meneer wou zou graag dubbel spel spelen en had ook met tring wat geregeld.
We gooien geen kata s zoals de afspraken waar we ons aan binden maar alleen al om jouw hier niet meer te horen zou ik liever kata s gooien.
Je bent gewoon een vieze backstabber, die het geluk heeft dat black het heel goed doet.
Anders waren we al lang bij jouw.
Veel plezier met je grote mond.
 

DeletedUser81415

Guest
Moet ik nu serieus hierop reageren, en dan ook in steenkolen NL:p

Iedereen binnen Roem weet dat ik 100% betrouwbaar ben, en me voor iedereen enorm heb ingezet.......jij baseert je onterecht op een paar flarden aan info die je gezien hebt...en reageert zeer vooringenomen.......ik beargumenteer prima dus een grote mond is ook in deze en onterechte kwalificatie.....

Dus even gewoon lezen....aangeboden NAP van 5 naar 2....niks meer niks minder...........
 
Reactiescore
1.367
Eyy heesie, zin om in szn te komen spelen ? :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
In verdediging van Heessie ik vind dat als je als leider een nap van 5 dagen aanbied je daar gerand voor moet kunnen staan. Als jouw stam dat niet wilt had je eerst intern moeten overleggen voor je een aanbieding doet. Zo verlies je geloofwaardigheid :like:
 
Reactiescore
300
Moet ik nu serieus hierop reageren, en dan ook in steenkolen NL:p

Iedereen binnen Roem weet dat ik 100% betrouwbaar ben, en me voor iedereen enorm heb ingezet.......jij baseert je onterecht op een paar flarden aan info die je gezien hebt...en reageert zeer vooringenomen.......ik beargumenteer prima dus een grote mond is ook in deze en onterechte kwalificatie.....

Dus even gewoon lezen....aangeboden NAP van 5 naar 2....niks meer niks minder...........


We horen anders.... En nee niet van black.

Je word onder andere een vervelend vader figuur genoemt door je eigen stam genoten.... Dus zal wel loslopen hahaha
 
Reactiescore
2.444
We horen anders.... En nee niet van black.

Je word onder andere een vervelend vader figuur genoemt door je eigen stam genoten.... Dus zal wel loslopen hahaha

Een RIM speler die het langere tijd volhoud tegen aanvallen van een top 3 stam, op het AF zichzelf komt verdedigen en door zijn stamgenoten als een vaderfiguur wordt gezien. Ik vind Heesie een held.
 
Reactiescore
376
Even de community informeren over onderstaande communicatie, dat ben ik verplicht aan weldenkende medemens.......dit heet onderhandelen zonder mandaat.....volledig ontoerekeningsvatbaar die Aritmetic en zijn recruit stam INNI.

En dan ook nog eens zielig blokkeren........man man man wat een eenvoud!
137733_thumb
Arithmetic vandaag om 12:31 uur
Oké veel plezier!
Maak er een mooi en uitgebreid verhaal van!

Jammer dat het dan geen persoonlijke nap word!

Wel jammer dat je me weer beledigt :(

A.

BTW, thanks dat jij me naam wel goed schrijft tho.


heesie80vandaag om 12:25 uur

prima doen we dat......kun je op rekenen!!!

onbetrouwbaar stuk ellende genaamd Antwan.......en dan ook nog eens simpel gespeld en niet de luxe variant.

Wedden dat dit gewaardeerd wordt op het forum!

Arithmeticvandaag om 10:28 uur
Hey,
Gooi op het AF wat je wil hoor, dat maakt mij namelijk niet zoveel uit....
Die 5 dagen van het eerste voorstel was voor mij prima. De stam heeft het alleen liever niet dus dan gaan we dat ook niet doen he. Nadat ik jou reactie hebt laten zien krijg je sws geen stam nap meer van de rest.
We kunnen een persoonlijke nap doen. Enkel tussen jou en mij. om te zorgen dat we beide wat op kunnen bouwen in de nieuwe dorpen....
En anders hou het hierbij op.....
A.

heesie80vandaag om 08:51 uur

Maw je hebt geen eens autoriteit binnen de stam....jij kan niet nu terugkomen met 2 dagen als Voorstel. Ik geef je 1 laatste kans 6 dagen. En anders gooi ik dit op het forum...dan ziet iedereen jou ware aard en die van Mike....wat denk jij dat ik zielig ben....ik meen dit

Arithmeticvandaag om 07:51 uur
De stam weigert een langdurige nap met jullie...
Ik zou voor een nap van 2 dagen kunnen zorgen.
Anders hou het op, en hebben we geen nap helaas....
A.

heesie80gisteren om 23:08 uur

uitstekend.......ik gun het mike zeker........jullie hebben hem hard nodig!

