Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser81415

Guest
INNI en het verzet teamen up......o_O...wij maken ons klaar voor een gezellige strijd!!! tot straks kinders.................warme choco en een zoete koek.....zo?

Mag hopen dat er ook wat aan de andere kant van het schaakbord plaats gaat vinden.......en zo niet dan niet.....:biggrin::biggrin:
 
Reactiescore
1.367
INNI en het verzet teamen up......o_O...wij maken ons klaar voor een gezellige strijd!!! tot straks kinders.................warme choco en een zoete koek.....zo?

Mag hopen dat er ook wat aan de andere kant van het schaakbord plaats gaat vinden.......en zo niet dan niet.....:biggrin::biggrin:

Dan Komt onze def toch nog van pas
 

DeletedUser78710

Guest
eerste post ever dussss....

Welk stam is de echte TOP en welke stam is de FLOP. Mijn mening is dat op dit moment de stam zonder naam (R2W VS ALL) de beste stam die deze wereld ooit zal zien. Er is constant activiteit waarbij amper vv's nodig zijn om aanvallen 's nachts te versturen. Er worden binnen de groep zelfs voorstellen gedaan om bij de vijand te verdedigen bij aanvallen vanuit R2W VS ALL zelf, helaas wordt dit niet geaccepteerd :p .Laten we eens de groei erbij pakken van afgelopen week:

Bekijk bijlage 16722

Uit dit tabel is duidelijk te halen dat er op elk account een duidelijke groei is binnen de stam. Er zijn geen spelers die achterop komen te liggen.

Hierbij heeft TAD deze week een grote slag geslagen in de rim. Heeft dit team dit aan zichzelf te danken of aan zijn mb'ers? Ik denk dat het in dit geval zowel aan TAD ligt als aan zijn sterke pool mb'ers en misschien ook wel een beetje aan de wat matige tegenstand op het slagveld.

Chef.intern, ja sommige mensen haten het, sommige mensen waarderen het. Op het moment is er geen sterke groei maar verwacht dat ze op korte termijn toch wel een grote slag zullen slaan op het gebied van intern en vijand. Zullen ze hun groei kunnen behouden wanneer ze massa's krijgen?

Pony: Zit naar mij weten altijd een sterk team op. Constant activiteit en lijkt mij één van de betere accs op elke wereld, net zoals hier. Als er naar de groei wordt gekeken is te zien dat ze afgelopen week de nummer 3 van de stam zijn. Aankomende tijd verwacht ik ook dat dit account door zal knallen naar eventueel de hoogste positie op de ranglijst.

Johhny: Heeft afgelopen week net 250 dorpen als 3de binnengehaald voor TAD. Dit hebben ze weten te bereiken door hun cluster compacter te maken en alles hierin te edelen. Het edelen van bb-dorpen wordt vaak als iets slechts gezien maar is naar mijn idee van groot belang op lange tijd. Deze spelers zitten hebben een groot zelfvertrouwen en laten dit dan ook zien in hun gemiddelde punten groei.

Absurd: Opeens een harde groei van deze speler deze week terwijl afgelopen week de groei een beetje ingedaald was?? Zit hij in de pubertijd en heeft hij nu even groeistuipen of zal deze speler snel volwassen worden en constante groei laten zien?

Triador: Zit een leuk stel spelers op die altijd kiezen voor stambelang. Hierdoor is de groei op dit account ook op het moment niet zo denderend als de rest. Maar zonder dit account en zijn spelers zal er al snel paniek en irritaties binnen de stam ontstaan.

Welke spelers zullen aankomende week het hardst groeien binnen deze stam?? Ik verwacht zelf dat Chef.Intern het hardst zal groeien. , Wat denken jullie?


Bekijk bijlage 16723

Deze week is er door R2W VS ALL lekker op de rim geknald. waarbij vele fakes en clears neerdaalde aan de randen van de wereld. Stammen zoals Hatari, AE en TNE hebben het zwaar te verduren. Sommige spelers hebben het al opgegeven en sommige strijden door tot hun dood (respect). Zoals in de figuur is te zien heeft TAD in 1 week ruim 3 miljoen tegenstanders verslagen, Het heeft mij verbaasd hoe makkelijk en snel dit ging, zijn de de opponennten van TNE gerund? wie zal het zeggen.

