Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.367

DeletedUser81415

Guest
Even een shoutoot aan Inni, dank voor de aankomsttijden vandaag, dit ziet er wel mooi verzorgd uit. Ik merk dat mijn snipes met regelmaat te weinig troepen bevatten.........Ik verneem wel 90 edels gesloopt bij Black, ergens heel trots op ons clubke vandaag, en dat met 3 paardenkoppen;):)
 
Reactiescore
533
Phoeh zwarte week achter de rug.
Maar als de juist conclusies worden getrokken kan iets negatiefs zomaar iets positief worden.
 

DeletedUser81415

Guest
Go Heessie Go Heessie!

Paardenkoppen niet te stoppen :p

Een half woord is voor jou ook genoeg he..;)....deze woordspeling op schapenkoppen kan ik wel waarderen...alhoewel dat Dood paard meer op gaat bij de plaatselijke trots........stijf onderaan mooie parallel naar mijn account hier:confused::confused:
 
Reactiescore
767
Een half woord is voor jou ook genoeg he..;)....deze woordspeling op schapenkoppen kan ik wel waarderen...alhoewel dat Dood paard meer op gaat bij de plaatselijke trots........stijf onderaan mooie parallel naar mijn account hier:confused::confused:
Een dordtenaar zou altijd blijven zingen
 
Reactiescore
489
Wel grappig dat INNI zo'n grote mond hebben. Gisteren zeiden ze nog dat ze de beste van INNI en onze stam in één stam moesten zetten, zodat de spelers die het verdienen deze wereld kunnen winnen. Ook zeggen ze dat Pion nog staat dankzij hun en dat ze ze niet hoog inschatten.

Als ik jullie was zou ik zo'n info binnenhuis houden, het versterkt de band met jullie bg Pion volgens mij zeker niet als je zo'n uitspraken doet :p
Maar ach, is maar één van de zoveel bg's. Eentje meer of minder zal het verschil wel niet uitmaken :)
 

DeletedUser4771

Guest
Wel grappig dat INNI zo'n grote mond hebben. Gisteren zeiden ze nog dat ze de beste van INNI en onze stam in één stam moesten zetten, zodat de spelers die het verdienen deze wereld kunnen winnen. Ook zeggen ze dat Pion nog staat dankzij hun en dat ze ze niet hoog inschatten.

Als ik jullie was zou ik zo'n info binnenhuis houden, het versterkt de band met jullie bg Pion volgens mij zeker niet als je zo'n uitspraken doet :p
Maar ach, is maar één van de zoveel bg's. Eentje meer of minder zal het verschil wel niet uitmaken :)
De modder die je gooit is wel vrij zwart man. Net wat minder kleur in je bericht maakt het communicatief een stuk sterker. Ik hoop in ieder geval dat het een beetje opluchtte toen je dit schreef ;)
 

DeletedUser81415

Guest
De modder die je gooit is wel vrij zwart man. Net wat minder kleur in je bericht maakt het communicatief een stuk sterker. Ik hoop in ieder geval dat het een beetje opluchtte toen je dit schreef ;)

Als je nu een metafoor gebruikt om je verhaal kracht bij te zetten gebruik die dan wel in de goede context.......MODDER....welke kleuren ken je nog meer dano_Oo_Oo_O
 

DeletedUser81766

Guest
Oef pas op, straks gooien jullie je eigen deuren nog dicht met dit soort uitspraken.
 

DeletedUser81415

Guest
Onze stam is een soort saloon.........je hoeft alleen maar de salondeuren open te duwen en je bent binnen;)
 
Reactiescore
1.367
Beter van niet :3
 
Reactiescore
300
Wel grappig dat INNI zo'n grote mond hebben. Gisteren zeiden ze nog dat ze de beste van INNI en onze stam in één stam moesten zetten, zodat de spelers die het verdienen deze wereld kunnen winnen. Ook zeggen ze dat Pion nog staat dankzij hun en dat ze ze niet hoog inschatten.

Als ik jullie was zou ik zo'n info binnenhuis houden, het versterkt de band met jullie bg Pion volgens mij zeker niet als je zo'n uitspraken doet :p
Maar ach, is maar één van de zoveel bg's. Eentje meer of minder zal het verschil wel niet uitmaken :)


Uhm leg uit? Dit is namelijk zomer wat roepen zonder enige vorm van bewijs lol....
 
Reactiescore
382
Wel grappig dat INNI zo'n grote mond hebben. Gisteren zeiden ze nog dat ze de beste van INNI en onze stam in één stam moesten zetten, zodat de spelers die het verdienen deze wereld kunnen winnen. Ook zeggen ze dat Pion nog staat dankzij hun en dat ze ze niet hoog inschatten.
Uhm leg uit? Dit is namelijk zomer wat roepen zonder enige vorm van bewijs lol....
Hier is wel degelijk bewijs van :engel:
 
Bovenaan