Arithmeticgisteren om 23:07 uur
Ik laat het morgen weten...
A.

heesie80gisteren om 23:01 uur

minimaal 8, en je hebt een deal. mag vandaag in gaan.....wel ff aangeven of je vrienden van pion nu faken of vegen!

Arithmeticgisteren om 22:58 uur
6 dagen doen en ik vind het prima.
Ik wil niet meer dan 6 dagen :)
Voor ons net zo goed een nadeel als voor jou. Aangezien dorpjes even leeg/vol staan.
A.

heesie80gisteren om 22:55 uur

ik denk met 8-10 dagen dat we wel een deal kunnen maken!

Arithmeticgisteren om 22:51 uur
Nouja wij willen Mike, en Mike wil ons.
Dus de dorpjes verdelen om het eerlijk te houden.
En een nap van 5 dagen...
A.

heesie80gisteren om 22:50 uur

Mike zevert de godganse dag tegen me.....

ik verneem dat jullie een voorstel hebben......

Arithmeticgisteren om 22:48 uur
Hi,
AL wat van Mike gehoord?
A.

Ik reageer niet zo snel op dingen op het AF maar ik wil wel even kwijt dat dit echt zeer laag spel is van Heesie.

Puur en alleen al het feit dat je in privé gesprekken gaat dreigen een vrij normale conversatie op het AF te zetten (en het dan ook doen) puur omdat het niet helemaal naar jouw wens verloopt is echt bijzonder laag en kinderachtig.

Dit laat duidelijk zien dat je er niet constructief in staat en je puur en alleen uit bent op zieken en moddergooien. Het is niet alsof je hier keihard gestabbed wordt o.i.d.

Als je objectief naar jullie gesprek kijkt zie je dat er helemaal niks is afgesproken. Er is geconverseerd over een mogelijke nap, en ja, er is vanuit Arithmetic wat geopperd, maar als dit niet hard is afgesproken dan waarom overdrijf je dan zo?

Als iedere leiding vooraf alles met zijn stam moet overleggen dan kom je nergens, iedere leiding oppert wel is iets wat nog even met de stam naderhand besproken/hardgemaakt moet worden, zo werken die dingen nu eenmaal. En ja soms komt het voor dat de stam er anders in staat dan de leiding, dan pas je dat als leiding zijnde aan, wat Arithmetic netjes heeft gedaan.

Nou kan je het leuk op het AF gooien, maar buiten wat moddergooien en een tik op de vingers van de overige stammen, wat bereik je hier nu mee? Ik snap dat je wel bijval zult krijgen van onze tegenspelers, maar die zouden op een scheet nog reageren en de kans aangrijpen om wat van negatieve propaganda te verspreiden (andersom, verwacht ik, dat INNI dit uiteraard ook zou doen).

Maar waar ik op doel is: Wat heb je hier nu mee bereikt? Kans op enige nap met INNI heb je hiermee weggegooid, je hebt jezelf een slechte naam gegeven, je stam een slechte naam gegeven, en wie gaat er nu nog privé gesprekken met jou aan als ze weten dat je zo onvolwassen bent dat je dingen op het AF gooit als je het er even niet mee eens bent. Het is een zwaar overtrokken reactie van je, waarbij je alleen jezelf in je voet schiet en INNI grotendeels onterecht (ja het had iets netter gekund) een slechte naam probeert te geven.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
80
Klopt, en jij? Lift je ook mee op 1 van de multi-accounts?



Lijkt me lastig als je hier niet speelt. Maar als dat dan stiekem wel zo is; van harte welkom.
Ze hebben daar geen enkel idee wie bij wie speelt dus alles kan!
Voor mensen die zo aan het zeuren waren om een mass en oorlogsverklaringen uitdeelde doen ze verdraaid weinig ingame.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ze hebben daar geen enkel idee wie bij wie speelt dus alles kan!
Voor mensen die zo aan het zeuren waren om een mass en oorlogsverklaringen uitdeelde doen ze verdraaid weinig ingame.
Doen inderdaad helemaal niks :engel:
 

Deleted User - 487957763

Guest
Klopt, en jij? Lift je ook mee op 1 van de multi-accounts?



Lijkt me lastig als je hier niet speelt. Maar als dat dan stiekem wel zo is; van harte welkom.
Moet iedereen in ze handtekening zetten waar die speelt dan?
 
Bovenaan