Het noorden van R2W VS ALL is op dit moment ook lekker aan het knallen

TAD: Deze speler is met zijn mb'ers lekker gaan hakken op de rim, Echter hadden zijn niet van te voren verwacht zo veel dorpen in zo'n kort tijdsbestek te pakken of toch wel? Blijkbaar hadden ze genoeg troepen en edels achter de hand. Zoals te zien is in het tabel is er in waves gewerkt wat laat zien dat ze het geduldig aangepakt hebben. Bij deze aanvallen kreeg 1 speler al 400 incs wat ik heb gehoord vanuit TAD zelf :eek:.

Chef.intern: Is op het moment lekker aan het zonnen in het verre zuiden. Toch is chef.intern de laatste 3 dagen aan het clearen en edelen waarbij ze niet alleen maar internen. Ben benieuwd naar aankomende tijd wat dit account gaat laten zien zij ze zo defensief of komt de grootste klapper binnenkort?

Pony: Als ik het goed heb, heeft dit team ervoor gezorgd dat Mike weg is?? Dankjewel namens iedereen op deze wereld. Maar daarnaast is er elke dag wel wat te beleven op dit account, massa's getimed tot de ms, losse edels, fakes etc. Altijd heerlijk dit soort spelers te zien. Gaan zij TAD afstoten van hun nummer 1 positie op ODA? wie weet.

Johnny: Staat op de wereld op een stevige nummer twee positie als er gekeken wordt naar ODA. en hebben afgelopen week net zoals de rest van de stam lekker lopen beuken alleen hebben zij zich bezig gehouden aan het front. Hierbij zijn een aantal mb'ers opgeruimd van de andere partij. Zoals al eerder gezegd op het moment is dit account hun cluster compacter aan het maken.

Conclusie: deze stam werkt samen en het lijkt dat stambelang boven individueel belang een doorslaggevende factor heeft. Zal dit zo blijven of vinden sommige mensen zich weer veel beter dan de rest??

Niet met mijn stelling eens dat R2W VS ALL de beste stam van w70, Probeer mij te overtuigen ;)



INNI
Bekijk bijlage 16724
Pion.
Bekijk bijlage 16725

Daarnaast groei van de overige twee topstammen op deze wereld valt tegen..? wat is er aan de hand zijn ze een massa aan het plannen? Of is er geen activiteit meer te vinden op deze accs?

Ik zou toch even goed kijken !
scheelt een half milj op 1 maand en voor de acttie van tad lagen wij deze maand 1 milj voor :)

En zoals ze bij r2w het willen bekijken en het samen voegen ,
 
Reactiescore
1.367
Ik zou toch even goed kijken !
scheelt een half milj op 1 maand en voor de acttie van tad lagen wij deze maand 1 milj voor :)

En zoals ze bij r2w het willen bekijken en het samen voegen ,

Verovering betekent niet groei :p

Maar het is inmiddels wel duidelijk dat het 19m vs 23m is
 
Reactiescore
80
Verovering betekent niet groei :p

Maar het is inmiddels wel duidelijk dat het 19m vs 23m is
Jullie zijn toch tegen de hele wereld?
Dan klopt het niet hoor, is veel meer score! En heb je de toekomstige inniterns van chef wel meegeteld? dan zal jullie score ook wel stijgen.
Jeetje hier word maar met halve getallen gerekend. Beetje lastig vergelijken zo hoor.
 
Reactiescore
1.367
Schrap dat het was 19m VS
Jullie zijn toch tegen de hele wereld?
Dan klopt het niet hoor, is veel meer score! En heb je de toekomstige inniterns van chef wel meegeteld? dan zal jullie score ook wel stijgen.
Jeetje hier word maar met halve getallen gerekend. Beetje lastig vergelijken zo hoor.

Mwah, als we berekenen dat jullie samenwerken met onze rim spelers, atlas en suicide ook nog bij jullie horen, vs ons en onze MBs

Inni & Pion + MB's = 29m
Rimstammen R2W, samenwerking met pion/inni = 9m

r2W + MB's = 26m
 

DeletedUser81766

Guest
Wow, dus een verschil van maar liefst 12 miljoen. Dat zullen gewoon 1500-2000 dorpen zijn. Ongelofelijk!

Kan R2W dit recht trekken of is de Pion, INNI met aanhang een flop?

Wat zou er gebeuren zodra zij R2W weg gespeeld hebben, het is al duidelijk dat ze alles doen om aan de winst te komen maar helaas gaat dit met 10 spelers. Word de rest gewoon gedumpt als grof afval wat na gebruik alleen maar in de weg ligt?

Wie zal het zeggen, kijk mee hoe de wereld op zijn kop gaat. To be continued.
 
Reactiescore
80
Schrap dat het was 19m VS


Mwah, als we berekenen dat jullie samenwerken met onze rim spelers, atlas en suicide ook nog bij jullie horen, vs ons en onze MBs

Inni & Pion + MB's = 29m
Rimstammen R2W, samenwerking met pion/inni = 9m

r2W + MB's = 26m


Ik mis wel een beetje het punt nog.
Kijk jullie zijn volgens jullie posts de allerbeste, hebben niks of niemand nodig ( behalve intern koning, tig mb stammen DU etc etc )
En dan na een paar aanvallen zie ik al posts komen over hoe een verschil er wel niet zit in score. over een paar dagen lees ik dat het oneerlijke strijd is ( uhu glazen bol!)

Wil je zeggen hiermee dat je de ondergang al aan ziet komen? Want zo komt het nu wel een beetje over, kop op ik wil felle posts zien. De zelfverheerlijking over hoe goed jullie wel niet zijn, dat is toch de enige rede waarom ik hier kijk!

Ik las pas zo ergens stiekem tussendoor dat je veel moest posten want anders kan je de wereld niet winnen ( ik zie geen connectie maar hey, ik doe mijn best! ) dus vandaar weer eens wat posts!

Hopelijk heb ik nu weer wat vuur aangewakkerd zodat ik achterover kan leunen en kan genieten van jullie heerlijke reacties.
 
Reactiescore
412
naja de posts die je voorbij ziet komen zijn van mensen in onze stam die niet eens mogen deffen, omdat ze dan toch runnen. Dus zou ze niet te serieus nemen.
 
Reactiescore
2.444
Ik mis wel een beetje het punt nog.
Kijk jullie zijn volgens jullie posts de allerbeste, hebben niks of niemand nodig ( behalve intern koning, tig mb stammen DU etc etc )
En dan na een paar aanvallen zie ik al posts komen over hoe een verschil er wel niet zit in score. over een paar dagen lees ik dat het oneerlijke strijd is ( uhu glazen bol!)

Wil je zeggen hiermee dat je de ondergang al aan ziet komen? Want zo komt het nu wel een beetje over, kop op ik wil felle posts zien. De zelfverheerlijking over hoe goed jullie wel niet zijn, dat is toch de enige rede waarom ik hier kijk!

Ik las pas zo ergens stiekem tussendoor dat je veel moest posten want anders kan je de wereld niet winnen ( ik zie geen connectie maar hey, ik doe mijn best! ) dus vandaar weer eens wat posts!

Hopelijk heb ik nu weer wat vuur aangewakkerd zodat ik achterover kan leunen en kan genieten van jullie heerlijke reacties.

Die vergelijking van de kwantiteit dateert van voor het moment dat jullie aanvallen versturen.

Dat terzijde hebben we ontzettend lang gewacht op het moment dat er wat tegendruk kwam van jullie kant. Dus we kijken uit naar jullie aanvallen en verdere acties.
 
Reactiescore
967
Klagen over kwalitatieve achterstand is altijd leuk, want dan voelt de winst nog beter! (Je hebt ons door ;) )

Heb jij niet gewoon even veel geinternd als chef? Je klaagt wel veel over interns voor een acc dat geheel uit fusies bestaat lol
 
Reactiescore
80
Klagen over kwalitatieve achterstand is altijd leuk, want dan voelt de winst nog beter! (Je hebt ons door ;) )

Heb jij niet gewoon even veel geinternd als chef? Je klaagt wel veel over interns voor een acc dat geheel uit fusies bestaat lol

Nee dat komt nog. ik heb nog niet eens 300 dorpen.
Hij is gewoon mijn groot voorbeeld. Kunnen we die boost stam van ei niet delen dan? Kunnen we wedstrijdje internen doen! Chef je weet me te vinden ik sta open voor de verdeling! hebben we meteen front tegen elkaar waar de dan toch niets mee doen! :rolleyes:

Nu zit ik weer door mijn post limiet, zo meteen mis ik nog wat timings op m'n interns.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nee dat komt nog. ik heb nog niet eens 300 dorpen.
Hij is gewoon mijn groot voorbeeld. Kunnen we die boost stam van ei niet delen dan? Kunnen we wedstrijdje internen doen! Chef je weet me te vinden ik sta open voor de verdeling! hebben we meteen front tegen elkaar waar de dan toch niets mee doen! :rolleyes:

Nu zit ik weer door mijn post limiet, zo meteen mis ik nog wat timings op m'n interns.
Zou wel lief van de Chef zijn, want zoals het er nu naar uit ziet lig je over paar weken vast als je Roem weet weg te spelen :eek:

Misschien TW2 dan maar weer oppakken?
 
Bovenaan